Wheels - mitä etsiä?
View Full Version: Wheels - mitä etsiä?
Minulla on joitakin shimanno R500 Mielestäni minun pyörä on tällä hetkellä ja olen päivittänyt minun renkaiden gp4000 ja ratsastaa tiellä, mutta olen myös ratsastaa noin pyörätiet, ja jotkut ovat hieman karkeita
Ajattelin jättää vanhat renkaiden minun R500 pyöriä näitä polkuja ja Turbo
ja ostaa toinen asettaa käytettäväksi tie-ja harrastus kilpailuihin minun gp4000
Kuitenkin kun katsoin "parempaa" pyörää huomasin melko nopeasti, minulla ei ole aavistustakaan, miksi ne ovat parempia tai mitä olen pyritään eroon tämän toisen sarjan.
I dont halua viettää kasoihin! mutta jos ne vain on samaa tasoa kuin minun nykyinen pyörät sitten i-kirjain tapa vaivaa minun 2 pyörät vaihtoehto.
Olin katsot Mavic pyöriä, koska ne näyttävät niin suosittuja, ja ajattelin että olisi hyvä alkaa saada käsityksen siitä, mitä olin vasten.
Katsoin --
Mavic Cosmic Elite £ 240
Mavic Cosmos £ 158
Ksyrium Elite 2 £ 282
Nämä ovat vain straigh alkaen probikekit
Oletko tavoitteena on kevyt, profiili ja voimaa?
Olen vain 65kg joten kevyt ratsastaja - pyörä on vain OCR1 Haluaisin kuitenkin tehdä nämä pyörät minulle, jos voin päivittää polkupyörä TCR comp. tai vastaava.
kiitos apua tai ajatuksia
Ihmisarvoinen pyörät ja renkaat ovat todennäköisesti entistä enemmän eroja kuin mitään muuta tapaa pyörä tuntuu ja kahvat. Kuulostaa sinun ei tarvitse huolehtia niin paljon puhdasta aerodynamiikka tai ulrimate jäykkyyttä, vaan olisi etsittävä jotain kevyt mutta kestävä ja hyvä ratsastaa laatu (jotkut pyörät - kuten minun radial spoked FSA RD-400S - ovat niin jäykät ne toimittavat aina vähän tärinää ja baareja, joka on kirjaimellisesti kipu). Jos sinulla on käteistä, sanoisin mennä Krysiums. Kokeile www.cyclingbargains.com paremman hinnan - alle £ 260 ja niiden Postimaksut ovat erittäin halpoja liikaa (£ 3.95 kiinteämääräisesti UK tilauksia).
Minulla on joitakin shimanno R500 Mielestäni minun pyörä on tällä hetkellä ja olen päivittänyt minun renkaiden gp4000 ja ratsastaa tiellä, mutta olen myös ratsastaa noin pyörätiet, ja jotkut ovat hieman karkeita
ja ostaa toinen asettaa käytettäväksi tie-ja harrastus kilpailuihin minun gp4000
Kuitenkin kun katsoin "parempaa" pyörää huomasin melko nopeasti, minulla ei ole aavistustakaan, miksi ne ovat parempia tai mitä olen pyritään eroon tämän toisen sarjan.
I dont halua viettää kasoihin! mutta jos ne vain on samaa tasoa kuin minun nykyinen pyörät sitten i-kirjain tapa vaivaa minun 2 pyörät vaihtoehto.
Olin katsot Mavic pyöriä, koska ne näyttävät niin suosittuja, ja ajattelin että olisi hyvä alkaa saada käsityksen siitä, mitä olin vasten.
Katsoin --
Mavic Cosmic Elite £ 240
Mavic Cosmos £ 158
Ksyrium Elite 2 £ 282
Olen vain 65kg joten kevyt ratsastaja - pyörä on vain OCR1 Haluaisin kuitenkin tehdä nämä pyörät minulle, jos voin päivittää polkupyörä TCR comp. tai vastaava.
Klo 65kg olet melko kevyt, joten Ksyriums voisi olla hyvä vaihtoehto. Ne ovat suhteellisen kevyitä ja on mukava aero pinnoihin. Olen ratoja eliittiin aiemmin ja todennut ne olivat erittäin mukava pyörä ajaa.
Saada jonkinlaisen Neuvations. Nimi ei kuulosta paras, mutta ne ovat reportidly erittäin vankka, ja erittäin hyvin hinnoiteltu. Suuri paino (spec for the price) Aero, ja mitä olen nähnyt toisessa listers sivuilla ne ovat hyviä laakereita liikaa.
Neuvations ei ole Enduro laakerit, jotka käyttävät valtava osuus polkupyörä-, sekä ne ABEC 5 joten ne pyörivät hyvin. Rakastan muokattuihin DT pyörien kanssa paljon pinnoja, erittäin kevyt vanteen, paras laatu navat ja kaikki hiusten alle 1600G. Ei näytä valoa, mutta vanteen ja nännit ovat kevyempiä kuin Mavicin, ja se on missä sitä tarvitaan eniten.
Ovatko nämä Neuvations saatavilla Internet Isossa-Britanniassa, olen tehnyt joitakin Google-hakuja ei paljon onnea, olen kuitenkin löydetty muutamia kivoja arvostelua
Erinomainen kysymyksiä! Millainen on hyvä pyörä? Mikä tekee parempaa pyörä?
Jotkut suoritusparametrien että ajattelin olivat: paino, sivusuuntainen jäykkyys, vääntöjäykkyys, hitausmomentti, joissa laatu ja aerodynamiikkaa. Sivustooni, yritin mitata joitakin näistä ominaisuuksista ja sitten laittaa ne näkökulman mukaan, kuinka tärkeitä ne ovat.
Yksi asia, että olen ohut on tärkeää, mutta ei aivan selvittää, miten mitata on kestävyys ... Ehdotuksia?
Pekan Swansonin
www.bikephysics.com (http://www.bikephysics.com)
Katsoin --
Mavic Cosmic Elite £ 240
Mavic Cosmos £ 158
Ksyrium Elite 2 £ 282
Erinomainen kysymyksiä! Millainen on hyvä pyörä? Mikä tekee parempaa pyörä?
Jotkut suoritusparametrien että ajattelin olivat: paino, sivusuuntainen jäykkyys, vääntöjäykkyys, hitausmomentti, joissa laatu ja aerodynamiikkaa. Sivustooni, yritin mitata joitakin näistä ominaisuuksista ja sitten laittaa ne näkökulman mukaan, kuinka tärkeitä ne ovat.
Yksi asia, että olen ohut on tärkeää, mutta ei aivan selvittää, miten mitata on kestävyys ... Ehdotuksia?
Pekan Swansonin
www.bikephysics.com (http://www.bikephysics.com) Lisäksi on varustettu laatua, ei vain laatua, vaan kestävyyttä. Kestävyys näyttää olevan tehtävän ratsastajan painon, tyyppi ratsastusta ja laadun pinnan. Uhri on paino / rahaa kestävyyttä, jossa temppu on löytää paras mahdollinen vastine. Valitettavasti tekemästä yhtälö kestävyys tekee päätöksen huomattavasti monimutkaisempi ja erilaisia kunkin ratsastaja.
Voisitte perustaa kolme tai neljä ratsastus tyylejä (paino, tyyppi ja laatu) vertailla.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0