Pda

Pieni Things

View Full Version: Pieni Things

fauxpas

Vain sana toisen pienen huomasin ... joka pikkuinen vain pitää lisätä minun ratsastus nautintoa ja useimmat teistä kokeneet ratsastajat tietää kaikki nämä löydöt teen ...

Sukat!

Olen vihdoin vähän luodin ja osti noin pyöräily sukat ... Man, I love em ...

En varmasti koskaan arvostanut Engineering yksinkertaisella yhdet sukat ...

Oma jalka tuntuu niin paljon paremmin minun Carnacs ...

Odotan I'll avg toisen 0.002745 kph syy näiden sukkia ... D

531Aussie

EH, olen pahoillani, mutta en varautua "mukava" sukat pitävät purnaus tuntuu noin 2 viikkoa: P

wcngu1

EH, olen pahoillani, mutta en varautua "mukava" sukat pitävät purnaus tuntuu noin 2 viikkoa: P
hehe Tilasin pari Sidi sukat vain nähdä, jos sen erilainen. I "ll let ya know, miten lähden: D

Albert 50

EH, olen pahoillani, mutta en varautua "mukava" sukat pitävät purnaus tuntuu noin 2 viikkoa: pHey Oz ..... sposta pestä em Mate .... orfullee r. afta coupla viikkoa riden: D: D

531Aussie

Ha! :) Ostin "joustava", mahtava sukat, jotka olivat kumilla, tai jotain, ja he olivat loistava ........ noin 5 rides! :)

bobbyOCR

Olen ratsastaa DT Swiss sukat, jotka sain vastaamaan minun pyörät. Käytän erityinen sekoitus tavaraa pestä minun pyöräily vaihde, ja se kaikki päätyy pehmeä ja mukava. En kestä kovaa sukat (oma jättimäisiä ovat sellaisia)

fauxpas

Hyvin nämä pyöräily sukat on lukemattomia kertoja parempi tehdä kuin minun GL-lo 3 $ 5 jobbies ... Joten olen sellainen odottaa he viimeksi jonkin aikaa ...

Kun kävin läpi Euroopassa, I wore reiät sukat kuin hullu, sitten ostettu 3 sarjaa povo sukat pois kadulta myyjän Pariisissa ... Minulla on vielä heitä, he näyttävät uudet jälkeen 2,5 vuotta ...

Sukat ovat kaikki erilaisia kai. Jotkut pyöräily sukat olen paikalla eBay I would't Touch aiheuttaa ne visuaalisesti eivät näyttävät he viimeksi. Nämä minun on tehdään esimerkiksi sairaalan ura vaatteet ...

RussB

No, sain "smartsocks" ja ovat käyttäneet niitä ympäri vuoden. Ne eivät ole mitään kulumista. Älä voimistua vuonna pestä. Niillä on myös hyvä wicking toimintaa. En anna mitään minun pyöräily vaatteet menevät kuivausrumpu. Olen hang'em kuivumaan. he olivat vain noin 3 dollaria pari.

Tehokas Pete

Sidi tai Campagnolo sukat. Suuri, mukava ja tee Näytät pro ...;)

wcngu1

Sidi tai Campagnolo sukat. Suuri, mukava ja tee Näytät pro ...;)
wooo Luulen valinnut oikean sukat: cool:

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish
Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.2.2 brings automatic translations