Päivittäminen Halvat Bike jotain kunnon?
View Full Version: Päivittäminen Halvat Bike jotain kunnon?
Törmäsin erittäin halpa pyörä, (lue Walmart hybridi 26 "Miesten" Roadmaster Mt. Fury Mount
), Ja on ihme, jos se olisi sen arvoista laittaa uusia renkaita tai päivittää frame? Eivät etsi mitään vakavaa competative ratsastusta, mutta kuitenkin vain ole niin kehno lähiliikenteen.
Yksi kysymys, kolme vastauksia ...
1) Jos haluat, miten se kulkee, ja se tarvitsee vain renkaita, niin siitä vaan.
2) Jos haluat vaihtaa renkaita ja muutamia muita osia, olet todennäköisesti parempi odottaa jotain, joka on lähempänä sinun ihanteellinen.
3) ostaminen halvalla ja yrittää luoda uusinta pyörä korvaamalla kaikki ei todellakaan ole kustannustehokasta.
Jos haluat vaihtaa renkaat ja runko, olet luultavasti # 3 alue ... Osat eivät ehkä ole syytä parantaminen frame ...
Nämä asiat ovat kirottuja kanssa vapaaratas tyyliin takapyörille. Jos painat yli 150 kiloa et saa enemmän kuin 5 tai 6 sata mailia ulos taka-akselin.
Haluaisin ostaa yhden ja ratsastaa "sellaisenaan", jos he olisivat koskaan löydetty korjauksen heikko taka-akseli, ja jos halpaa polkupyörää vielä mukana lugged teräsrunko. Että kiinteä, ei butted alumiinirunko ja alumiini haarautuu näyttää siltä kuin se olisi kyydissä julmasti erityisesti 18mm renkaat.
Se on tuskin koskaan kannattaa se päivittää vs. ostaa uutta, mutta minusta tuntuu, saisin paljon käyttöä pois yhden näistä pyöristä "sellaisenaan", jos ei kohdista olen maininnut.
Törmäsin erittäin halpa pyörä, (lue Walmart hybridi 26 "Miesten" Roadmaster Mt. Fury Mount
), Ja on ihme, jos se olisi sen arvoista laittaa uusia renkaita tai päivittää frame? Eivät etsi mitään vakavaa competative ratsastusta, mutta kuitenkin vain ole niin kehno lähiliikenteen.
Renkaat on ainoa asia kannattaa parantamista. Olet siis ottaa 150 dollaria pyörä, ja jos laittaa 75 dollaria arvosta päivityksiä siihen, olet juuri viettänyt puolet arvosta pyörä päivityksissä.
Nämä tulevat esimerkiksi huonosti tehty osia, se ei ole syytä asettaa niitä paremmin suunnittelemaan.
Rehellisesti, jos vain väliä eBay tai Craigslist, saat erittäin mukava käyttää lähiliikenteen pyörä ~ 300 dollaria, mutta en ole varma, mitä budjetti on.
Nämä asiat ovat kirottuja kanssa vapaaratas tyyliin takapyörille. Jos painat yli 150 kiloa et saa enemmän kuin 5 tai 6 sata mailia ulos taka-akselin.
Haluaisin ostaa yhden ja ratsastaa "sellaisenaan", jos he olisivat koskaan löydetty korjauksen heikko taka-akseli, ja jos halpaa polkupyörää vielä mukana lugged teräsrunko. Että kiinteä, ei butted alumiinirunko ja alumiini haarautuu näyttää siltä kuin se olisi kyydissä julmasti erityisesti 18mm renkaat.
Se on tuskin koskaan kannattaa se päivittää vs. ostaa uutta, mutta minusta tuntuu, saisin paljon käyttöä pois yhden näistä pyöristä "sellaisenaan", jos ei kohdista olen maininnut.
Olin väärässä, Varsities ovat teräs haarukat ja 25mm renkaat. Ne voivat itse ajaa OK. GMC Denali kuitenkin on niin suora, rasvaa, haarukka jalat että probabaly ei ole väliä, mistä ne on tehty.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0