Pda

Etsitkö viikon pyöräily Etelä Yhdysvalloissa tänä talvena.

View Full Version: Etsitkö viikon pyöräily Etelä Yhdysvalloissa tänä talvena.

Joule

Olen 50 jotain, joka nauttii ratsastus, on kilpaili viimeisen 3 vuotta ja haluavat tehdä viikon tauko talven ja pää alaspäin etelään hakemaan talvella miles in suosituksia varten suunnitellun matkan ja tällaisia? Viime vuonna menin alas Athens, GA ja oli 10 päivää / 700 mailia Ateenan ja Pohjois-Atlanta alueilla. Suuri osa tästä on kuitenkin ollut yksin ja etsivät jotain mistä voisin jakaa muiden samanmielisten henkilöitä. Vapaasti kulkea pitkin suosituksia.

joeyc87

Olen 50 jotain, joka nauttii ratsastus, on kilpaili viimeisen 3 vuotta ja haluavat tehdä viikon tauko talven ja pää alaspäin etelään hakemaan talvella miles in suosituksia varten suunnitellun matkan ja tällaisia? Viime vuonna menin alas Athens, GA ja oli 10 päivää / 700 mailia Ateenan ja Pohjois-Atlanta alueilla. Suuri osa tästä on kuitenkin ollut yksin ja etsivät jotain mistä voisin jakaa muiden samanmielisten henkilöitä. Voit vapaasti siirtää minkä tahansa recommendations.I sanoisi San Diego, olen todennut, että teillä Kaakkois ei pyöräillä ystävällinen ... no olkapäähän.
Aion Espanja Mallorca marraskuun lopulla ja jotkut, thats jossa se on. rauha Joe

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 enjoy automatic translations