Italia pyöräily matka, ehdotuksia?
View Full Version: Italia pyöräily matka, ehdotuksia?
Olen harkitsee pyöräily loma Italiassa ensi keväänä viikon tai niin. Olen huomannut joitakin mainoksia Italian Pyörä hotelleja ja mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia sijainnista ja majoituksen. Olen innokas ryhmä Rider 53-vuotiaille sijaitsee BC Kanadassa. SKAALA Terry.
Tässä on linkki minun pitää lähellä minun tulevan Italia hankkeeseen. Ehkä he voisivat auttaa sinua.
http://www.cycleitalia.com - Cycle Italia - Great Site
Mielestäni sinun pitää saada enemmän selvillä siitä, mitä asioita haluat "pyörän hotellien" tehdä sinulle - (ja kuinka paljon olet valmis maksamaan eri palvelu).
Pitää. . .
Hotelli vain tarjoaa kartat + cue arkkia paikallisia reittejä (vuoristo-tai tie-tai molempia?)
Hotelli vain antaa erityistä tilaa kellarissa säilyttää polkupyörää
Hotellin avulla voit järjestää vuokrata pyörän, (vs.)
sisältää Polkupyörän vuokraus ja kustannukset paketin
avulla voit järjestää vuokrata paikallinen pyöräily opas, (vs.)
sisältää oppaan palvelun kustannukset paketin
vievät sinut ja pyöräsi alkua reittien päässä hotellilta
Jos suurin osa reiteistä alkaa hotellin, en haluaisi siirtyä eri hotelli eri alueella kuluttua 3-4 päivää.
Kuten "Missä?", Mielestäni sinulla on tarjota ainakin vihjeen siitä, millaista ratsastusta etsit. Off-road verrattuna tie? mäkinen vs. litteä? vuorten versus seaside? kuin pyöräily toiminnan joinakin päivinä? Yrität välttää muita matkailijoita tai olet toivovat yhteyttä kuin italialaisille matkailijoille?
Kenin
Olen harkitsee pyöräily loma Italiassa ensi keväänä viikon tai niin. Olen huomannut joitakin mainoksia Italian Pyörä hotelleja ja mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia sijainnista ja majoituksen. Olen innokas ryhmä Rider 53-vuotiaille sijaitsee BC Kanadassa. SKAALA Terry. Rakas ystävä, olen Italiassa Italiassa asuva nyt. Tulen juuri Victoria, BC, jossa olen asunut muutaman vuoden. Olen nyt alkaa oma yritys, joka tarjoaa opastettuja täyden tukensa, haastava ja erikoisetuja, matkat Veneton ja kuuluisa Dolomiittien vuoristossa. Olemme kumppaneita Pinarello, joka tarjoaa high-end hiilikuidusta polkupyörää. Nyt kun meidän yritys käynnistetään lähiviikkoina aion haved saada takaisin sinulle sivustonsa.
Tällä hetkellä, jos et voi olla täsmällisempi (viet oma pyörä, ei sinun tarvitse vain majoitus, tiedät minne mennä / kun olet itse, kuinka paljon haluat kuluttaa ????) Teen parhaani auttaakseni sinua löytämään oikeat majoitus, oikeassa paikassa oikeaan hintaan.
Ciao Giovanni
:) Hei Giovanni, kiitos niin paljon Vastatessaan säiettä, miten mielenkiintoista kuulla teidän asunut Victoria, olet perehtynyt pyöräilyn alueilla noin Victoria eli Keski Sannich, Sydney, Mill Bay jne.? Olin harkitsee my bike, (olen nyt ratsastaa Erikoistuotteet Tarmac Pro) mutta enemmän ajattelen sitä ajatusta vuokraaminen voi olla tapa edetä. I Ride with the Oak Bayn pyörä tallentaa ryhmän lauantaiaamuisin minun pääasiallinen 100k ryhmäni kyydissä, jossa 8-10 tunnin koulutuksen puolivälissä viikolla, jotta saisit käsityksen minun nykyinen ratsastusta. Vaimoni on mukana pelissä (ei ratsastaja) tämän matkan, joten vierailu on myös tarjota tiettyjä turisti elementti. Our stay on noin yhden kuukauden yhteensä.
Emme ole valinnut Sijainti vielä, ehdotukset olisivat tervetulleita. Majoitukset tarvitaan meidän yöpyä jossain mukavaa, mutta ei ole hullu, maaseudun kylä, jossa ehkä. Mielenkiintoista kuulla teidän pyöräily Venture, kuulostaa hyvältä, odotan kuulla tarkempia tietoja matkat. Sikäli kuin ajassa me mietimme keväällä tai syksyllä. Odotan kuulevani sinusta pian, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Onnea pyöräretket.
Terry tietenkin olen hyvin perehtynyt alueet puhuitte ja lauantaiaamun Oak Bayn ratsastaa. Ehdotan tulla Italiaan huhti-, touko-, kesä-tai syyskuussa, lokakuussa. Jos voit välttää heinä-elokuussa olet jo hyvässä kunnossa. Alat ratsastaa olisi Veneton, Sardinia ja Sisilia (kaksi suurta saarta), Toscany, Umbria, Puglia, Abruzzo kaikki riippuu siitä, mitä etsit niin tyyppi ratsastaa. Jos päätät tulla Veneto voimme auttaa sinua järjestämään koko matkan ajaksi te (meillä on matkatoimisto) sekä löytää pyörä sinulle (Entä elää teidän mukava Erikoistuneet kotona ja yrittää Pinarello sijaan?) . Pinarello tehdas on 20 km. päässä Venetsiasta ja sitten voit mennä Verona, Padova, Dolomiitit, jne., ja tämä olisi tarpeeksi kuukaudessa ja vaimosi. Myös viikon mielessä, että tiedämme, että 25. toukokuuta Giro d'Italia tulee olemaan Dolomiittien, mitä pidetään tiukin ratsastaa matkan, voidaan haluat nähdä, että myös ....
Kerrothan, jos voin auttaa sinua. Ciaon
:) Hei Giovanni, kiitos niin paljon Vastatessaan säiettä, miten mielenkiintoista kuulla teidän asunut Victoria, olet perehtynyt pyöräilyn alueilla noin Victoria eli Keski Sannich, Sydney, Mill Bay jne.? Olin harkitsee my bike, (olen nyt ratsastaa Erikoistuotteet Tarmac Pro) mutta enemmän ajattelen sitä ajatusta vuokraaminen voi olla tapa edetä. I Ride with the Oak Bayn pyörä tallentaa ryhmän lauantaiaamuisin minun pääasiallinen 100k ryhmäni kyydissä, jossa 8-10 tunnin koulutuksen puolivälissä viikolla, jotta saisit käsityksen minun nykyinen ratsastusta. Vaimoni on mukana pelissä (ei ratsastaja) tämän matkan, joten vierailu on myös tarjota tiettyjä turisti elementti. Our stay on noin yhden kuukauden yhteensä.
Emme ole valinnut Sijainti vielä, ehdotukset olisivat tervetulleita. Majoitukset tarvitaan meidän yöpyä jossain mukavaa, mutta ei ole hullu, maaseudun kylä, jossa ehkä. Mielenkiintoista kuulla teidän pyöräily Venture, kuulostaa hyvältä, odotan kuulla tarkempia tietoja matkat. Sikäli kuin ajassa me mietimme keväällä tai syksyllä. Odotan kuulevani sinusta pian, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Onnea pyöräretket.
Kävin hiljattain Italiassa tukiryhmän. Kiipesimme Passo dello Stelvio ja Passo del Gavia. Olen järjestänyt tämän matkan itse ja säästänyt paljon rahaa. Voit lukea täältä:
http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/
Jos tarvitset lisätietoja voit lähettää sähköpostia minulle: zkahlina@shaw.ca
Toivottavasti tämä auttaa.
Z.
Kävin hiljattain Italiassa tukiryhmän. Kiipesimme Passo dello Stelvio ja Passo del Gavia. Olen järjestänyt tämän matkan itse ja säästänyt paljon rahaa. Voit lukea täältä:
www.edmontonmasterscyclingclub.ca (http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/)
Näen sinun tarinasi että olet vuokrannut auton. Se mitä olen aina tehdä. On helppo päästä parhaaseen ratsastus. Helpompi käsitellä huono sää. Huomattavasti laajempi valikoima hotelleja.
Seuraavassa joitakin kuvia (http://www.roberts-1.com/t/b05/it/k/index.htm) of my trip kanssa Stelvio + Gavia ja muutamia kivoja ratsastaa.
Olen oikeastaan tiedä, mitä "pyörä hotelli" on. Koska minulla on auto ja oma pyörä, enkä välitä siitä - vain valita mitä Hotel järkevää, ja on aina ollut tapa tallentaa my bike.
Kenin
Olen harkitsee pyöräily loma Italiassa ensi keväänä viikon tai niin. Olen huomannut joitakin mainoksia Italian Pyörä hotelleja ja mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia sijainnista ja majoituksen. Olen innokas ryhmä Rider 53-vuotiaille sijaitsee BC Kanadassa. SKAALA Terry.
Check out this site:
www.veloclassic.com (http://www.veloclassic.com)
he tekevät Giro matkan toukokuussa entinen Andrea Tafi.
Great site, suuri yritys. Olen matkustanut heidän jokaisen viimeisten 4 vuotta.
Omistajat ovat upeat, ja jokaisella matkalla. kannattaa katsoa!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0