Pda

Mitä tehdä, että massiivinen polkupyörällä pussi?

View Full Version: Mitä tehdä, että massiivinen polkupyörällä pussi?

John Bailey

Hei

Aion ensimmäinen Pyöräily Tour ja halusi tietää ihmisiltä, mitä ratkaisuja he ovat ja pakkolasku veteen, että massiivinen pyörän pussi tai laatikko ajaksi Tour ... Oletan, tässä mielessä, että minun ensimmäinen kiertue on / voi olla pyöreä Tour joten voin poimia pussi matkalla kotiin.

Ei ole kaikki tämä muu tapa saada Sveitsiin on varata tulevat erityisen syklin tiloissa Eurostar-ja SNCF.

Flying ei ole vaihtoehto minulle, koska olen kauhuissani siitä.

Suurkiitos

pekan

andymiller

Hei

Aion ensimmäinen Pyöräily Tour ja halusi tietää ihmisiltä, mitä ratkaisuja he ovat ja pakkolasku veteen, että massiivinen pyörän pussi tai laatikko ajaksi Tour ... Oletan, tässä mielessä, että minun ensimmäinen kiertue on / voi olla pyöreä Tour joten voin poimia pussi matkalla kotiin.

Ei ole kaikki tämä muu tapa saada Sveitsiin on varata tulevat erityisen syklin tiloissa Eurostar-ja SNCF.

Flying ei ole vaihtoehto minulle, koska olen kauhuissani siitä.

Suurkiitos

pekan

I'd recommend saada Tardis pussi Ground Effect New Zealnd (Google se). Se painaa noin kilon ja taittuu pieneen pussiin jonka voit lähettää määränpäähän. Voit saada täyden Mountainbike siihen sekä teltta-ja telineeseen. Se on hieno Eurostar / SNCF (vain haitta on puute pyörät).

Ole omistettu syklin tiloissa Eurostar - sinun täytyy lähettää pyörä 24 tuntia etukäteen.

John Bailey

Hei Andy

Thanks for the tip pois - ne ovat täsmälleen mitä olen tarvitsee ... jotain, joka on helppo tallentaa pyörä. Olen ajatellut sen täytyy tulla kanssamme kuin pakkolasku veteen jonnekin se vain aiheuttaa ongelmia, ja minun täytyy jäädä tekemään ympyrän retkiä - voisin lähettää sen kotiin liian - toinen olen nähnyt, on yhtiö nimeltä Velox, ne vähittäiskaupan Isossa-Britanniassa 39.99 ja etsiä ok alaikäiselle jouney on Eurostar / ICE / SNCF - he myös rulla ylös jos vesitiivis pussi mittaus noin 120x120x360mm ja painaa noin 800g. Ne eivät kuitenkaan ole hyödyllisiä pyörän osia.

Hurraa

pekan

andymiller

Hei Andy

Thanks for the tip pois - ne ovat täsmälleen mitä olen tarvitsee ... jotain, joka on helppo tallentaa pyörä. Olen ajatellut sen täytyy tulla kanssamme kuin pakkolasku veteen jonnekin se vain aiheuttaa ongelmia, ja minun täytyy jäädä tekemään ympyrän retkiä - voisin lähettää sen kotiin liian - toinen olen nähnyt, on yhtiö nimeltä Velox, ne vähittäiskaupan Isossa-Britanniassa 39.99 ja etsiä ok alaikäiselle jouney on Eurostar / ICE / SNCF - he myös rulla ylös jos vesitiivis pussi mittaus noin 120x120x360mm ja painaa noin 800g. Ne eivät kuitenkaan ole hyödyllisiä pyörän osia.

Hurraa

pekan

Vakavasti, vain kiinni sen jälkeen - joko hotellin tai "Poste restante" ja postitoimistoon (vaikka tarkista aukioloajat ja vapaapäivät).

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET Translator 3.2.2