Hanoissa Sapa - miten parhaiten?
View Full Version: Hanoissa Sapa - miten parhaiten?
Hi, Newby näitä foorumeita - Kiitos, että aika harkita tähän tehtävään. I'll be in Hanoi, Vietnam on tämän kuun lopulla ja olen aikoo ryhtyä minun 21 nopeus touring pyörän ja ajan minun läpi Pohjois-Vietnamin, Laosin ja Kambodžan kymmenen viikon ajan.
Mielelläni tehdä matkan Sapa, mutta kaikki kukkulat Aion vain tehdä se yksisuuntainen matka. Kysymykseni on tämä ... Pitäisikö minun ottaa junalla Hanoissa Sapa tai Sapa Hanoi. Etsin vähiten ilmanvastuksesta ja paras laskeutuminen / nousu combo. En halua lisää downhills on uphills (olen hauska kuin että ei?). Oma suunnitelma on toteuttaa säännöllisesti lakkaa (Mai Chau, Son La, Dien Bien Phu, Lai Chau jne., ja myös ohjauksia Tam Cốc jos mahdollista) ja todennäköisesti johtaa vain 60-80km päivässä.
Jos joku on ratsastanut tällä alalla ja voi antaa neuvoja maastossa tai haluavat jakaa kokemuksiaan Haluaisin mielelläni kuulla niistä. Lisäksi, jos joku on kokemusta rajan ylittävien Laos (pohjoispuolella Lao Bao-Khe Sanh) pyörällä - Miten meni? Ongelmia?
Melko hämärä pyynnöstä tiedän - apua, tai osoittaa oikeaan suuntaan on suuresti arvostaa. Siihen asti aion pitää tahranpoisto jäsen Pumpy ja Thorn tree sivustoja. Thanks, Terry.: O
Hi, Newby näitä foorumeita - Kiitos, että aika harkita tähän tehtävään. I'll be in Hanoi, Vietnam on tämän kuun lopulla ja olen aikoo ryhtyä minun 21 nopeus touring pyörän ja ajan minun läpi Pohjois-Vietnamin, Laosin ja Kambodžan kymmenen viikon ajan.
Mielelläni tehdä matkan Sapa, mutta kaikki kukkulat Aion vain tehdä se yksisuuntainen matka. Kysymykseni on tämä ... Pitäisikö minun ottaa junalla Hanoissa Sapa tai Sapa Hanoi. Etsin vähiten ilmanvastuksesta ja paras laskeutuminen / nousu combo. En halua lisää downhills on uphills (olen hauska kuin että ei?). Oma suunnitelma on toteuttaa säännöllisesti lakkaa (Mai Chau, Son La, Dien Bien Phu, Lai Chau jne., ja myös ohjauksia Tam Cốc jos mahdollista) ja todennäköisesti johtaa vain 60-80km päivässä.
Jos joku on ratsastanut tällä alalla ja voi antaa neuvoja maastossa tai haluavat jakaa kokemuksiaan Haluaisin mielelläni kuulla niistä. Lisäksi, jos joku on kokemusta rajan ylittävien Laos (pohjoispuolella Lao Bao-Khe Sanh) pyörällä - Miten meni? Ongelmia?
Melko hämärä pyynnöstä tiedän - apua, tai osoittaa oikeaan suuntaan on suuresti arvostaa. Siihen asti aion pitää tahranpoisto jäsen Pumpy ja Thorn tree sivustoja. Thanks, Terry.: O
Tiedän absolutly mitään ratsastus alueella: confused:, mutta olen kuullut sinun valita kulkusuunnan riippuu aika vuodesta aiot mennä. Olen kuullut, on valtavia muutoksia sekä nopeuden ja tuulen (ja sadetta!) Kanssa eri vuodenaikoina.
Onnea!
Olen pyöräilin joitakin tavalla Hanoissa Sapa.
Teitä niin paljon kuin Poika La ovat hyviä (riistäytymässä Hanoi on karvainen).
katso tällä sivustolla.
http://bradjdavies.blogspot.com/2007_04_01_archive.html
Toinen osa Päivä 5: Son La - Tuan Giou on erittäin vaikeaa. Tie on kauheaa ja jyrkkä ja pitkä, älä ota sitä kevyesti.
Tämän jälkeen tie Tuan Giou on Dein Bein Phu on kunnossa. Ja sen jälkeen loput tapa Sapa on kaunis ja pitkä upea Vedä viimeisenä päivänä.
Olen pyöräilin joitakin tavalla Hanoissa Sapa.
Teitä niin paljon kuin Poika La ovat hyviä (riistäytymässä Hanoi on karvainen).
katso tällä sivustolla.
http://bradjdavies.blogspot.com/2007_04_01_archive.html
Toinen osa Päivä 5: Son La - Tuan Giou on erittäin vaikeaa. Tie on kauheaa ja jyrkkä ja pitkä, älä ota sitä kevyesti.
Tämän jälkeen tie Tuan Giou on Dein Bein Phu on kunnossa. Ja sen jälkeen loput tapa Sapa on kaunis ja pitkä upea Vedä viimeisenä päivänä.
Hei, kiitos Brad blogi käsiteltäväksi. Olen ollut ottaen paljon muistiinpanoja.
Aloittamassa nojata kohti menossa Sapa junalla ja sitten ratsastus High korkeus alas merenpinnan (Hanoi). Ainakin näin voisin jättää my bike boxed varten junamatkan. Kun ihmiset sanovat laittaa polkupyörän bussiin tai junaan - Miten se toimii käytännössä? Onko osaston sinulle tai pois näkyvistä ja mysteeri kuljetuksen jonnekin? Hieman huolissaan, se ei nosta määräpaikkaan minulle.
Se on carraige lopussa junan.
Itseni ja tyttöystäväni jätti kaksi hyvää polkupyörää siellä, ja he olivat hieno, olisin mielelläni jättää hyvän pyörän siellä uudelleen.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0