Pda

BoB-traileri: Onko olemassa erilaisia pusseja (maby kanssa ulko-taskut?) Saatavilla?

View Full Version: BoB-traileri: Onko olemassa erilaisia pusseja (maby kanssa ulko-taskut?) Saatavilla?

Cycle Maniac

Hei ihmiset,

Olen harkitsee ostaa ROP-perävaunu. On vain yksi asia, en pidä: Kaikki minun matkatavarat katoavat isoon "kuiva SAK". Kuten olen ohjaus-freak, Olisi kiva olla pussi joitakin ominaisuuksia järjestää minun matkatavarat. Sisällä pussiin, tai sen ulkopuolella pussi ulko-taskut.
Tietääkö kukaan onko laukku kuin että ROP-perävaunu? Sikäli kuin tiedän nyt, ei ole tällaista laukku.

Off Tietenkin voi levitä tavaratilan ylle lisää muovi kassit sisälle kuiva SAK. Mutta ohjaus-Freak Like Me, se ei riitä ... ;-)

Greetz from Holland

Marco

Aushiker

Hei ihmiset,

Olen harkitsee ostaa ROP-perävaunu. On vain yksi asia, en pidä: Kaikki minun matkatavarat katoavat isoon "kuiva SAK". Kuten olen ohjaus-freak, Olisi kiva olla pussi joitakin ominaisuuksia järjestää minun matkatavarat. Sisällä pussiin, tai sen ulkopuolella pussi ulko-taskut. HiFi Marco

En voi vastata kysymykseen suoraan, mutta minulla on joitakin ehdotuksia:

(a) Jos käytät ROP laukku, voit käyttää kamaa säkkejä tai kuiva-pussien (http://www.backpackgeartest.org/reviews/Stuff% 20Sacks /) järjestää laitteeseen. Teen tämän Backpacking normiksi.
(b) Jotkut ratsastajat ovat käyttäneet reput sijasta ROP pussi, tämä antaa sinulle taskut jne. sekä mahdollisuus mennä Backpacking;
(c) Mielestäni Crazyguyonabike (http://www.crazyguyonabike.com) verkkosivuilla suuri voimavara tällaisen kysymyksen. Haluat ehkä tarkistaa sitä. Paljon tourers ripustettu siellä.

Terveisin
Andrew'na

Cycle Maniac

Voi greath! Kiitoksia, näyttää reppu-kärki on mitä tarvitsen.
Greetz,

Marco

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 3.2.2