Uusi Touring ja etsivät aloittavat Bang.
View Full Version: Uusi Touring ja etsivät aloittavat Bang.
Olen törmäsi tämän foorumin yrittäessään tutkimuksen touring pyöriin. Olen uusi pyöräilyyn yleisesti, mutta olen fitness-harrastaja, ja päätti pyöräily tulee olemaan minun seuraava suuri ulos ovesta fitness toimintaa. Kolme ystäväni ja minä olemme höyläys tehdä kiertue New Jersey Kaliforniaan väli on noin 2 kuukautta. Minun ongelmani on, että en voi päättää, mitä Bike minun pitäisi heittää rahani alaspäin.
Tänään löysin kaupat '04 Sequoia Erikoistuotteet Elite on 675 dollaria Yhdysvalloissa. Lukemisen jälkeen joitakin virkoja tässä näyttää siltä, että tämä pyörä ei ole todellakaan sovellu 2 kuukautta kiertueella.
Olen 6 jalka 4 tuumaa ja noin 225 kiloa ja joilla ei ole todellista käsitystä siitä, mitä olen tekemässä, kun on kyse polkupyörää. Jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan arvostaisin sitä.
Kiitos jo etukäteen.
Check out crazyguyonabike www-sivusto, se voi antaa sinulle ideoita.
Olen henkilökohtaisesti käyttää muunnetaan maastopyörä, mutta ymmärtää tämä ei ole kaikille.
Mitä olen lukenut, että olisi harkittava annoitte painoarvoa on, että Trek ja Fugi farmari polkupyöriä kärsivät takapyörän ongelmia, joista toinen on heikko pinnat ja muut on heikko vanteet (ei muista mikä on mikäkin).
Äreä kaukokohteisiin rekkakuski saattaa olla paikka alkaa etsiä tai jos haluat alumiini, Cannondale on muutamia vaihtoehtoja.
Miten aiot tehdä laitteisiin on myös otettava huomioon (kantokoreihin tai Bob tyyli perävaunu). Jos aiot käyttää Bob sinun ei tarvitse tarkastella laukku kiinnitystä tai kantapään puhdistumaan.
Omistan sekä kantokoreihin ja Bob mutta mieluummin kantokoreihin erityisesti vuoristossa ja sorateitä jos haluan kiertueella.
Toisaalta useimmat minun farmari kumppaneineen käyttää vain Bob perävaunut ja vannon ne tai ei ole yrittänyt mitään muuta. Näin ne voivat tehdä joitakin raskaita maastopyöräily, kun perävaunu on unhooked leirintäalueella, kun taas oma pyörä on vähän rajoittaa polkuja, koska kuorma-haarukat ja telineet jne.
Check out crazyguyonabike www-sivusto, se voi antaa sinulle ideoita.
Olen henkilökohtaisesti käyttää muunnetaan maastopyörä, mutta ymmärtää tämä ei ole kaikille.
Mitä olen lukenut, että olisi harkittava annoitte painoarvoa on, että Trek ja Fugi farmari polkupyöriä kärsivät takapyörän ongelmia, joista toinen on heikko pinnat ja muut on heikko vanteet (ei muista mikä on mikäkin).
Äreä kaukokohteisiin rekkakuski saattaa olla paikka alkaa etsiä tai jos haluat alumiini, Cannondale on muutamia vaihtoehtoja.
Miten aiot tehdä laitteisiin on myös otettava huomioon (kantokoreihin tai Bob tyyli perävaunu). Jos aiot käyttää Bob sinun ei tarvitse tarkastella laukku kiinnitystä tai kantapään puhdistumaan.
Omistan sekä kantokoreihin ja Bob mutta mieluummin kantokoreihin erityisesti vuoristossa ja sorateitä jos haluan kiertueella.
Toisaalta useimmat minun farmari kumppaneineen käyttää vain Bob perävaunut ja vannon ne tai ei ole yrittänyt mitään muuta. Näin ne voivat tehdä joitakin raskaita maastopyöräily, kun perävaunu on unhooked leirintäalueella, kun taas oma pyörä on vähän rajoittaa polkuja, koska kuorma-haarukat ja telineet jne.
Aion käyttävän kantokoreihin ja satulalaukut varmasti.
Olen lukenut enemmän ja enemmän, ja se tuntuu, jos olen korvata taukoja ja pyörien SSE olisi mahdollisuus tehdä työtä. Olen huolissani minusta painaa niin paljon ja ottaa 50 + kiloa varustettujen pyörän ja ottaa se käsittelyyn. On teräsputkirunko mitä minun pitäisi oikeastaan olla etsimässä?
Hei, en halua ottaa kevyt rodun pyörä on täysin ladattu kiertue, saatat olla etsimässä ongelmia, ne vain eivät ole rakennettu kuljettamaan paljon painoa. Älä unohda sinua ratsastus pitkiä matkoja päivittäin. Ainoita Olen kuullut käyttää perävaunu (vähemmän stressiä frame).
Pitäisin saada pyörä pidempi akseliväli (+ /-106cm), ja laajempi renkaat (35C) ja beter mukavuutta. Voit tarkistaa geometria Trek 520 (http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/road/520/520/) saada beter ajatus. Olen varma, äreä Pitkillä Trucker sivustolla on myös geometria tiedot.
Pyydykset on myös tarkasteltava, et voi koskaan olla tarpeeksi alhainen vaihdetta. Käytämme 42/32/22 kanssa 11-32 kahdeksan nopeasti takana. Useimmat ovat 46 edessä.
Voit myös etsiä hyvä satula, sinulla on siihen monta tuntia päivittäin. Vaimoni ja minä käyttää Brooks mestari Flyer, ja voi istua niitä 8 tuntia päivittäin ilman ongelmia.
Mitä alumiini polkupyörää, älä huoli ne voivat käsitellä paljon.
Jos tarvitset lisätietoja ei hasitate:)
hurraa
Olen törmäsi tämän foorumin yrittäessään tutkimuksen touring pyöriin. Olen uusi pyöräilyyn yleisesti, mutta olen fitness-harrastaja, ja päätti pyöräily tulee olemaan minun seuraava suuri ulos ovesta fitness toimintaa. Kolme ystäväni ja minä olemme höyläys tehdä kiertue New Jersey Kaliforniaan väli on noin 2 kuukautta. Minun ongelmani on, että en voi päättää, mitä Bike minun pitäisi heittää rahani alaspäin.
Tänään löysin kaupat '04 Sequoia Erikoistuotteet Elite on 675 dollaria Yhdysvalloissa. Lukemisen jälkeen joitakin virkoja tässä näyttää siltä, että tämä pyörä ei ole todellakaan sovellu 2 kuukautta kiertueella.
Olen 6 jalka 4 tuumaa ja noin 225 kiloa ja joilla ei ole todellista käsitystä siitä, mitä olen tekemässä, kun on kyse polkupyörää. Jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan arvostaisin sitä.
Kiitos jo etukäteen.
Äreä kaukokohteisiin Trucker on Bike sinun "pitäisi heittää rahaa alaspäin.
Tämä voi olla hyvä aika tehdä ostoksia yhtä kuin "kausi" on hidastunut ja koko polkupyörän voi tulla saataville kauppa lähellä sinua. Get joka on oikea koko ja ratsastaa paljon varmistaa, että baari korkeus, päästä, leveys jne. on juuri oikea sinun on ladattu touring. Hyvä satula, joka sopii istua luita on myös tärkeää.
Vahvaa teräsputkea telineet (käytän Tubus, mutta tyly Nizzan Räkit ovat myös hyviä) ja hyvä vedenpitävä kantokoreihin ovat myös tärkeitä. Se on hyvä idea polkupyörän ja pyydysten pian .... ja sitten tehdä joitakin koeajoja kaikki ajovarusteet (tai ainakin simuloidaan painon ja tasapaino), miten se menee aikana 2 kuukautta. Viikonloppu matkat auttaa sinua selvittämään asia.
Kiitos jo etukäteen.
Kaksi muuta ajatukset tuli minulle, kun olen lähettänyt ensimmäinen vastaus:
1. Joku, joka on 6 '4 "pitkä todennäköisesti on huomattavia jalat ja on erityisen valppaina kantapää tulliselvitettävien kantokoreihin. Pidempi ketju säilyy, enää teline ja kantokoreihin että on" cut-away "auttaa tyhjennät kantapäiden kaikkien apua. On joitakin ylimääräisiä varusteet, jotka on tehty auttamaan tätä työtä, mutta jos voit välttää "lisäosia", jonka suunnittelu ja laitteiden valinta olet todennäköisesti parempi.
2. Lokasuojat on pohdittava itsellesi ja matkoilla kumppaneita. Sade ja muita juttuja lentoon tien sattuu. Hyvä lokasuojat on hyvä kattavuus auttaa suojautumaan, laitteen ja oman ratsastus kumppaneita. Kun valitset pyöräsi, varmista, että siellä on tilaa sekä lokasuojat ja suurin renkaat, et voi koskaan käyttää.
Kiitos kaikille ja kaikki tiedot ja apua.
Kävin 4 erillistä pyörä kauppoja ja kysyi paljon samoja kysymyksiä on paljon erilaisia ihmisiä ja joitakin juttuja löysin on:
Löytää Trek 520 todella istuu pyörän kauppa on mahdotonta.
Löytää Trek 520 ja 25 "rungon voisin acutally mahdu järjestys on mahdotonta, enkä halua joutua maksamaan frieght selvittää En todellakaan halua pyöräillä.
O kuluessa 100 km käsitellään äreä polkupyörää.
Tässä on mitä minä ajattelen. Menin takaisin ja antoi '04 sequia Elite toinen ratsastaa ja pidän todella pyörä, en mahtuu, ja hinta on varmasti oikeassa 600 taalaa.
Aion korvata taukoja sitä ennen kuin saan sen pois oven liikkeen ja niillä on joitakin todella mukava 36 puheenvuorot käsin tehdyt vanteet, jotka voivat käsitellä pitkä matka on 350.
Jos laitan uudet vanteet ja taukoja koskevat pyörä en näe sitä ei voi pärjätä pitkän matkan ja raskaiden pyörien sen pitäisi pystyä käsittelemään Wieght minua ja hyvä määrä pyydyksiä.
Että mitä minä ajattelen. Aion ehdottomasti tutkia parantua clearence ennemmin sitten myöhemmin, kun pääsen takaisin myymälään kuitenkin, Kuin tätä heads up.
Onko olemassa jokin vakava virhe minun suunnitelmani?
Kiitos kaikille ja kaikki tiedot ja apua.
Kävin 4 erillistä pyörä kauppoja ja kysyi paljon samoja kysymyksiä on paljon erilaisia ihmisiä ja joitakin juttuja löysin on:
Löytää Trek 520 todella istuu pyörän kauppa on mahdotonta.
Löytää Trek 520 ja 25 "rungon voisin acutally mahdu järjestys on mahdotonta, enkä halua joutua maksamaan frieght selvittää En todellakaan halua pyöräillä.
O kuluessa 100 km käsitellään äreä polkupyörää.
Tässä on mitä minä ajattelen. Menin takaisin ja antoi '04 sequia Elite toinen ratsastaa ja pidän todella pyörä, en mahtuu, ja hinta on varmasti oikeassa 600 taalaa.
Aion korvata taukoja sitä ennen kuin saan sen pois oven liikkeen ja niillä on joitakin todella mukava 36 puheenvuorot käsin tehdyt vanteet, jotka voivat käsitellä pitkä matka on 350.
Jos laitan uudet vanteet ja taukoja koskevat pyörä en näe sitä ei voi pärjätä pitkän matkan ja raskaiden pyörien sen pitäisi pystyä käsittelemään Wieght minua ja hyvä määrä pyydyksiä.
Että mitä minä ajattelen. Aion ehdottomasti tutkia parantua clearence ennemmin sitten myöhemmin, kun pääsen takaisin myymälään kuitenkin, Kuin tätä heads up.
Onko olemassa jokin vakava virhe minun suunnitelmani?
Erikoistunut Sequoia Elite ei ole hyvä farmari polkupyörä, erityisesti suurten ratsastaja. Chain Vierailut ovat aivan liian lyhyitä, muun muassa. Polkupyörän joka kulkee erittäin hyvin kuormittamattomana dlesn't tehdä soveltuu tehtäväksi 2 kuukautta kiertueella, ellet ole kuljettaa kuormaa.
Äreä polkupyörät ovat käytettävissä kaikissa liikkeissä, jotka käsittelevät QBP. QBP on suurin Yhdysvalloissa jakelija joten useimmat kaupat käsitellä niitä. Kuitenkin löytää kauppa, jossa käsitellään "todelliset kaukoliikenteen polkupyörien" ei ole helppoa suurimmassa osassa maata. Ei ole villitys tai hellepäivä vuonna them.I tiedä, missä olet New Jerseyn osavaltiossa:
Cityshop
Cherry Hill ERLTON pyöräliike
1011 Länsiväylä 70
Cherry Hill, NJ 08002
(856) 428-2344
Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, NJ 08530
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com
Monmouth Junction HALTER polkupyörät
4095 US HIGHWAY # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08852
Parsippany CYCLE CRAFT
99 Route 46
Parsippany, NH 07054
(973) 227-4462
Tom BEACON CYCLING & fitness
575 FISHER BLVD
Tom, NJ 08753
Wenonah TOIMINTA PYÖRÄT
1066 RR 45
Wenonah, NJ 08090
(856) 468-5115
muutamia NJ kauppoja listattu äreä kotisivuilta. Jos olet lähellä toisen valtion rajan saatat löytää lähemmäs shop siellä. Tiedän, että "Bikeman" Maine on aluksen sinulle täydellisen polkupyörän Mainen ja on sen teille pari päivää. En viittaa siihen, että voit ajaa yhtä ja käsitellä hieman paikallisesti, jos et voi kuin lähteäkseen "viritetty" kehosi on paljon helpompi jälleenmyyjä, joka voi muuttaa asioita, kuten varsi, baareja, ja istuin (sijainti ja sit luuston kunnossa). Sinut samaan 1000 dollaria merkkiin tämän pyörän voisitte Sequoia + $ 350 pyörää ... ja on erinomainen ratkaisu.
Tiedän, että kuulostan kuin olisin jotain voitettavaa "painamalla" äreä, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä niihin. En tie Pitkillä Trucker vain 1 viikko, ja on todettu sen olevan ylivoimaisesti paras kaikista polkupyöriä tehtävään.
Erikoistunut Sequoia Elite ei ole hyvä farmari polkupyörä, erityisesti suurten ratsastaja. Chain Vierailut ovat aivan liian lyhyitä, muun muassa. Polkupyörän joka kulkee erittäin hyvin kuormittamattomana dlesn't tehdä soveltuu tehtäväksi 2 kuukautta kiertueella, ellet ole kuljettaa kuormaa.
Äreä polkupyörät ovat käytettävissä kaikissa liikkeissä, jotka käsittelevät QBP. QBP on suurin Yhdysvalloissa jakelija joten useimmat kaupat käsitellä niitä. Kuitenkin löytää kauppa, jossa käsitellään "todelliset kaukoliikenteen polkupyörien" ei ole helppoa suurimmassa osassa maata. Ei ole villitys tai hellepäivä vuonna them.I tiedä, missä olet New Jerseyn osavaltiossa:
Cityshop
Cherry Hill ERLTON pyöräliike
1011 Länsiväylä 70
Cherry Hill, NJ 08002
(856) 428-2344
Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, NJ 08530
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com
Monmouth Junction HALTER polkupyörät
4095 US HIGHWAY # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08852
Parsippany CYCLE CRAFT
99 Route 46
Parsippany, NH 07054
(973) 227-4462
Tom BEACON CYCLING & fitness
575 FISHER BLVD
Tom, NJ 08753
Wenonah TOIMINTA PYÖRÄT
1066 RR 45
Wenonah, NJ 08090
(856) 468-5115
muutamia NJ kauppoja listattu äreä kotisivuilta. Jos olet lähellä toisen valtion rajan saatat löytää lähemmäs shop siellä. Tiedän, että "Bikeman" Maine on aluksen sinulle täydellisen polkupyörän Mainen ja on sen teille pari päivää. En viittaa siihen, että voit ajaa yhtä ja käsitellä hieman paikallisesti, jos et voi kuin lähteäkseen "viritetty" kehosi on paljon helpompi jälleenmyyjä, joka voi muuttaa asioita, kuten varsi, baareja, ja istuin (sijainti ja sit luuston kunnossa). Sinut samaan 1000 dollaria merkkiin tämän pyörän voisitte Sequoia + $ 350 pyörää ... ja on erinomainen ratkaisu.
Tiedän, että kuulostan kuin olisin jotain voitettavaa "painamalla" äreä, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä niihin. En tie Pitkillä Trucker vain 1 viikko, ja on todettu sen olevan ylivoimaisesti paras kaikista polkupyöriä tehtävään.
WOW! Luota minuun, kun sanon minä arvostan kaikkia tätä apua. Olen todella Orlando tällä hetkellä on seuraavien 7 tai 8 kuukautta. Olen tarkistanut jokaisen liikkeen Florida äreä sivuilla ja ei ole mitään ja 100 mailia.
Olen lähdössä surffailla Internetissä selvittää, miksi lyhytketjuisia oleskelua on huono asia, mutta jos voisi tarkentaa, että minulle arvostaisin sitä.
EDIT: Okei, joten pohjimmiltaan lyhytketjuisia oleskelua tarkoittaa sitä, että pyörät ovat liian lähellä toisiaan, antaa todella vakaan kyydin?
WOW! Luota minuun, kun sanon minä arvostan kaikkia tätä apua. Olen todella Orlando tällä hetkellä on seuraavien 7 tai 8 kuukautta. Olen tarkistanut jokaisen liikkeen Florida äreä sivuilla ja ei ole mitään ja 100 mailia.
Olen lähdössä surffailla Internetissä selvittää, miksi lyhytketjuisia oleskelua on huono asia, mutta jos voisi tarkentaa, että minulle arvostaisin sitä.
EDIT: Okei, joten pohjimmiltaan lyhytketjuisia oleskelua tarkoittaa sitä, että pyörät ovat liian lähellä toisiaan, antaa todella vakaan kyydin?
Heel keräily, renkaiden keräily, lokasuoja keräily, ratsastaa vakautta, ja jopa hyvin vähäisessä määrin muutokset ketjun kulmassa kuten mennä läpi vaihdetta.
Ensimmäinen 3 mitä useimmat ihmiset päätyvät kärsivät, ja 4. on myös tärkeää.
OK Orlando, FL Location. Pahoillani oletetaan NJ sijainnista. Sijaintisi ei ole etu saada paljon hyvää ratsastusta säästä ympäri vuoden. Toivottavasti saat asiat järjestykseen ja voi alkaa nauttia "käytännön" matkoja ennen kuin iso. Tein paljon viikonlopun ratsastusta laatia käytännössä juna, ja selvittämään asia ennen kuin ensimmäinen mantereelta toiselle matka. Aloitin Touring 48 vuotta sitten, joten tiedät, että mitä on saatavilla nyt on paljon parempi kuin mitä oli silloin käytettävissä. Voit tehdä mitään työtä. Ensimmäinen mannertenvälisiin ladattu kiertue oli minun Schwinn 2 nopeutta, että minulla oli tapana antaa sanomalehtien kanssa. Oma Rack oli sama teline, joka rahdinkuljettajan kankaalle sanomalehden pussit. Aloitin matkan ilman pumppua ja vain vaatteita / ruokaa / vettä pusseihin + teltta ja makuupussi roped kiinni yläosassa telineeseen. Heel puhdistuma oli kysymys myös silloin kuin sain selville, kun olen menettänyt joitakin minulle ruokaa ja vaatteita pois alkuun minun avata pusseja, kun minun korot "leikattu" pussit .... Lisäksi minulle tapahtui monta kertaa kun olin antaneet sanomalehtiä.
Etupään geometria on myös tärkeää vakauden ladattu Tourer, varsinkin jos aiot käyttää edessä kantokoreihin.
Selvä, huomenna olen soittamalla bike shop in Tampa noin 100 kilometrin päässä, ja jos he ovat LHT sen suurin koko im ajo sinne ja im todennäköisesti kävely ulos Damn Thing.
I'll kertoa, miten se menee.
Selvä, huomenna olen soittamalla bike shop in Tampa noin 100 kilometrin päässä, ja jos he ovat LHT sen suurin koko im ajo sinne ja im todennäköisesti kävely ulos Damn Thing.
I'll kertoa, miten se menee.
Näyttää siltä, että mitenkään en voi ratsastaa helkkarin pyörä pois ostaa se ensimmäinen, koska ei ole, jos on 62cm yksi varastossa, tai mitä tahansa muita kokoja tai että asia ... Olen änkkänä.
Voit myös mennä hybridi. Monet ihmiset myös minua on käyttänyt niitä monia kaukoliikenteen matkoja ilman ongelmia.
Ainoa ongelma sinun pitäisi wory siitä, että jos sopii oikein. Check out this site (http://sheldonbrown.com/frames/index.html) Lisätietoja kunnossa, ennen kuin siirryt LBS niin sinulla on idea.
Hybridit on joitakin etuja, ne ovat lighweight ja jos varastettu tai vahingoittunut mennä ulos ja saada toinen, ja se tapa rikkoa pankki.
Mutta jos haluat todella totta Tourer tutustu SJS Cycles (http://www.sjscycles.co.uk/) Ne sopivat kaukoliikenteen erittäin pitkiä matkoja, ja on rakennettu kestämään eliniän. Olen kuullut ihmisten on ylimääräistä apua ja opastaa fiting proces.
Lisää aiheesta eri pyöristä tarkistaa tämä sivu (http://www.bikeforums.net/).
hurraa
Melkein unohdin tarkistaa tämän sivuston>>> fullyloadedtouring.com (http://www.fullyloadedtouring.com/ )<<<, on veriaty on (täysin kuormitettuna) polkupyörää.
Sen tulee antaa sinulle beter käsitys siitä, mitä haluaa.
Cheers:)
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0