Pda

View Full Version: voittoa matkat täällä Ranskassa

voittoa matkat täällä Ranskassa

rouleur23

Hei, aion puhua lyhyesti. Olen järjestää useita matkoja maksaa sinulle roudari. Miksi? Asun täällä, ja on aika, asema ja saan mennä ilmaiseksi.
Ensimmäinen matka on jo suunnitteilla. Pyreneitten ylitys ja 14 cols toukokuusta 4th to 9th 2008. Jos 10 Siirry pitäisi maksaa enempää kuin £ 280 (punta) pp. Jos 18 mene se on noin £ 230. Sisältää Airport pick up Biarritzissa ja pudota pois Perpignan lentokentältä, 5 yötä accomm hotellit, 5 aamiaista, 5 x buffet-tyyliin tiellä lounasta luonnonkauniilla paikalla, 2 tuki ratsastajat ja tukea ajoneuvon kuljettaja siirtää laukut.
Tulee olemaan noin 3 vuodessa. Voittoa joka kerta beause En voi!

Hanki listallani klo gorman.p @ wanadoo.fr.

Kunnes aloitin pyöräily, ajattelin VO2max oli Hairspray! No, minä olen sen arvoinen!

Safe Ridin 'ihmiset

Pascalin

davidrayson

Hi Pascal, joka kuulostaa upea matka, ja mielelläni liittyä sinua, mutta en voi tehdä tällaisen matkan yksikön noin 20 heinäkuu. Olen lähtöisin Australiasta, jotta organisaatio ei ole niin joustava. Jos sinulla on ehdotuksia, että olisi erittäin hyödyllistä. David - email david@rayson.cc

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish