New Bike - Norco Storm?
View Full Version: New Bike - Norco Storm?
Hei
Olen juuri aikeissa ostaa ensimmäinen Hardtail Mountain Bike. Olen tutkinut kuormien pyöristä, mutta on tullut koko pyörä En ole koskaan ennen kuullutkaan - Norco Storm - tuntuu hyvältä pyörä on hyvä hinta. Onko kukaan saanut mitään kokemusta / tietoa näistä pyöristä?
Olen myös tarkastellut Specialized Hardrock / HR Sport.
Apua olisi arvostettu.
Kiitos
Olen '96 Norco Java. Se on ollut ehkä on ton ja elää yhä. Ne ovat erinomainen handilng pyörä, erittäin nopea, ja rakkaus nopeasti alas (niin paljon kuin Hardtail voi). En usko, että voi mennä pieleen Norco.
Yksi asia, voit aina odottaa Norco on hyvin tehty runko. Ne ovat yleensä vakaa ja tukeva. Jos pyörä katselet on osa taso / mix haluat sitten mennä sitä. Minun olisi parasta Norco yli Special Ed. Have fun.
KV
Ostin Norco (laturi, ei Storm) ja rakastan sitä ... kun muutama pyöräillä ennen päätöksen tekemistä ja Norcos näyttävät tulla avuksi ja arvo komponenttien laadun verrattuna muiden merkkien (Katsoin Giant Diamond Takaisin ja Kona). Sain ensimmäisen tarkastella uuden Giant iguaanit tänään (mikä on taso olin katsot hinta-viisas) ja ne eivät Vertaile arvo (mielestäni).
Norco = Kanadan laatu, hyvä valinta!
Kuinka paljon maksat Norco laturi?
03 tai 04? Yhdysvalloissa tai Kanadan?
kiitos
-Andy
Omistan Norco NX2000 Dual Shock olen tie pyöräilijä mutta yer kehykset tehdään hyvin. Olen maksanut 900 dollaria miinojen uutta, koska se oli ostaa samalla. oli 1400 dollaria. juuri se on keskikoko kuten minulle jätkä määräsi ioni koskaan nosti sen ylös niin olen onnellinen. mutta yer tein F * & K edessä kuura on donw kukkulalla. mutta se on seikkailu-sarjan pyörä niin ..... mutta luulen, että RIM oli vähän tai suutari. Tarkoitan pyörä oli taivutettu puoli ja rungon ja takapyörä ja suora kuin kuolee. joten bye Norco mutta olen O eli ainoa syy sain sen, että se oli levyjarru edessä.
ja oli sininen. mutta tiedän, että hinta on hyvä, kuten vaellus on niin rakas kuin joku sanoi Canandale quilty nice hinta. ja minun Norco NX2000 olisi like at leat 2500 dollaria näissä 2 merkkejä. i wated Trek mutta halvimmat Dual Shock oli 3000 dollaria Merida ovat toinen hyvä hinta polkupyörällä. mutta sikäli kuin asioita, jos u ks 7005 seoksen runko samalla runing pyydykset Merida ja Norco hyvä, mutta TREK CANANDALE rakas. u maksaa Armsrtong kun byeing Trek EVN In MTB. manily USA tavaraa on rakas jos on olemassa todella hyviä asioita parempaan hintaan EASTON on suuri Carbin urheilun Maker mutta Hella rakas ei sano, että se ei ole goood, mutta se kai on rakas.
Sorry for the delay in vastata kysymykseesi - oli joitakin ongelmia kirjautumisessa parin yrityksiä.
Vastaamaan kysymykseen Re: hinta Norco laturi, maksoin AUD 899 dollaria (Australian dollaria), mutta oikeastaan se on 2002 mallia (en verrattuna 2002 ja 2003 mallit ja lähti viime vuosina arvon perusteella koko komponentit) . En tiedä, jos 2004 Norco mallit ovat pois vielä, mutta mahdollisuudet ovat haluat ne, ennen kuin saamme ne alas mukaisesti.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0