View Full Version: Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)
Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)
Pohdimme ratsastus joitakin Seikkailu Pyöräily Underground Railroad Route Kentuckyssä ja Ohiossa. Onko kukaan täällä ratsastetaan tässä jaksossa. Jos näin on - mitä ajattelette siitä?
Kiitos,
Steve
Olen ratsastanut osavaltion välillä järvien protion reitin - Trace. Se on mukava ratsastaa. Olen myös ratsastanut noin Owensboro, mutta en ole varma, onko minulla oli reitin sinne.
Toivon tehdä koko matka, mutta todennäköisesti vasta vuonna 2009.
Kiitos vastauksesta.
Miten on liikenne Trace? Mihin aikaan vuodesta Did you go? Miten oli sää?
Kiitos vastauksesta.
Miten on liikenne Trace? Mihin aikaan vuodesta Did you go? Miten oli sää?
Asun Hopkinsville, Ky, puolen tunnin LBL, ja on ratsastanut Trace keväällä, kesällä ja syksyllä. Mukavaa syksyn väreissä, mutta kaikki kausi on hyvä.
Liikenne on pääasiassa turisti Trace, eikä ongelma. Business liikenteen tavallisesti Interstates tai Maksulliset tiet käynnissä pohjoisen ja etelän välillä muutaman kilometrin päässä LBL. Olisi ainakin vaarallista venyttää reitillä tällä alalla.
Kiitos lisätietoa. Liikenteen määrä kuulostaa hyvältä ja pyöräilyyn.
Olen lukenut vähän tietoa LBL ja tarkastellut joitakin alueen karttojen - koska vaimoni haluaisi mennä Paducah käydä joitakin quilt-sivuille.
Saatamme päättyy camping tai majoittuessa B & B ja sitten kun päiväretkiä (joihin voi kuulua pyöräily, vaellus ja Canoing).
Kiitoksia jälleen.
Steve & Linda
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0