Pda

Land Lopeta John O Rouhe ensimmäisen Tour

View Full Version: Land Lopeta John O Rouhe ensimmäisen Tour

onelonerider

Olen suunnittelun tekee yksin Lands End John O'Groats huhtikuussa 08 ja olen hieman huolissani, että en pysty saattamaan tämän, se olisi hyvä täydentää sen 16 päivää, ja pyrin lähinnä Minulla on tarkoitus täydentää sitä 16 päivää, olen suunnitellulla reitillä, ja minun laskelmat on suuri päivä, jolloin on tehtävä 90 mailia ja minun lyhin 42 mailia. Oma koulutus on tällä hetkellä yksikään olemassa, ja olen yleensä sovi minun pisin matka on aiemmin ollut vain 100km ja minun suurin viikolla on 370KM's, jos vertaan tätä tapahtumaa tuntuu kuin 1600KM n kahden viikon on poissa. En ole koskaan todella yrittänyt ja yrittänyt tehdä enemmän kuin 4 tuntia pyörän vain siksi, että neuvoja ei lisätä mittarilukema yli 10% viikoittain.

Olen ollut poissa satulaan vakavasti nyt noin kaksi kuukautta ja aikovat päästä takaisin ja uusi vuosi, joka antaa minun 4 kuukautta Preperation, tiedän, että voin saan Pyöräily jalat takaisin parin viikon ja alkaa vakavasti koulutuksen jälkeen.

Neuvoja olisi arvostettu koulutusta ja ravitsemus (kai minun pitäisi syödä enemmän kuin hevonen), mitä syödä Preperation ja vaikka olen satulaan.

Jos tämä kiertue on onnistunut sen aion Tour Oz ensi talvena 08-09, mutta tämä on kaukana vielä

xilios

Se näyttää olevan enemmän kilpailua kuin matkanjärjestäjä. 1600kms 16 päivää = 100kms päivässä. Tämä näyttää olevan tiukka aikataulu.
Sinun täytyy harkita kukkuloille, ja aika vuodesta, huhtikuu on kylmää ja märkää. Tämän päälle et ei näytä olevan mitään lepopäiviä höylätty. Onnea.
Voit kokeilla ja pyytää näitä ihmisiä täällä (http://www.cyclechat.co.uk/forums/forumdisplay.php?f=13) tai tästä (http://www.bikeradar.com/forums/viewforum.php? f = 40003) muutaman nämä kaverit ovat tehneet tämän ratsastaa ennen.
hurraa

onelonerider

Kiitos vastauksesta, lepopäiviä aina Knacker minut ja jalkani alkavat jumiutua, jos teen sen, joten siksi en ole halua tehdä niitä, jos se saa liian kovaa niin en voi vähentää pari jalkoja ja jakaa ne lyhyempää päivää, mutta olen melko varma, typeryyttäni ja kaukoliikenteen naiivius saavat minut läpi.

Ehkä palaan minun järkeä n ja yrittää vain kokemusta ensimmäinen kiertue sijaan saada haltuunsa kanssa ja riskien vihata sitä

Hurraa

Navetan

[Quote = onelonerider] Kiitos vastauksesta, lepopäiviä aina Knacker minut ja jalkani alkavat jumiutua, jos teen sen, joten siksi en ole halua tehdä niitä, jos se saa liian kovaa niin en voi vähentää pari jalat ja jakaa ne lyhyempää päivää, mutta olen melko varma, typeryyttäni ja kaukoliikenteen naiivius saavat minut läpi.

Ehkä palaan minun järkeä n ja yrittää vain kokemusta ensimmäinen kiertue sijaan saada haltuunsa kanssa ja riskien vihata sitä

Todellakin sitä mieltä, et tarvitse lepopäiviä, päädyt vihata sitä ja saat dissapointed jos laitat että tällaisia paineita you.Before tein minun 1. kiertueelle uskon tehnyt paljon suunnittelua / worrying.As kauan kuin olet hyvän kartan ja suunnitelman ja koulutettu ennen kuin ajaa se, nauti siitä, sillä se aiheuttaa riippuvuutta.

vinyl_theif

Hei. Jos se on ensimmäinen kiertue sinun on yllättynyt siitä, miten kilometriä kellon up! Minun ensimmäinen kiertue Barcelonassa vuonna 2006 olin suunnitellut 70 kilometriä päivässä, mutta huomasi pian olin keskimäärin 85-90 päivässä, se on kuin teidän lähes "työnnetään" eteenpäin koko ajan epävarmuus siitä, mitä säädetään eteenpäin, mikä uuden kaupungin Näet ja maisemat jne., ehkä se oli erilaista kuin olin Ranskassa ja Espanjassa, mutta mene se, joka ottaa huomioon ja on valtuudet tehdä jotakin ensimmäistä kertaa on puoliksi tehty. Koskaan epäillä kykyäsi.

En ratsastaa 7-8 tuntia, aprox 14 mph. Vain syödä hyvin, hedelmiä (banaanit minulle!) Ja juo hyvin, suunnitella reitin tarpeeksi hyvin, jotta sen lopettamaan kaiken aikaa tai keskimääräinen nopeus putoaa alas ja sitten siellä on vähemmän aikaa päivän päätteeksi.

Hills? Mikä menee ylös tulee alas! Ehkä sinulla on puoli nopeasti nousevat, mutta sinun on kaksinkertainen nopeus tulossa alas ... mäet ovat olemassa vain testata kykysi koska pyöräilijä, pitävät niitä haasteena, ei ole este!

Mark. MK

onelonerider

Kiitoksia paljon tästä neuvoja, teen kiertueen kahden viikon kuluttua, ja olen varannut minun junalippu takaisin John O karkeat jo, tämä on ehkä kaikkein typerä mitä voisin tehdä, koska se antaa minulle vain 12 päivää aikaa tehdä 950 km . Tiedän tulee olemaan fyysisesti raskasta mitä olen koskaan joutunut tekemään, mutta odotan innolla Britannian alhaalta ylös.

Olen suunnitellut niin paljon kuin olisin suunnitellut ja juuri tarkoituksena on ratsastus, ratsastusta ratsastusta, ei tule liian nopeasti, mutta syö paljon ja vain lopettamalla minun tavoitteiden joka päivä.

Sen tulee olla tuskallista

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 3.2.2