Olen suunnittelee matkaa Pohjois NJ ja Greenfield, MA (sukulaisia siellä). Ajatuksenani oli sen ajan joko yli Bear Mountain silta ja länteen kautta Westchester, tai yli GWB ja Pohjois kautta Bronxin osaksi Westchester. Perimmäinen tavoite on saada haltuun Connecticut-joen alueella ja kierto pohjoiseen sieltä.
Neuvoja saamaan koko Westchester ja Länsi-CT kohti Hartford? Mikä on CT reitti 6 haluaisin sykli on?
Varajäsen mahdollisuus jatkaa enintään Reitti 9 ja rajat Hudson on Newburgh. Ehkä se voisi olla parempi?
Kiitos neuvoja,
James
Mitä olen itse tehnyt, ennen kuin on koko GWB, noudata sitten kaduille New Yorkin polkupyörän kartta Van Cortlandt Park Bronx, sitten ratsastaa "Vanha Put" rautateiden varrella (joidenkin tarvittavat ohjaukset päin tiet) enintään kautta Westchester County voidaan Carmel Putnam County. Sitten teillä on Brewster ja Pohjois kautta Itä Dutchess maakunta kautta Pawling - Wassaic - Millerton (lähellä MA-CT-NY kulmassa). Pretty viljelysmaan pohjoispuolella Pawling. On olemassa kolme eri tapaa ylittää harjanteen alkaen Dutchess osaksi CT. Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, ratsastus Harlem laaksossa Itä Dutchess maakunta on kauniimpi kuin TT, joten haluan yleensä pidemmälle pohjoiseen NY, ennen kuin käynnistät east.Alternate mahdollisuus jatkaa jopa Reitti 9 ja rajat Hudson on Newburgh.Between Bear Mt + Newburgh. Storm King Mt Hwy § RT 218 on mahtava. (Jos asut NJ, eikä niitä ole jopa ratsastaa sitä vielä, että ansaitsee erillisen matkan oman - ei tarvitse lisätä sen tähän MA reitillä.) mutta en ole koskaan kuullut hyvän reitin ylitys Etelä Dutchess läänin alkaen Newburgh-Beacon silta CT.CT reitti 6Don't tietää siitä mitään, mutta Connecticut State polkupyörän kartta Web joiden etiketit eri tiet perustuu soveltuvuuteen pyöräily.
Kenin
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0