Pda

Outer Banks North Carolina - toukokuu 2008

View Full Version: Outer Banks North Carolina - toukokuu 2008

teigeman

Tämä foorumi on erittäin hyödyllistä kerätä tietoja ennen minun mielettömän onnistunut Florida Keys Bike Tour viime keväänä - joten nyt olen takaisin, uistelu ja pyöritelty ja 411 ja 2008: n iso matkaa!

Memorial Day (23-28 toukokuu) viikonloppuna on valittu päivä tämän kauden mini-mega Pyörän matka, ja olen valinnut Outer Banks (OB) alueella Pohjois-Carolinan kohteeksi. Päätös perustuu osittain minun uteliaisuus alueen rannat, tuuli, vesi ja ruoka, ja osittain haluni täysin Trifecta East Coast sealocked Maisema ('06 Cape Cod, '07 Florida Keys, joten '08 on "Pankkien ...) polkupyörällä.

So what's up? Lisäksi ilmeinen mahdollisuus liikenteen kysymyksiin aikana muistopäivä viikonloppuna, joka tietää kaupat OB? Tutustu karkea matkareitti alla ja haluaisin tietää, olenko vain unta (uudelleen) tai jos tämä reitti on todella lentää:

Saavu Newport News, VA. Lentokenttä päivästä puoliltapäivin. Vuokran halpa auto ja ajaa Kitty Hawk, NC hakea valmiiksi koottuna (lähetetty aikaisemmin) pyörä ja pyydyksiä, satula ylös ja spin alas Oregon Sisääntulon leirintäalue läheltä Nag's Head. (@ 25-30 km riding)

Päivä kaksi: Ride etelään 35-40 kilometriä Cape Point leirintäalue lähellä Buxton, NC, pysähtyen matkalla ranta, olut, kuvia ja niin edelleen (35-40 km ratsastus)

Päivä kolme: Ride ulos-ja takaisin-lounaasta Ocracoke, NC kautta lautalla, viettää päivä ripustettu on Ocracoke ja ranta (Ocracocke Lifeguard Beach oli paras yhdysvaltalainen Beach vuonna 2007!), Sitten takaisin Cape Point leirintäalue yöksi. (@ 50 km ratsastus)

Päivä neljä: Pohjoiseen ratsastus koko päivän, takaisin Kitty Hawk / Nag's Head / Kill Devil Hills, tai mitä tahansa - rantoja, oluet ja ehkä myöhäisillan juomien kaupungissa. (@ 63 km ratsastus)

Tänään viisi: nukkumalla juomat, ranta, pakkaus ja aluksen pyydysten / Bikes, lounas, niin saalis 5:30 pm lento Newport News, VA. - Koti 10 pm (@ 5-10 km riding)

Luonnollisesti tämä matka ei ole suunniteltu "eeppinen" kesto, mutta mielestäni on paljon potentiaalia olla niin kovan ytimen bikepacking seikkailun pidän, ja lisänä vielä pysty takaukseen cocktaileja tai pizza Monissa kohdissa reitin varrella. Kuten Näppäimet ja Kap matkoja, aion ottaa aikaa kokea paikka, ei vain matkan Ass läpi.

Joku siellä tuttua reittiä tai aluetta? Ole hyvä tarjous näyttökertojen suunnitelman, koska se on nyt olemassa, ja jos sinulla on ehdotuksia he ovat tyytyväisiä koko sydämestään.

Cheers, ja pitää pyöriä!

TG

fred911

So what's up? Lisäksi ilmeinen mahdollisuus liikenteen kysymyksiin aikana muistopäivä viikonloppuna, joka tietää kaupat OB? Tutustu karkea matkareitti alla ja haluaisin tietää, olenko vain unta (uudelleen) tai jos tämä reitti on todella lentää:

Saavu Newport News, VA. Lentokenttä päivästä puoliltapäivin. Vuokran halpa auto ja ajaa Kitty Hawk, NC hakea valmiiksi koottuna (lähetetty aikaisemmin) pyörä ja pyydyksiä, satula ylös ja spin alas Oregon Sisääntulon leirintäalue läheltä Nag's Head. (@ 25-30 km riding)
> Tulin tänne hämärässä. Päätie on hyvin kiireinen ja siellä tonnia idiootit ajaa yhtä nopeasti kuin ne voivat päästä niiden vuokria. Paras ratkaisu tässä jäädä rannikolla. En muista nimeä tien (mielestäni se on RT 1), mutta Pyörän polkuja olkapäälle ja nopeusrajoitus on 25mph. Voit matkustaa, että tie kunnes se sulautuu etelään tien hieman etelään Nags Head. Minulla oli noin 500 mailia jalkani kun saavuin ja jäi Nags Head illalla (omassa teltassa :-). Seuraavana päivänä tarkistin osaksi NMKY, joka on 2 suurta allasta ja on loistava väline.

Seuraavassa on ehdotus, sinun kannattaa kääntyä pois polun ennen lähtöään Oregon Sisääntulon ja mene Roanake Island. Saari on kaunis, historiallinen ja pyörä ystävällinen. Päädyin siellä aivan sattumalta, kadonneista ja sekava Lopetin Big Al's jäätelöbaari & Grill on 1. sooda päivinä ja kysyä tietä. Omistaja (Vanessa uskon) näytti, miten kaukana minun tie olin ja nähdä näyttää silmäni tarjotaan ajaa minut takaisin tulo. Sitten hän totesi minut ulos takaovesta, kotonaan, sanoi hän halua soittaa Big Al näyttämään minulle, kun heittää minun tent.I suihkussa heidän altaan talossa ja nukkui on the Bay. Tarvitset DEET! Seuraavana aamuna lähti tutkimaan saarta. Se on arvokas puolella matkan. Heidän grilli on hämmästyttävää nähdä, kuten ulos 50-luvulla.

______________________________________________________________________ _

Päivä kaksi: Ride etelään 35-40 kilometriä Cape Point leirintäalue lähellä Buxton, NC, pysähtyen matkalla ranta, olut, kuvia ja niin edelleen (35-40 km ratsastus)

> Ok .. Seuraavassa kun keskustelen tuuli. Vallitseva tuuli on S / SW, ja se voi olla julma. Muistaakseni matkan päässä Oregon syötön Rodanth on vaikeinta vastatuuleen ja suurin rasittavat osa matkaani. Uskon matkustin Roanoke on Rodanth tuuli oli soo vahva. Niin huomasin että olin juuri ottamassa minun "maksuja" minun paluumatkaa :-). Päädyin oleskelee Rodanth iltana. Pysähtyen convenience store kadun toisella puolella, jossa olen asunut, juoda muutaman oluen ja käyttää WIFI. Linjaa on National Wildlife Preserve nimeltään Herne Island
että on joitakin mielenkiintoisia lankut ja lintujen katsella. Olen myös nähnyt kuollutta Valkopäämerikotka tällä reitillä.

Päivä kolme: Ride ulos-ja takaisin-lounaasta Ocracoke, NC kautta lautalla, viettää päivä ripustettu on Ocracoke ja ranta (Ocracocke Lifeguard Beach oli paras yhdysvaltalainen Beach vuonna 2007!), Sitten takaisin Cape Point leirintäalue yöksi. (@ 50 km ratsastus)

Vietin yön Hatteras ja jäi hotelli. Nousin aamulla otti 1. lautta Ocracoke. Varasin paikassa leirintäalue siellä. Tee itsellesi palvelus, viettää aikaa Ocracoke! Päädyin menojen 5 tai 6 päivää siellä. Rannat, ruoka yöelämä ovat ihania, ja pyörä on kaikki mitä tarvitset saarella. Jolly Roger on auringonlaskun oluita lahdella jälkeen illallinen Howards ... kompastuskivi Home puutunut :-)

Päivä neljä: Pohjoiseen ratsastus koko päivän, takaisin Kitty Hawk / Nag's Head / Kill Devil Hills, tai mitä tahansa - rantoja, oluet ja ehkä myöhäisillan juomien kaupungissa. (@ 63 km ratsastus)

> Avon on muutamia kivoja ruokapaikkoja Paluumatkalla pohjoiseen. Siellä on kaikki mitä voi syödä katkarapuja erityisesti siitä, miten kannattaa pysähtyvät. Tein ehdoton sika itseäni siellä. Oh ... tuuli kääntyi minua niin jälleen kerran ... Minulla oli pää tuuli :-) Ja ei-liiketoiminta reitti 1 löytyy pari hyvää ravintolaa.

Joku siellä tuttua reittiä tai aluetta? Ole hyvä tarjous näyttökertojen suunnitelman, koska se on nyt olemassa, ja jos sinulla on ehdotuksia he ovat tyytyväisiä koko sydämestään.

> I johdossa edelleen pohjoiseen Corollas. Duck pyörä Reitti on kadulta tienrakennuskoneet ajaa todella, todella mukava. Se reitti vähemmän matkustanut KittyHawk väkijoukkojen ja omaisuus on todella todella mukavaa. Tavoitteeni oli tehdä koko ulko pankkien ja että myös Corollas. Olin kova jo menossa alaspäin, top rammen ja tonnikalaa aterioiden .. katsomassa dieettiä, ei juominen .. ect. Kun olen tehnyt sen Ocracoke ja alkoi partying ... En koskaan lopettanut matkalla kotiin, jolla ei ole vaikutusta minun suorituskykyyn. Lopussa tein luvun päivää peräkkäin. Rakastin matkan ja koskaan työtä yli POLYPRO koko ajan. Haluaisin tietää, jos sinulla on lisää kysymyksiä.

Cheers, ja pitää pyöriä!

TG [/ quote] väliin

teigeman

Mahtava! Hienoa tavata joku, joka on-siellä-ja-tehdä-että. Puhuminen partying, ei ole osa OBX kuiva maakunta? Mitään käsitystä jatkuu Sne raja on?

Tapauksessa ... perustuu ehdotuksianne olemme muuttaneet Tour reitin ainakin yksi yö on Ocracoke - Minulla oli epäillyt, että Ocra oli "kun se on" ainakin etelärannalla. Olen myös merkille syö teistä mainitsivat erityisesti, että Ocracoke - auringonlaskun oluita kuulostaa dont'-neiti minulle ...

Otan minun miehistön ja saada seurannan kysymyksiä yhdessä teille - olen varma, että voitte antaa meille myös enemmän tietoa siitä, miten matka on paras. Yksi kysymys nyt ... Miten kapea / omituinen oli Herbert Bonner sillan lähellä Oregon Inlet? Kuulin sen teki "2" turvallisuus asteikolla "1-100" viime vuonna - ei luottamusta herättävä. Jotain muuta, mitä haluaisit jakaa olisi hienoa, ja kuten sanoin, minä saada joitakin Q: n yhdessä sinulle pian.

Thanks miljoonaa!

TG

> I johdossa edelleen pohjoiseen Corollas. Duck pyörä Reitti on kadulta tienrakennuskoneet ajaa todella, todella mukava. Se reitti vähemmän matkustanut KittyHawk väkijoukkojen ja omaisuus on todella todella mukavaa. Tavoitteeni oli tehdä koko ulko pankkien ja että myös Corollas. Olin kova jo menossa alaspäin, top rammen ja tonnikalaa aterioiden .. katsomassa dieettiä, ei juominen .. ect. Kun olen tehnyt sen Ocracoke ja alkoi partying ... En koskaan lopettanut matkalla kotiin, jolla ei ole vaikutusta minun suorituskykyyn. Lopussa tein luvun päivää peräkkäin. Rakastin matkan ja koskaan työtä yli POLYPRO koko ajan. Haluaisin tietää, jos sinulla on lisää kysymyksiä.

Cheers, ja pitää pyöriä!

TG [/ quote] [/ quote] väliin

fred911

Mahtava! Hienoa tavata joku, joka on-siellä-ja-tehdä-että. Puhuminen partying, ei ole osa OBX kuiva maakunta? Mitään käsitystä jatkuu Sne raja on?

Tapauksessa ... perustuu ehdotuksianne olemme muuttaneet Tour reitin ainakin yksi yö on Ocracoke - Minulla oli epäillyt, että Ocra oli "kun se on" ainakin etelärannalla. Olen myös merkille syö teistä mainitsivat erityisesti, että Ocracoke - auringonlaskun oluita kuulostaa dont'-neiti minulle ...
[/ Quote] [/ quote] Oli keskeyttämään viinaa on Ocracoke, mielestäni viime vuonna oli 1. kun se on annettu tiedoksi. Tapasin Yeager-hirviö on Howards Pub ja sai varsin lasku, sillä laukauksia oli 6,00 dollaria kukin. Joten BYO viina jos sinun myrkkyä. Muut sitten, että en näytä muistaa mitään ongelmaa ostaa viiniä tai olutta. Yksi lisää ruokaa suosituksen vieressä Rogger siellä ulkona baarissa, aivan lahden. Minulla oli suuri hampurilainen siellä, ja minun oli nälkä!

Siltä osin kuin silta sanoitte, se ei ollut huono, koska liikenne voi nähdä sinua. Haluan mainita yhden virheen tein matkani. Sillan mainittu ristiä ja Herne Island, Eco Reserve. Menossa etelään, poistuminen silta 2 miles on uuden päällysteen käytännössä ilman olkapää. Tämä oli minun paluumatkan, joten olin matkoilla pohjoiseen. Olen saavuttanut Rodanth lähellä iltaan, oli paljon energiaa ja päätti suunnata Inlet. Kaksi kilometriä etelään sillan, lapa päättyy, on pimeää, ja liikenne on pelkkää pelottavaa. Erityisesti nähdä tuleva liikenne, ylinopeuden ja ohittaminen ajoneuvot, olin tavallinen pelottaa. Olkapää putoaa kuin 10 "tulee hiekkaa ja olen tehnyt ison virheen. Aion kutsua Highway Patrol kun SUV vetää ylös, pysähtyy ja kysyy, voiko hän auttaa. Heitin my bike ja ROP Forerunner ja hän otti minut Inlet. Se oli ainoa virhe olen tehnyt koko matkan, ja olin auttanut toinen hiihto pyöräilijä.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish