Pda

Miten aiot Reitit?

View Full Version: Miten aiot Reitit?

BostonJack

Hei kaikille, uusi täällä.

Olen mikä on todennäköisesti erittäin tyhmä kysymys te ... Miten voit suunnitella reittejä? Älä käytät vain MapQuest ja täsmentää "Vältä moottoriteitä"? Vai onko se monimutkaisempi kuin tämä?

Thanks for help!

MNRon

Olen mikä on todennäköisesti erittäin tyhmä kysymys te ... Miten voit suunnitella reittejä? Älä käytät vain MapQuest ja täsmentää "Vältä moottoriteitä"? Vai onko se monimutkaisempi kuin tämä?

Thanks for help!
Useimmat valtiot ovat pyöräreitit ehdotti, kuten monet kaupungit. Jos et jotkut googling löydät helposti Pyöräily karttoja, saat hartia leveys, läsnäolo tärinäraitojen, liikenteen määrä, ja Minnesota, Iowa, Kansas, Illinois, Wisconsin, Wyoming, Etelä-Dakota, Colorado, ja Oregon, että nimen harva. Monissa kaupungeissa (Minneapolis, Duluth tekemään samoin). Useimmissa maakunnissa Yhdysvalloissa on karttoja saatavilla verkossa, ja voit nähdä, mitä teillä on asfaltoitu. Monet paikalliset biccyling klubit ovat tiet / reitit / guidebboks verkossa tai FOT ostaa. Cross coujntry reitit ovat helposti saatavilla, myös. Jos olet etsiä sivustoja ryhmän rides kuten RAGBRAI tai fundraisiing kulkee kuten MS ratsastaa, ne on karttoja verkossa.

Kerro minulle jos haluat ratsastaa, olen ehkä auttaa. Jos se on keskilännessä voin auttaa sinua paljon!

BostonJack

Thanks for the info.

Ajattelin Boston-Montreal

Onko tämä toteutettavissa?

MNRon

Thanks for the info.

Ajattelin Boston-Montreal

Onko tämä toteutettavissa? Luultavasti;) Google valtion yksiköiden kuljetus kunkin valtion haluat rajat, etsivät pyöräily karttoja reiteistä / valtateiden, samoin lääninhallituksille et voi ylittää, ja kaupungit voit siirtää tai käydä läpi . Google "Montreal Boston Polkupyöräretki / reitti / lehdessä ja saatat lehti tai blogi jonkun, joka on tehnyt sitä ennen, täynnä suuria vinkkejä. Etsi eri valtion tai hyväntekeväisyyteen ratsastaa hallussa minä alueilla voit ratsastaa läpi, ja katso, jos he ovat karttoja verkossa. Viettää pari iltaisin aallokko ympärillä ja saat todennäköisesti olla mahdollisuus valita alkaen.

Se voi kestää jonkin aikaa, mutta yksi tai kaksi hyvää osumaa ja voit asettaa. Saatat jopa löytää ratsastus (tai teltta) kumppanin kyytiin!

Teen joitakin etsii puolestasi, kun Super Bowl saa tylsää, eli kun se on 24-3 Patriots!

MNRon

Thanks for help!
Hei BostonJack - MinnesotaRon täällä.

Tein nopean haun, ja jos Google Vermontissa ja New Hampshiressa pyöräilyä karttoja, sinun osuma paydirt. Paljon PDF ladata. Kun saat käsityksen reitin, voit juoni sen www.MapMyRide (http://www.MapMyRide), joiden avulla voit muokata mukava karttoja suuntiin ja korkeus profiileja.

Boston-Montreal-Boston on myös suurin pitkän matkan radonneur (ultra pitkän matkan pyöräily) tapahtuma USA: ssa ja jokainen, joka kuuluu johonkin lukemattomia pyöräily seurat New England voi kytkeä sinut info.

Pitää meidät ajan tasalle iso matkaa!

Eedenin

Bostonista Motreal on Randonee reitti
http://www.geocities.com/bmb/

on perus-kartan tällä sivustolla, ja olen varma, että voit kaivaa lisää tietoa, jos haet vähän.

BostonJack

Vau, kiitos kaverit.

Läpi, tämä kaikki jutut, en löydä melko tarkka kartta kärjen Cape Cod Bostoniin. Joten uskon, kun välttää moottoriteitä, puhumme 500 kilometrin matkasta Provincetown Montrealiin.

Minulla ei ole aavistustakaan edes hämärä käsitys siitä, kuinka kauan se kestää pyörä 500 kilometrin matkan tosin. En ole koskaan tehnyt lähellekään tätä pitkään ja ratsastaa ... Tiedätkö millainen tunnin vauhtia kohtuullisen kunnossa, mutta ei suinkaan Lance Armstrong, pitkän matkan ratsastaja voi pitää, kun hän vielä yrittää toteuttaa maisemia vähän?

Eedenin

En halua sanoa ottaa mitä on mukava ratsastaa joka päivä ilman kuljettaa tavaraa ja puolittaa se. Minulle henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 30-60 mailia päivässä, riippuen maastosta, on hyvää vauhtia on tueta touring. Se antaa sinulle aikaa pysähtyä ja nauttia kaikesta matkan varrella, ja et päädy teidän pysähdyspaikat myöhään ja exhasted. Se ei ole hauskaa yrittää virittää teltta ja keitä pimeässä .... Jos aiot olla lopussa matkasi päivittäin noin 3-4 pm on aika leiriytyä, rentoutua, tehdä vähän näky nähdä, ottaa torkut, saat päivällinen jne.

Pidä mielessä, kun suunnittelet, että saa aamiaista, breaking your camp alas ja uudelleen pakkaamisen pyörä vie jonkin aikaa, jotta jos olet erittäin aamuvirkku et luultavasti saa tiellä vasta 8 tai 9 pian. Tämä jää 6 tai 7 tuntia ratsastaa eikä näkyville nähdä ja lounaalle. Vaikka tämä kuulostaa tarpeeksi aikaa pakata 100 mailia, sinun tulee kuljettaa tavaraa, joka ei hidasta henkilön alas, ja se jättää paljon aikaa lopettaa ryhtyä nähtävyyksiä.

Ottaa viikonloppumatkan kaikilla laitteisiin ensin selvittää The Kinks liikaa. Kohtuullinen pakkaamaan pyörä voi olla haaste, jos olet menossa täydessä lastissa. Lisäksi saat tuntea, mitä pyörä tuntuu ladattu ylös ja mitä eroa ylimääräinen paino aikoo tehdä omaan tahtiin.

Myös, jos suunnittelet matkaa pienemmissä paloina, mikään ei voi estää sinua tapahtuu jos saat seuraavan suunnitellun lopettaa todella aikaisin. Kun menimme Espanjaan meillä oli yksi päivä kaikki suunnitellut pois - ja kävi ilmi, että hotellilta aamulla seuraavaan paikkaan olimme suunnitelleet oleskelu oli kaikki alas mäkeä - vakavasti .... Se kesti vain meille noin tunnin tai kaksi tehdä koko matkan olimme suunniteltu päivän, mutta seuraavana kaupunki ei ole liian kaukana, jotta voimme vain jatkui.

MNRon

Vau, kiitos kaverit.

Läpi, tämä kaikki jutut, en löydä melko tarkka kartta kärjen Cape Cod Bostoniin. Joten uskon, kun välttää moottoriteitä, puhumme 500 kilometrin matkasta Provincetown Montrealiin.

Minulla ei ole aavistustakaan edes hämärä käsitys siitä, kuinka kauan se kestää pyörä 500 kilometrin matkan tosin. En ole koskaan tehnyt lähellekään tätä pitkään ja ratsastaa ... Tiedätkö millainen tunnin vauhtia kohtuullisen kunnossa, mutta ei suinkaan Lance Armstrong, pitkän matkan ratsastaja voi pitää, kun hän vielä yrittää toteuttaa maisemia vähän?

Omassa itsenäistä jaunts minulla on keskimäärin noin 70 kilometriä päivässä, mutta tuuli ja sää on yleensä muutakin kuin mailia. Minun pisin päivä (127 km) oli yksi helpoin, mutta kylmä, märkä, tuulinen 35 mailia päivä vielä vaivaa minua. Sinun täytyy kokeilla muutaman wekenders ja nähdä, miten haluat ratsastaa, kehittää oma tyyli. Minulla on tapana tuntea paremmin nousta aikaisin ja ratsastus 20 km ennen kuin syöt aamiaista, mutta se on vain minun. Haluan tehdä ratsastus alkuiltapäivästä, ottaa torkut, sitten katsella nähtävyyksiä.

Bike kompastuminen on kaikkein kustannustehokkain tapa on suuri loma, IMHO. Yer gonna love it!

EmPat

www.bikely.com

www.mapmyride.com

Molemmat ovat hakuvaihtoehtoja, tämä on kun saan uuden kyydin ideoita.

TheDarkLord

Myös, jos suunnittelet matkaa pienemmissä paloina, mikään ei voi estää sinua tapahtuu jos saat seuraavan suunnitellun lopettaa todella aikaisin. Kun menimme Espanjaan meillä oli yksi päivä kaikki suunnitellut pois - ja kävi ilmi, että hotellilta aamulla seuraavaan paikkaan olimme suunnitelleet oleskelu oli kaikki alas mäkeä - vakavasti .... Se kesti vain meille noin tunnin tai kaksi tehdä koko matkan olimme suunniteltu päivän, mutta seuraavana kaupunki ei ole liian kaukana, jotta meillä meni on.You olivat onnekkaita! Vain kuvitella, miten se olisi ollut, jos suunniteltu reitti oli päinvastoin - kaikki ylös!

Täällä Euroopassa (ok, ainakin Saksassa, mutta uskoisin, että se olisi samanlainen muissa maissa), voit yleensä saada karttoja pyörä reitit - se sisältää tietoja siitä, onko polku on kivetty tai likaa, jos se on jaettu tien, paikoissa, joissa voit saada apua, laatuja reitin, jne.

BostonJack

Teen joitakin etsii puolestasi, kun Super Bowl saa tylsää, eli kun se on 24-3 Patriots! Kiitos paljon! : font

fleutz

Se on helppoa yrittää matkatoimisto, joka on erikoistunut Adventure Travel. En!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish