Pda

hyvä ratsastaa Kaakkois MI?

View Full Version: hyvä ratsastaa Kaakkois MI?

pardo900

Hi everyone,

Olen juuri muuttanut Detroitin alueella ja Etsin hyvää 1-2 päivää ratsastaa tehdä minun 60-vuotias isä. Hän on tehnyt tasaisella luvulla päivää ennen, mutta se oli aika karkea. Voisimme ajaa 2-3 tuntia Detroit.

Kellään mitään ehdotuksia?

Thanks so much!

desokol

Hi everyone,

Olen juuri muuttanut Detroitin alueella ja Etsin hyvää 1-2 päivää ratsastaa tehdä minun 60-vuotias isä. Hän on tehnyt tasaisella luvulla päivää ennen, mutta se oli aika karkea. Voisimme ajaa 2-3 tuntia Detroit.

Thanks so much!
Vaikka SE Michigan ei ole kaikkein pyörä ystävällinen ympärillä, on muutamia kivoja ratsastaa. Yksi tulevista ratsastaa alajuoksun alueella on "Metro Grand Spring Tour".
Toinen erittäin mukava ratsastaa (erittäin mäkinen) tapahtuu joka kevät ja lasku Charlevoix alueella. Molemmat ovat useita matkoja jopa 100 kilometriä.

daveornee

Hi everyone,

Thanks so much!

Olen samaa mieltä muiden juliste noin Detroitin alueella pyöräily. Se voi kuitenkin olla muuttumassa parempaan suuntaan ... En vain tiedä.

Jos olet ajatellut matkalla pohjoiseen, tutkimaan ratsastaa ja reitit tarjotaan:

http://www.cherrycapitalcyclingclub.org/

Traverse City alueella on paljon pyöräily suuntautuneita. CCCC asettaa erittäin mukava ratsastaa ja on monia reittejä ympäri alueella sekä kartoitetaan on hiki osoittaa kartta.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish
Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.2.2