Pda

Travel Mate huhtikuussa 2008 NZ

View Full Version: Travel Mate huhtikuussa 2008 NZ

nutzid

Hey ho,

Jälkeen tein ensimmäinen matka polkupyörällä kaikki jutut, jotka tarvitaan freecamping ja työskentelevät maatiloilla jne. Ajattelin, että se voisi olla mukavampaa yksi tai kaksi muuta henkilöä.
Pian alkaa työstää omenatarha ja palaa Auckland on huhtikuun puolivälissä.

Olen Jonas Saksa, 21-vuotias ja aloitin matkan yhdessä siskoni ja hänen poikaystävänsä Australiassa oktober. Joulukuusta lähtien olen työtä ja matkustavat omasta ja nyt haluan tehdä oman unelma ja löytää Uusi-Seelanti polkupyörällä. Olen luultavasti jäädä tänne asti helmikuu 2009.

Olen hyvin avoin mielin ja joustavasti, mutta en todellakaan halua elinkaaren Mt. Ruapehu talvisin työskennellä ja hiihto.
---
Haluaisin tietää, jos haluat tehdä samanlaisen matkan, ja me toivottavasti on hauskaa elämää. Rakastan nauraa!
---
Latasin verkkosivun, jossa on kaksi kuvaa ja yhteydenottolomakkeen: http://jonnay.jo.funpic.de/Bilder/bicycle/index.php

youhaditcoming

Hei

Haluaisin mennä sinun kanssasi siitä, että matkan ... Kuitenkin minun loma on ohi ensi viikolla ...

onnea!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish
Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 3.2.2