View Full Version: Neuvoja LEJOG
Neuvoja LEJOG
Minä ja ystäväni suunnittelevat ajan Lands End John O Rouhe kesällä.
Mitään neuvoja Touring veteraanien auttaa meitä toteuttamaan tätä jättimäinen matkalle??
Moi, en ole kokenut LEJOG Tourer mutta tein sen kaksi viikkoa sitten ensimmäistä kertaa, se on suuri Tour. En tiedä, millaisia neuvoja pyydät, mutta varsinkin varusteiden varmista, että sinulla on varaosia, mutta ei mennä liian pitkälle, vara-ketjun tai juuri yhteyksiä on hyvä ja varmista, että sinulla on väline, joka kattaa kaiken pyörä kaiken varalta. Sen 874 mailia suoraan, mutta todellisuudessa olet todennäköisesti aio tehdä 900-950, en ole varma, kuinka monta kilometriä sinun pystyy tai mitä aikoo tehdä. Olen suunnitellut tehdä 67 mailia päivässä ja tehdä sen noin 15 päivää, mutta päädyin ulos tekee 90 kilometriä päivässä, ja valmis se on 11 päivää, esitän alas ravitsemus etenkin, jos syö tarpeeksi ruokaa, juoda riittävästi nestettä ja pitämään kehon levätä ja jalat suoraksi voit mennä pidemmälle kuin luulet päivässä. Minun pisin koulutus kyydissä oli 80 mailia, mutta kiertueella minun pisin päivä oli 140 ja thats vain siksi, että söin paljon ruokaa, rakastan pizzaa, thats kaikki mitä tarvitsen kun olen touring-paljon hiilihydraatteja ja rasvaa ja juustoa.
Toivottavasti tästä on apua tai sen alku kuitenkin, kaikki parhaat
Tiedän ihmisiä, jotka ratsasti LEJOG mahdollisimman nopeasti. He näkivät vain niiden etupyörä, ja ei voi muistaa nimiä useimpien kaupunkien ne läpi.
Toiset risteili pitkin tarkkailla ympäristöään, kokous-ja puhuu paikallisten kanssa, kun satunnaista kulkeutumisen ja saada uusia ystäviä, jotka ovat jo vanhoja ystäviä.
Päästä irti matkan, ensimmäinen asia mitä sinun tarvitsee pakata, on oikea asenne ja käyttäytyminen. Sinun olisi sisällyttävä nautintoa, oppiminen ja löytö, ne olennaiset perusteet touring.
Have a great trip. Oltava turvallisia, ja olla varovainen. Se on riippuvuutta.
Minä ja ystäväni suunnittelevat ajan Lands End John O Rouhe kesällä.
Mitään neuvoja Touring veteraanien auttaa meitä toteuttamaan tätä jättimäinen matkalle??
Mene jo kesällä mahdollisimman matkailijoiden liikenne lisääntyy.
Suunnittele hyvä sateen pyydyksiä ja vedenpitävä kuljettaa pussit ... mieltä lokasuojat ja Roiskeläpät. Nice pitkiä päiviä, mutta ajatella missä sinua pysyä mahdollisimman varhain kunakin ratsastaa. Pidän ajatuksesta löytää lepopaikka alussa ja kiertele sitä illalla valo sallii ja kehon haluaa. On olemassa muutamia erittäin jyrkkä laatuja, että haluan kävellä (Millook Haven Cornwallissa on 30% kaltevuus kummallakin puolella), ja jotkut, että haluaisin puuttua vain sanoa, että olen tehnyt sen ylös ... Lopetan muutama "näkemyksiä" matkalla alas.
B & B: n on hienoa, hostles on varattu, mutta kohtuullinen. Sinun on päätettävä etukäteen, kuinka paljon aikaa ja rahaa voit sijoittaa ja sitten päättää, miten aiotte lähestyä sitä. Katso, jos löydät jonkun, joka on OS Landrangers kartat reitin tehdä valmiiksi reittisuunnitteluun.
Mene jo kesällä mahdollisimman matkailijoiden liikenne lisääntyy.
Suunnittele hyvä sateen pyydyksiä ja vedenpitävä kuljettaa pussit ... mieltä lokasuojat ja Roiskeläpät. Nice pitkiä päiviä, mutta ajatella missä sinua pysyä mahdollisimman varhain kunakin ratsastaa. Pidän ajatuksesta löytää lepopaikka alussa ja kiertele sitä illalla valo sallii ja kehon haluaa. On olemassa muutamia erittäin jyrkkä laatuja, että haluan kävellä (Millook Haven Cornwallissa on 30% kaltevuus kummallakin puolella), ja jotkut, että haluaisin puuttua vain sanoa, että olen tehnyt sen ylös ... Lopetan muutama "näkemyksiä" matkalla alas.
B & B: n on hienoa, hostles on varattu, mutta kohtuullinen. Sinun on päätettävä etukäteen, kuinka paljon aikaa ja rahaa voit sijoittaa ja sitten päättää, miten aiotte lähestyä sitä. Katso, jos löydät jonkun, joka on OS Landrangers kartat reitin tehdä valmiiksi reittisuunnitteluun.
Se on erinomainen neuvoja David.
Varmista, että pyörä on mekaanisesti hyvässä kunnossa, sopii pitkä matka.
Vaihda kaikki kuluneet osat. Tarkista, puhdas, voitele ja säätää kaikki laakerit, kääntyy, kaapelit, ketju ja vaihtimia ym. Fit uudet renkaat, putket ja jarruanturoiden.
Kun kiertueella, tavoitteena on pois tien 4pm mennessä.
Vahvista majoitus niin pian kuin mahdollista. Suuntaa suoraan paikallisten Info Centres. He tietävät kamaa, jota ei ole mainittu, ja usein majoitusvarauksia sinulle.
Ride on Sustrans kappaleita, kun he pää haluamallasi tavalla.
Pääteillä voi joskus olla erinomainen pyöräily, joten ei aina välttämään niitä.
Quiet maan teillä voi olla hankalaa, kun ne ovat kapeita ja mutkaisia, korkea pensasaidat, ja nopea tulevaa liikennettä toiseen suuntaan, joten pysyä valppaana.
Syödä kolme hyvää ateriaa joka päivä. Älä jätä aamiaista ja lounasta. Vahvuus olette tänään riippuu siitä, mitä söit eilen. Lasillinen olutta iltaisin on definitley hyötyä, vaikka et yleensä juo alkoholia.
Tarkista renkaiden paine päivittäin. Käyttöä suositellaan vähintään rengaspaine antaa enemmän mukava matkustaa. Tehdä kolme tai neljä putkea, joten sinun ei tarvitse korjata putkia puolella tietä. Carry pari ylimääräistä pinnat ja puhui avain.
Carry ketjun katkaisin väline ja varaosat linkkejä vastaamaan ketjun ulottuvuuksia.
Joka päivä, puhdas ja lube ketjun ja vaihtimia ym, puhdas kehän Kitkapintojen, ja tarkista jarrukenkien oikein linjassa.
Varokaa alumiinia laukku kehyksiä. Ne ovat yleensä työ kovettaa ja laajennus kuten porkkanoita.
Älä unohda päivittäinen soveltaminen Bum kerma, aurinkovoide ja huulirasva, sinulle, ei pyörä.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0