Pda

Opetus aikuinen ratsastaa

View Full Version: Opetus aikuinen ratsastaa

JulieMarie

Hei,

Voisiko joku auttaa minua tässä? Oma kumppani, joka on 65-vuotias ei ole koskaan oppinut ajamaan polkupyörällä, mutta minä (joka olen hyvin vähän nuorempi!) Haluaisi voida lähteä aikana ratsastaa hänen kanssaan. Onko kellään mitään ideoita siitä, miten opettaa aikuiset ajaa polkupyörällä? Olen miettinyt, voisiko olla olemassa aikuisen versio stabilointiaineet vai kiinni hänen takana tandem saattaisi toimia. En ole oikein varma siitä, että yhdessä ajatukseen, vaikka sillä hän on melko raskas, ja olen pienehkö ja lyhyempi kuin hän on, ja en halua kumpaakaan meitä satuttaa. Kaikki ehdotukset kiitollisena vastaan.

Kiitoksia paljon.

J.

jhuskey

Hei,

Voisiko joku auttaa minua tässä? Oma kumppani, joka on 65-vuotias ei ole koskaan oppinut ajamaan polkupyörällä, mutta minä (joka olen hyvin vähän nuorempi!) Haluaisi voida lähteä aikana ratsastaa hänen kanssaan. Onko kellään mitään ideoita siitä, miten opettaa aikuiset ajaa polkupyörällä? Olen miettinyt, voisiko olla olemassa aikuisen versio stabilointiaineet vai kiinni hänen takana tandem saattaisi toimia. En ole oikein varma siitä, että yhdessä ajatukseen, vaikka sillä hän on melko raskas, ja olen pienehkö ja lyhyempi kuin hän on, ja en halua kumpaakaan meitä satuttaa. Kaikki ehdotukset kiitollisena vastaan.

Kiitoksia paljon.

J.

Miksi ette tarkistaa 3 pyörän nojapyörä? Ainakin aluksi.

xilios

Miksi saa LBS tai mekaanikko antaa sinulle pari apupyörät perustuu malleja lapsille. Ne täytyy vain olla enää laajennuksia korvaamaan suurten pyöriä.

Catweazle

JulieMarie, samalla tavalla meidän kaikkien käytettyjen oppia ratsastamaan takaisin päivää ennen "apupyörät" olivat noin. Tarvittaessa joku taluttaminen pyörä pidä se perustettiin ohjaustangon ja istuimen kunnes ratsastaja liikkuu, ja ratsastaja myöntää, että osuu maahan kerran tai kolme, kun taas päästä jyvälle pysyä pystyssä ei ole maailman loppu!

Aikuisille, "lihavampia" pyörät maastopyörä ja yritystä, mutta ilmiantoi suface se vähentää mahdollisia haittoja siitä.

Apupyörät suck, myös lapsille. 90% tai enemmän ihmisiä, jotka antavat lapsille polkupyörää ja apupyörät päädy lasten ratsastus polkupyörää, ennen kuin he ovat valmiita, ja wobbling koko paikka niille, koska heillä ei ole ollut niitä mukautetaan asianmukaisesti tai oppinut ajamaan oikein heitä.

Varmista, että ukko on käynnistys ja pysäytys oikein:

http://www.sheldonbrown.com/starting.html

ja se on puoli voittoa. Kun hän onnistuu pitämään sen pystyssä vaikka polkeminen It's All Good sieltä:)

Eedenin

Yksi ehdotus on lainata polkupyörän, joka on niin pieni, että voit laittaa istuin alas niin pieni, jotta henkilö voidaan laittaa jalat maassa aloittaa ulos - niiden ei pitäisi edes yrittää polkea aluksi vain Push valintoja itsenäisesti sekä jaloillaan, kunnes ne saavat mukavan poiminta jalat ylös pidemmän ja pidemmän aikaa. Kun se tuntuu miellyttävältä, sitten alkaa käyttää polkimia. Kun tämä on mukava, siirrä istuin jopa normaalin korkeuden.

xilios

[Quote \u003d Catweazle]
Apupyörät suck, myös lapsille. 90% tai enemmän ihmisiä, jotka antavat lapsille polkupyörää ja apupyörät päädy lasten ratsastus polkupyörää, ennen kuin he ovat valmiita, ja wobbling koko paikka niille, koska heillä ei ole ollut niitä mukautetaan asianmukaisesti tai oppinut ajamaan oikein heitä.
Quote]

I'd on tästä eri mieltä, on differance välillä 5yo ja 65yo, ensimmäinen tapa päällikön tasapainon nopeasti, on hieman vaikeampi opettaa ja niiden luut dont tauon niin nopeasti:)

Catweazle

Oppimista pienempi pyörä olisi varmasti hyvä ajatus, jos se on mahdollista tehdä niin. Luottamus olisi paljon helpompi rakentaa tällä tavoin.

Xilios, oletko kenties tarpeeksi nuori ajatella, että 65 on jotenkin "huonokuntoisten vanhusten"? Vaikka ihmiset ovat erilaisia kuin muut, se ei yleensä kohta, jossa ihmiset ovat yleensä taipumus rikkomatta luita aina kun aivastaa voimakkaasti!

Klo 56, olen pian nähdä, että "vuotiaiden eläke-tukikelpoisuus lähemmäksi, ja koko odottavat, että on edelleen hyvin aktiivinen tuolloin. Toki, mustelmia, kuoppia ja tällaista kestää vähän kauemmin parantua kuin ne on nuorempi kaveri, mutta kurkkua ei saisi väheni sitten siitä toiminnasta, koska he pelkäävät helposti luunmurtumia:)

xilios

Xilios, oletko kenties tarpeeksi nuori ajatella, että 65 on jotenkin "huonokuntoisten vanhusten"? Vaikka ihmiset ovat erilaisia kuin muut, se ei yleensä kohta, jossa ihmiset ovat yleensä taipumus rikkomatta luita aina kun aivastaa voimakkaasti!

LOL Kunpa olisin ollut "tarpeeksi nuori". Ehkä minä mennä vähän liian pitkälle ja että huomautuksen rikkovia luita: D

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish