Pda

Vivente World Randonneur

View Full Version: Vivente World Randonneur

pubtourer

Silläkin uhalla, että alkaa toinen ", joka on paras touring pyörä?" lanka, olisin kiitollinen kaikista kokemuksia / mielipiteitä Vivente Maailman Randonneur. Tämä pyörä alkoi elämän Gemini 1980-luvulla ja oli hiljattain badged Mangusti.

Se tulee hyvin spec'd klo AUD1, 750, mukaan lukien Tubus telineiden edessä ja takana, lokasuojat, Dynamo napa ja STI Vaihdevivut:

http://www.viventebikes.com//product/cid/6/category/WORLD% 20RANDONNEUR/parent/0/t/product

Napa ei ole paljon drawcard minulle paristokäyttöinen LED on niin hyvää ja halpaa näinä päivinä, ihmettelen, miksi he vaivasi. Aukio on todennäköisesti tuota ongelmia pyörien vahvuuden ja puolat?

Ole varma viisto alkuun putki joko - mitään ajatuksia?

Toinen vaihtoehto on äreä LHT. Se on saatavilla täällä "täydellinen" pyörä noin AUD1, 500 mutta kun lisäät mutaa vartijoita, polkimet ja teline jne., kyse on hieman yli Vivente. Se varmasti näyttää pikemminkin klassisen touring pyörän. Valitettavasti en ole voinut ajaa yksi. Tiedän, että se on innokas jälkeen.

Yksi keskeinen ero on baari loppuun vs STI Vaihdevivut. Mielelläni käyttää bar-päät, mutta eivät koskaan omistaa pyörä STI.

Tietenkin Trek 520 on toinen mahdollisuus, mutta AUD2000 varten perus pyörä, en usko, että se on sama arvo ja Vivinte ja äreä. Myös selvittäneet ja riden Fuji mutta katsoi sen suhteellisen edullisesti spec'd verrattuna muihin.

Kaikki maksut Tervetuloa!

Kiitos

cyclemanx

Olen kiertänyt laajalti Mangusti alumiini muotoiltu versio usean vuoden ajan.
Vaikka se periaatteessa hyvä touring pyörän. Olen lopulta asennettu suoraan baaria, kaksi isompi takana hammaspyöriä, enää pääse takavaihtaja, lokasuojat ja laukku telineisiin.
Runko on erittäin jäykkä ja välittää paljon tärinää ja stressiä syliini ja ylävartalon.
Vanhat teräs kehystetty hakata on paljon Kinder minua fyysisesti, joten en mielellään haluaisi asentaa Vivente Chromo kehyksen Randonneur.
Kuten sanoit, etu Dyno napa ja valaistusjärjestelmä on täysin superflous.
Olen sähköpostitse Vivente useita kertoja viittaa siihen, miten he voisivat paremmin Touring pyörä, mutta he uskovat oman hype, ja eivät vaivaudu vastaamaan.

pubtourer

Kiitos vastauksesta.

Koska minun postitse, minun kaukoliikenteen perämies ja olen jokainen ostanut Vivente ja olemme molemmat tyytyväisiä valintaamme. He ovat todella mukava ja vakaa Touring bike.

Kuten sinä Käytin kierros Al runko - Rayleigh ylimitoitettu Alumiini - ja oli erittäin ankara verrattuna CrMo teräsrunko.

Vaikka en koskaan perustella kustannukset dynamo keskus ja valoja pienen yön ratsastusta, että minun, minun on sanottava, että ne ovat loistava - ks. sijaan ole havaittu.

Ainoa mahdollinen haittapuoli niiden standardin spec on suhteellisen korkea velkaantumisaste. Rakastan korkeat suurimmalla vaihteella (mukavasti pedal on 70 km / h), mutta huomaan olevani ykkönen liian nopeasti kukkuloilla.

Happy Touring

cyclemanx

Kiitos vastauksesta.

Koska minun postitse, minun kaukoliikenteen perämies ja olen jokainen ostanut Vivente ja olemme molemmat tyytyväisiä valintaamme. He ovat todella mukava ja vakaa Touring bike.

Kuten sinä Käytin kierros Al runko - Rayleigh ylimitoitettu Alumiini - ja oli erittäin ankara verrattuna CrMo teräsrunko.

Vaikka en koskaan perustella kustannukset dynamo keskus ja valoja pienen yön ratsastusta, että minun, minun on sanottava, että ne ovat loistava - ks. sijaan ole havaittu.

Ainoa mahdollinen haittapuoli niiden standardin spec on suhteellisen korkea velkaantumisaste. Rakastan korkeat suurimmalla vaihteella (mukavasti pedal on 70 km / h), mutta huomaan olevani ykkönen liian nopeasti kukkuloilla.

Happy Touring
Voisitko hinnoittelu Cromo runko Australiassa minulle?
Vaikka Vivente ovat agenttien Finland - En ole nähnyt mitään varastoitu Auckland alueella, jossa asun.

pubtourer

Voisitko hinnoittelu Cromo runko Australiassa minulle?
Vaikka Vivente ovat agenttien Finland - En ole nähnyt mitään varastoitu Auckland alueella, missä minä live.Hi,

Olen juuri saanut seuraavan vastauksen Vivente jakelijan (noelmcf@geminibicycle.com.au):

Aion tarjota runko ja haarukka paketti - todennäköisesti myöhään vuonna 2009.

Joka luultavasti tarkoittaa, että se on tulossa, mutta ei pidätä hengitystä.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations delivered by vBET 3.2.2