Pda

Overnight Bike Camping tarvitsemia lausuntoja

View Full Version: Overnight Bike Camping tarvitsemia lausuntoja

TrekDedicated

Hi everyone,

Olen aikeissa aloittaa tehdä yön yli pyörä Camping matkat. Pohjimmiltaan, ratsastus töiden jälkeen perjantaina 30-40 kilometriä leirintäalueelle ja yön ja sitten pakkaamaan seuraavana päivänä ja kyydin kotiin.

Kysymykseni:

1) Millaisia teltta?
Haluaisin, että se, että voisin fit my bike in

2) Millainen matto?

3) Millainen makuupussi?

Olen iso asuntoauto jo, mutta ei koskaan pyörän ja olen utelias, mitä muut tekevät. Etsin vaihde voin mahtuu vaellus back-pack.

Thanks for any input!

TD

alfeng

Olen aikeissa aloittaa tehdä yön yli pyörä Camping matkat. Pohjimmiltaan, ratsastus töiden jälkeen perjantaina 30-40 kilometriä leirintäalueelle ja yön ja sitten pakkaamaan seuraavana päivänä ja kyydin kotiin.

Kysymykseni:

1) Millaisia teltta?
Haluaisin, että se, että voisin fit my bike in

2) Millainen matto?

3) Millainen makuupussi?

Olen iso asuntoauto jo, mutta ei koskaan pyörän ja olen utelias, mitä muut tekevät. Etsin vaihde voin mahtuu vaellus back-pack.
FWIW. Suosittelen edullinen 2-mies DOMED teltta ... saattaa joissakin sanomalehti vuorata pyörän puolella teltan lattia + jotain jäykempi ja etuhaarukan (tai vasen poljin / etc. riippuen siitä, miten voit valita paikan pyörä teltassa) levätä / on kuin alaosassa 2-litran virvoitusjuomapullo (vasemman pedaali) tai mitä luulet ehkä toimi sinulle.

Jos paino ei ole ongelma, suosittelen itsestään täyttyvät mat, koska ne pyörivät tiukempi ... Tai, jos paino on tekijä, niin EI-Ensolite Microcell pad (eli on tyynyjä, joka ei ole yhtään muistia, mutta näin ei ole Roll niin tiukasti).

Haluaisin valita synteettisen pussi (joskus sataa, vaikka se ei ole ennuste & Down ei huonosti kosteissa olosuhteissa), joka on mitoitettu 32 º C, vaikka ilman lämpötila lienee noin 60 º tai lämpimämpi, sillä joskus lämpötila swing päivästä-iltana + mahdollinen väsymys voi vain tehdä se tuntuu paljon kylmempi kuin se on.

Saenger. Haluatko varmasti kantokoreihin ... sinun on erittäin tyytymätön CAMPER jos yrität ratsastaa ladattu reppu ... TAI olivat juuri osoittaa määrän määrän halusitte kanssa (eli 3500-4500 kuutiometriä tuumaa)?

scuppy

Nukut kanssa pyörä teltassa: confused:

alfeng

Voit nukkua pyörä teltassa: confused: On parempi nukkua pyörä sisälle telttaan kuin herätä ja löytää pyörä on löytänyt tiensä uuteen kotiin!

kierteellisten

Nukut kanssa pyörä teltassa: confused: Ehdottomasti! Ja girly nukkuu ulkopuolella. Jotkut ihmiset eivät löydä sitä outoa, ja siellä on enemmän kuin yksi kuva webissä eri rotuun kokouksiin.

AlvChen

Kysymykseni:

1) Millaisia teltta?
Teltta käytän on REI Half Dome 2 HC teltta. Siinä on kaksi ovea ja kaksi vestibules. Vestibules olivat korkeat riittää minulle roll my bike huomioon. Se ei ole teknisesti teltassa, mutta se kattaa teltta. Ei ole koskaan ollut ongelma. Minulla oli myös perävaunun, joten pyörillä perävaunun alle muiden eteinen. Teltta on myös leikkeitä, eikä hihojen navat, joten se on erittäin nopea asentaa ja se on suhteellisen kevyttä.

2) Millainen matto?
PAD käytän on Thermarest Pro-Lite 3. Asia on erittäin kevyet, super pieni, ja aika mukava. Se on hieman tyyris, mutta minulla ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa.

3) Millainen makuupussi?
Minulla halpa makuupussi, että sain eBay, mutta ostin sen ensisijaisesti siksi, että pakkautunut alas melko pieniä. En muista merkin tai mallin nimi. Kuten edellä, I'd suggest synteettinen laukku vähemmän vaivaa.

Tässä vihje sinulle, kun saat leirintäalueen avautua oman makuupussin ja alustan ensimmäinen joten heillä on mahdollisuus saada heidän parvi (laajentuminen, että välillä tapahtuu kuitujen oikein Eristä pussi / PAD) sisälle telttaan ja kaikin else jälkeen.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish