onelonerider
Olen Touring Amerikan kautta Pohjois-tason myöhemmin tänä vuonna ja mietin, onko joku olisi kiinnostunut liittymään, minulla on karttoja ja reitti esitetään, jotta tämä ei olisi ongelma. Olen 25 vuotias mies ja asuu Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Toivon, että maan Vanouver tai Seattlessa syyskuussa joskus ja viimeistely 4200 kilometrin reitillä 65 ja 75 päivää, joten alla takaisin New Yorkiin tai useamman paikallisen lentoaseman lähellä Bar Harbour, Maine (Valmis kohta) marras aikaa. Minun on tarkoitus nähdä niin paljon maisemia ja ihmiset Amerikassa kuin mahdollista. Reitti kattaa neljä vuoristot joten se ei ole ei kävelyllä puistossa. Ovat tehneet paljon pyöräily ennen, mutta tällä hetkellä ottaa taukoa siitä.
Minulla ei ole erityistä rakkautta ratsastaa on tällä hetkellä joko joten jos joku on koska he ovat innostuneita ja haluavat kerätä rahaa niin olen valmis työskentelemään yhdessä syy.
Olen luultavasti jäänyt kuormien yksityiskohtaisesti tätä, mutta ja asiat sinun täytyy tietää myös, mutta jos otatte yhteyttä minuun voin antaa teille ajatuksen.
Thanks for reading ja odotan kuulevani sinusta.
Riistäisi
Minulla ei ole erityistä rakkautta ratsastaa on tällä hetkellä joko joten jos joku on koska he ovat innostuneita ja haluavat kerätä rahaa niin olen valmis työskentelemään yhdessä syy.
Olen luultavasti jäänyt kuormien yksityiskohtaisesti tätä, mutta ja asiat sinun täytyy tietää myös, mutta jos otatte yhteyttä minuun voin antaa teille ajatuksen.
Thanks for reading ja odotan kuulevani sinusta.
Riistäisi