Safety USA
View Full Version: Safety USA
Hi there,
Vaadin ulos hieman neuvoja farmari Amerikassa.
Olen Touring Pohjois-tason koko Washington Idaho Montana Pohjois-Dakota aina koko valtion Maine Atlantin rannikolla. Olen tyytyväinen matkan tarpeen kattamiseksi, ja olen tyytyväinen kaikkeen siihen, mikä on minun valvontaa. Yhdestä asiasta olen hieman huolissani siitä on vaaraa eläinten koko tätä reittiä, tiedän, että useimmat yön tulen nukkuminen leirintäalueella, ja se ei olisi ongelma, mutta kysyn, mitkä ovat mahdollisuudet todella hyökkää luonnonvaraiset eläimet reitillä, vaikka päivän aikana. Luulen, että minun pitäisi varoa karhuja ja susia lähinnä. Olen toki olla tekemättä mitään provosoida niitä. Ja mitkä ovat mahdollisuudet hyökkää todella ihmisetkin, koska tämä on yksin matkalle.
Onko mitään, mitä voisitte kertoa minulle tehdä tai ottaa? Neuvoja olisi arvostettu.
Riistäisi
Meillä on todella ilkeä eläin tällä alalla, se soittaa homo sapiens. Tämä eläin on kuuluisa tekee typeriä asioita, kuten kilpailuja, jotka voivat ajaa lähinnä pyöräilijöiden, huusi rivouksia, heitto juomatölkkejä, kulkee pyöräilijä sitten nopeasti kääntyy oikealle. Tämän eläinten suosittelen kehittää todella paksu iho. Voit kehittää paksu iho ratsastus kaupunkialueilla.
Sinun täytyy juksata minua, suurin osa ratsastusta tehdään maassa joten toivottavasti ei tule olemaan monia tällaisia ihmisiä. Plus Toivon, että osa kuvaus näistä Homo sapiens on väärä, koska se kuulostaa pirun ikävää niille vaikka pyöräilijöiden ei tullut (ilmeisesti) toinen.
On vakava asia, ei kukaan tiedä mitään luonnonvaraisten eläinten tai vaaroja minun pitäisi varoa tätä pohjoisen tason reittiä?
Thanks Rob
On vakava asia, ei kukaan tiedä mitään luonnonvaraisten eläinten tai vaaroja minun pitäisi varoa tätä pohjoisen tason reittiä?
Thanks Rob
Just Homo Sapiens! Haluaisin tietää, asun tällä alalla.
Jonka alueella Asutko?
Pohjois-tason kattaa 14 jäsenvaltion ja neljä vuoristot
Jonka alueella Asutko?
Pohjois-tason kattaa 14 jäsenvaltion ja neljä vuoristot
Olen tällä hetkellä elää Spokane, joka on Washington rajan läheisyydessä Idahon ja Montanan (MapQuest sitä). Olen myös asunut Illinoisin ja Michiganin ja on matkustanut laajasti kaikissa Pohjois-tason todetaan kaikissa vuodenaikoina.
Viime vuonna nousi Mt Kataydn Maine syyskuun aikana.
Hi there,
Vaadin ulos hieman neuvoja farmari Amerikassa.
Olen Touring Pohjois-tason koko Washington Idaho Montana Pohjois-Dakota aina koko valtion Maine Atlantin rannikolla. Olen tyytyväinen matkan tarpeen kattamiseksi, ja olen tyytyväinen kaikkeen siihen, mikä on minun valvontaa. Yhdestä asiasta olen hieman huolissani siitä on vaaraa eläinten koko tätä reittiä, tiedän, että useimmat yön tulen nukkuminen leirintäalueella, ja se ei olisi ongelma, mutta kysyn, mitkä ovat mahdollisuudet todella hyökkää luonnonvaraiset eläimet reitillä, vaikka päivän aikana. Luulen, että minun pitäisi varoa karhuja ja susia lähinnä. Olen toki olla tekemättä mitään provosoida niitä. Ja mitkä ovat mahdollisuudet hyökkää todella ihmisetkin, koska tämä on yksin matkalle.
Onko mitään, mitä voisitte kertoa minulle tehdä tai ottaa? Neuvoja olisi arvostettu.
Riistäisi
Olen ratsastanut Pohjois Tier 6 kertaa ja nähnyt 2 karhuja eikä susia.
Näyttää siltä, että karhut eivät tule läpi leirintäaluetta yöllä, joten en voinut olla lähellä, mutta nukkui tuolloin. Bears on hyvä hajuaisti, jotta säilyttää ruokaa "oltava kestävät", on tärkeä. Käytin köyden ripustaa elintarvikkeiden korkeaa välillä puut. Älä pidä ruokaa teltan ja yrittää pitää makuupussi, matto, vaatteet, ja mitä ikinä muuta voit tuoda telttaan ei hajuisia elintarvikkeita. Eräs kollegani ratsastajat tapana sanoa, että et halua käyttää pekonia kuin tyyny: <
Yksin ratsastus on suuri vapaus, mutta on järkevää keskustella muiden ratsastajien ja matkailuautojen alueilla voit matkustaa paikallisia tietoja ehdoista teiden, rakentamisen, vaarat, ja tietysti hauskaa nähtävää, paikkoja oleskelua ja syödä.
Toisesta aiheesta Onko kellään ja neuvoja matka-ja sairausvakuutus todetaan, tämä on 90 päivää kiertueelle, ja minulla on lainaa, mutta ne ovat kaikki noin £ 270 - haluavat saada halvemmalla kuin todellisuudessa.
Neuvoja on hyvä
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0