View Full Version: Vanha Route 66 Tour - käärme antivenom.
Hei kaikki.
Kolmen viikon aikana olen lähtee kiertueelle ympäri USA reitillä 66, (Il Ca). Olin äskettäin neuvoja otetaan käärme antivenom vain siinä tapauksessa, että syntyisi. Olen täysin tietoinen siitä, käärmeet vain hyökkäys mukaan puolustus, jos he tuntevat itsensä uhatuiksi ja tulee pysyä erossa kaikista alle kasvua ja klustereiden rock, jos ne ovat yleensä löytyy säilyttää viileässä, mutta olen kiinnostunut kenenkään muun näkemykset / varoituksia / Stories tässä asiassa.: sekoittaa
Terveisin. Mark. Kuningaskunnan
Hei kaikki.
Kolmen viikon aikana olen lähtee kiertueelle ympäri USA reitillä 66, (Il Ca). Olin äskettäin neuvoja otetaan käärme antivenom vain siinä tapauksessa, että syntyisi. Olen täysin tietoinen siitä, käärmeet vain hyökkäys mukaan puolustus, jos he tuntevat itsensä uhatuiksi ja tulee pysyä erossa kaikista alle kasvua ja klustereiden rock, jos ne ovat yleensä löytyy säilyttää viileässä, mutta olen kiinnostunut kenenkään muun näkemykset / varoituksia / Stories tässä asiassa.: sekoittaa
Terveisin. Mark. UKI've PERUSTUVA pitkin Route 66 Chicago Kaliforniaan useasti ...
Et todennäköisesti tarvitse pelätä käärme puree lukuunottamatta kirjoita renkaat voi saada!
Tältä osin, vaikka monet ovat sanoneet epäystävällisiä asioita niille, suosittelen teitä pohtimaan vakavasti joitakin kiinteä, Uretaani renkaat ... Oletan, että yleisesti saatavilla "brändi", jota myydään Isossa-Britanniassa on vihreä renkaat (http://www.greentyre.co.uk/). Etäisyys Chicago ja Los Angeles on noin 3000 mailia (4800 km). Vaikka vihreä Renkaat on viime matkan, se ei välttämättä haittaa taittaminen jopa ylimääräistä, jos sinulla kuluvat takarenkaiden (voit pyörittää niitä, tietysti, jos huomaat kuluminen on suurempi kuin luulet ... ja voit ajaa ne alas sisällä 1mm kehän, koska ne ovat kiinteitä, vaikka pyörän käsittely vaikuttavat tässä vaiheessa). Hanki lihavin sellaisia, jotka sopivat sinun vanteet ja runko (alla lokasuojat, tietenkin).
Huom. Jos aiot ylittää Mojave Desert (välillä Kingman, Arizona & Barstow, Kalifornia), sitten haluat tehdä tämän yöllä riippumatta aikaan vuodesta (jos sinulla on valinnanvaraa) ja riippumatta kuljetusväline ( esim. auto) - se on noin 90 mailia. Joten, sinun kannattaa valot ... hyvin, voit olla valot riippumatta. 40 º C: yöllä ei ole harvinaista Mojave, BTW.
Scorpions autiomaassa olisi huoleni, BTW, eikä käärmeitä.
Tulet laadukkaita, Backpacker's Poncho (joka menee alas polvillesi), joka on tehty pinnoitettu nailonia tai parempaa kangasta (iltapäivä ukkoset ovat väistämättömiä) + suojalasit, jotka sopivat yli oman aurinkolasit (halpa "shop" suojalasit pehmeä vinyyli-, ilmanvaihto Shell aikoo tehdä, jos ulkonäkö ei ole tärkeä), koska jos törmäät sivutuulessa (ja olet!), sinun kannattaa enemmän suojalaseja kuin Wrap-Around lasit voivat tarjota. Don't Leave Home ei myöskään.
Uskon Route 66 teoreettisesti päättyy Barstow ... Jos aiot edelleen länteen, ja Los Angeles (esim.), en ole varma, miten olet "Trip Planner" ehdotti, että voit neuvotella kilometrin välillä Victorville (Kalifornia) & Riverside / aina (esimerkiksi) .. . koska polkupyörät eivät ole sallittuja, että osa Interstate (80 + km / h nopeudella, jonka kaikki ajoneuvot eivät ole harvinaisia - ja ovat sallittuja California Highway Patrol - siitä alas, vaikka teoreettinen nopeus). On oltava "pinta tie-reitillä Barstow & LA, mutta en ole koskaan tutkinut, mitä se voisi olla.
Jalkakäytävä ERÄISSÄ ulottuu voi olla hyvin huono ... erityisesti avulla Oklahoma (se on ollut vuosia, koska olen ollut Route 66 läpi joitakin osia, joten osaan olisi varmasti voitu repaved). Riippumatta, lapa (johon tulee ratsastaa joissakin paikoissa) on ehdottomasti karkea joitakin / monta / suurimmassa osassa ajoradan.
Asioita, joita et voi olla pitää - tulet enemmän Sunblock kuin haluat ajatella, huulirasva joidenkin SPF, enemmän deodorantti kuin voisi luulla, että eräät laitoksen talkkia ... mahdollisesti ylimääräinen pari kengän alukselle. Sinun kannattaa tehdä lisää vettä virtsarakon että Backpackers käyttö (noin boxed viinit käyttää niitä rakkoja ja spigots!).
Saenger. Te yleensä voi leirille missä kannattaa. Voit leirillä KOA leirintäalueiden ja valtion-tai-National Parks & "levähdyspaikoilla." Tai, jos olet menossa yli-yön motellit? Riippumatta siitä, et luultavasti halua tehdä kaapeli-lukko, milloin sinun täytyy jättää pyörä vartioimatta (esimerkiksi, kun kävellä Store) - Uskon, että voit aina käyttää tilat McDonalds (melkein joka / (joka toinen) Paikkakunta on yksi), BTW. Itsestään täyttyvät makuualusta on suositeltavaa, jos olet Leirintä.
Oletan olet lähdössä yksin, YK: n tukema Tour - tämä on täysin ladattu Tour tai kevyesti kuormattu kiertueella?
FWIW. Kannattaa luultavasti tehdä kiertotien ja Grand Canyon (noin 100 km pohjoiseen Route 66, joka on I-40 [Interstate 40] tässä vaiheessa teidän polku). You'll lähestymistapa Canyonin kautta Flagstaff, AZ ja poimia länteen reitin kautta Williams, AZ ... on "muu alue" välillä Flagstaff & Williams ... joten, te yli-yön levähdysalue, siirry Williams, ja sitten pohjoiseen Grand Canyon (etäisyys Williams & GC on lyhyempi ... välisen tien Flagstaff & GC on hypotenuusan-of - -kolmio).
Haluat ehkä kolminkertainen kiertymisen. Jos haluat vain käyttää kaksinkertaista, niin sinun kannattaa "Compact" Crank + 12-34 MTB kasetti + MTB takavaihtaja. Luultavasti haluat MTB kasetti & takavaihtaja, vaikka valita kolminkertainen! Silloinkin, saatat kohdata paljon paikkoja, joissa voit kävellä pyörä (eli välillä Moriarity, New Mexico ja Flagstaff, Arizona) Jos olet täydessä lastissa - korkeus kohteiden välille vaihtelee 7000 jalkaa ja noin 7500 jalkaa alas noin 5000 metriä (se on kaikki osa Permian Overthrust) ... Chicago on noin 600 metriä merenpinnan yläpuolella.
Olen todella suositella Campagnolo ERGO Vaihdevivut jos et käytä bar loppuun Vaihdevivut ... Campagnolo Vaihdevivut voi downshift kun voimansiirto on kuormitettuna.
Ota muutama "extra" benji johdot + rulla ilmastointiteippiä. Älä unohda työkaluja!
Saatat haluta liittää "viiri-on-a-napainen" näkyvyyttä ... Tarkista LBS ... TAI, käytä heijastava, neon-vihreä "roadworker n" turvallisuus Vest (ne ovat auki silmät - Luulen liivin olisi mielestäni parasta) ...
Se mitä tulee mieleen ...
Toivottavasti sinulla on suuri seikkailu!
Saenger. Jos / Kun soitat Green Renkaat, kerro heille suunnitelmasi ... Ehkä he Kannattaa olet ... pari renkaat, vähän vastineeksi Your post-tour palautetta ja / tai suosittelun.
Sinut on onnekas, jos näet jopa käärme! Ongelma antivenom on, että se on vain hyvä yhdenlainen käärme. Sinun olisi pitänyt tehdä antivenom on joukko erilaisia käärmeitä. Nyt ottaa sanoi, että olen vieraillut Lounais-erä, johon sisältyy useita Backpacking matkoja, joita ei ole vielä koskaan nähnyt kalkkarokäärme vielä (mutta se ei tarkoita et näe yhtä, tai että ne eivät ole siellä).
Jos olet teltta camping, olet todennäköisesti tuntuu paljon mukavampaa, jos käytät telttaan, jossa on pohjassa vetoketju (mutta merkille käytin teltassa ilman alhaalta vetoketjulla 10 vuotta eikä koskaan ollut ongelmia). Olen myös tehdä käärmeen purema pakki, on melko edullista.
Ehdotan et vähän käsittelyssä ja taustatietoja käärmeitä, se antaa sinulle enemmän mukava, koska siellä on paljon väärinkäsityksiä niistä. Sinulla on enemmän ongelmia koirien ja ajurit, sitten sinun on käärmeitä.
Kiitos kun kaikki tiedot, olen vastannut keskeisiä kohtia ..
Olen PERUSTUVA pitkin Route 66 Chicago Kaliforniaan useasti ...
Et todennäköisesti tarvitse pelätä käärme puree lukuunottamatta kirjoita renkaat voi saada!
Tältä osin, vaikka monet ovat sanoneet epäystävällisiä asioita niille, suosittelen teitä pohtimaan vakavasti joitakin kiinteä, Uretaani renkaat ... Oletan, että yleisesti saatavilla "brändi", jota myydään Isossa-Britanniassa on vihreä renkaat (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). Etäisyys Chicago ja Los Angeles on noin 3000 mailia (4800 km). Vaikka vihreä Renkaat on viime matkan, se ei välttämättä haittaa taittaminen jopa ylimääräistä, jos sinulla kuluvat takarenkaiden (voit pyörittää niitä, tietysti, jos huomaat kuluminen on suurempi kuin luulet ... ja voit ajaa ne alas sisällä 1mm kehän, koska ne ovat kiinteitä, vaikka pyörän käsittely vaikuttavat tässä vaiheessa). Hanki lihavin sellaisia, jotka sopivat sinun vanteet ja runko (alla lokasuojat, tietenkin).
Olen käyttänyt Schwalbe "Marathon plus aikaisemmista matkat, mutta nämä ovat olleet Ranskan asfaltilla (he asettavat meidän on häpeä!). Olin törmännyt näiden renkaiden aikana olen "renkaan tutkimiseen" istuntoja, mutta valinnut Schwalbe kuten aina ulos topit tarinoita muista tourers.
Huom. Jos aiot ylittää Mojave Desert (välillä Kingman, Arizona & Barstow, Kalifornia), sitten haluat tehdä tämän yöllä riippumatta aikaan vuodesta (jos sinulla on valinnanvaraa) ja riippumatta kuljetusväline ( esim. auto) - se on noin 90 mailia. Joten, sinun kannattaa valot ... hyvin, voit olla valot riippumatta. 40 º C: yöllä ei ole harvinaista Mojave, BTW.
Olin suunnitellut varhaista tehdä 5-6 am alkaa näitä osia kuten ratsastus yöllä merkitsisi näe nähtävyyksiä (tai pitäisikö sanoa hiekkaa!) ... Ja Scorpions, mutta my bike on valojen kautta edessä Napadynamo, käytetään myös kantamisen kamera-MP3-akut.
Scorpions autiomaassa olisi huoleni, BTW, eikä käärmeitä.
Tulet laadukkaita, Backpacker's Poncho (joka menee alas polvillesi), joka on tehty pinnoitettu nailonia tai parempaa kangasta (iltapäivä ukkoset ovat väistämättömiä) + suojalasit, jotka sopivat yli oman aurinkolasit (halpa "shop" suojalasit pehmeä vinyyli-, ilmanvaihto Shell aikoo tehdä, jos ulkonäkö ei ole tärkeä), koska jos törmäät sivutuulessa (ja olet!), sinun kannattaa enemmän suojalaseja kuin Wrap-Around lasit voivat tarjota. Don't Leave Home ei myöskään.
Toki olin varoittanut näistä vuodessa takaisin, kun alettiin suunnitella matkaa. Olen ostanut joitakin kone-shop suojalaseja ja ukko-teipattu hengitys silmän sinetöidä ne.
Uskon Route 66 teoreettisesti päättyy Barstow ... Jos aiot edelleen länteen, ja Los Angeles (esim.), en ole varma, miten olet "Trip Planner" ehdotti, että voit neuvotella kilometrin välillä Victorville (Kalifornia) & Riverside / aina (esimerkiksi) .. . koska polkupyörät eivät ole sallittuja, että osa Interstate (80 + km / h nopeudella, jonka kaikki ajoneuvot eivät ole harvinaisia - ja on [u] sallittua California Highway Patrol - siitä alas, vaikka teoreettinen nopeus). On oltava "pinta tie-reitillä Barstow & LA, mutta en ole koskaan tutkinut, mitä se voisi olla.
Reitti on aina Santa Monica. Olen tehnyt laajan Google-maadoitus & microsofts "Streets & Trips" auttaa navigoida reittiä pois Interstates kuin paras mahdollinen. Olen tehnyt laajan tutkimuksen ja varmasti huomannut osion korostus näyttää pyöräilijän painajainen. Klo Victorville I'll olla Mariposa Road rinnasteinen I15 13 mailia jos I15 halkeaa (Oak Hill Rd), käytä sitten I15 varten "näsäviisas" 2 mile Sprint (!), Missä on " Service Rd että "kesken seuraavasti / menee alle sekä idän ja lännen kaistat tuo minulle" Cajon Junction ", sitten toinen I15 loppusuoraa" Lytle Creek "kun olen takaisin vanhan tasausta alaspäin San Bernando päälle" Cajon Blvd ", sitten" Foothill Blvd "kohti Mayhem ja LA.
Löysin hyödyllinen asiakirja, josta käy ilmi pyörätiet kautta LA, joka sattumalta seuraa paljon minun suunniteltu reitti, jotkut ovat vain tiellä hartiat ja lukenut, on oltava varovainen, koska suurin osa onnettomuuksista johtuu autoilijoiden ei käytetä heidän peilin ja ovien avaaminen tai vetämällä ulos! !
Olen "Tässä se on" kartta asettaa ja lukea kirjaa minun Michael Wallis (ei sukua), olen lähes "reitillä 66 ylikuorma" muistini pankit ovat täynnä!
Jalkakäytävä ERÄISSÄ ulottuu voi olla hyvin huono ... erityisesti avulla Oklahoma (se on ollut vuosia, koska olen ollut Route 66 läpi joitakin osia, joten osaan olisi varmasti voitu repaved). Riippumatta, lapa (johon tulee ratsastaa joissakin paikoissa) on ehdottomasti karkea joitakin / monta / suurimmassa osassa ajoradan.
Asioita, joita et voi olla pitää - tulet enemmän Sunblock kuin haluat ajatella, huulirasva joidenkin SPF, enemmän deodorantti kuin voisi luulla, että eräät laitoksen talkkia ... mahdollisesti ylimääräinen pari kengän alukselle. Sinun kannattaa tehdä lisää vettä virtsarakon että Backpackers käyttö (noin boxed viinit käyttää niitä rakkoja ja spigots!).
My bike suorittaa kolme 1 litran pulloihin ja olen Ortleib 2 litran pussiin, ja voi tehdä enemmän tapa 2 litran platic koksin pulloja tarvittaessa.
Saenger. Te yleensä voi leirille missä kannattaa. Voit leirillä KOA leirintäalueiden ja valtion-tai-National Parks & "levähdyspaikoilla." Tai, jos olet menossa yli-yön motellit? Riippumatta siitä, et luultavasti halua tehdä kaapeli-lukko, milloin sinun täytyy jättää pyörä vartioimatta (esimerkiksi, kun kävellä Store) - Uskon, että voit aina käyttää tilat McDonalds (melkein joka / (joka toinen) Paikkakunta on yksi), BTW.
Olen aina oltava hyvä lukko, se custom bike, että olen käyttäen ja maksoi Arm & jalat ... tai enemmän kuin 2 aseiden ja 2 jalat!
Itsestään täyttyvät makuualusta on suositeltavaa, jos olet Leirintä.
En yleensä juuri kiertueelle 9 mm patja, se on kevyt ja ilman turhaa hässäkkää.
Oletan olet lähdössä yksin, YK: n tukema Tour - tämä on täysin ladattu Tour tai kevyesti kuormattu kiertueella?
Toki, solo. Lajittele puolivälissä ladattu, mahdollisimman kevyt, mutta ei kannalta gramman venytetään yrittää pelastaa painon ongelmia saattaa aiheutua.
FWIW. Kannattaa luultavasti tehdä kiertotien ja Grand Canyon (noin 100 km pohjoiseen Route 66, joka on I-40 [Interstate 40] tässä vaiheessa teidän polku). You'll lähestymistapa Canyonin kautta Flagstaff, AZ ja poimia länteen reitin kautta Williams, AZ ... on "muu alue" välillä Flagstaff & Williams ... joten, te yli-yön levähdysalue, siirry Williams, ja sitten pohjoiseen Grand Canyon (etäisyys Williams & GC on lyhyempi ... välisen tien Flagstaff & GC on hypotenuusan-of - -kolmio).
Tarkoituksenani on päivän pois Williams & käyttöä Grand Canyon rautateiden käymään siellä.
Haluat ehkä kolminkertainen kiertymisen. Jos haluat vain käyttää kaksinkertaista, niin sinun kannattaa "Compact" Crank + 12-34 MTB kasetti + MTB takavaihtaja. Luultavasti haluat MTB kasetti & takavaihtaja, vaikka valita kolminkertainen! Silloinkin, saatat kohdata paljon paikkoja, joissa voit kävellä pyörä (eli välillä Moriarity, New Mexico ja Flagstaff, Arizona) Jos olet täydessä lastissa - korkeus kohteiden välille vaihtelee 7000 jalkaa ja noin 7500 jalkaa alas noin 5000 metriä (se on kaikki osa Permian Overthrust) ... Chicago on noin 600 metriä merenpinnan yläpuolella.
Olen todella suositella Campagnolo ERGO Vaihdevivut jos et käytä bar loppuun Vaihdevivut ... Campagnolo Vaihdevivut voi downshift kun voimansiirto on kuormitettuna.
My bike on Rohloff nopeus keskitin, ässä vähän Kit, olen käyttänyt äreä ruostumatonta 44 hampaan chainring ja 16 hampaan takana takaratas, koska mukana napa. Kaksi kuukautta sitten pyöräilin Pohjois-Ranskan Barcelona (Pyrenese rajan) ja osoittautui aivan oikeassa, mutta 1. vaihde ei saanut katsoa, ja vaikka ... ehkä tämä tour!
Ota muutama "extra" benji johdot + rulla ilmastointiteippiä. Älä unohda työkaluja!
Voi varma. Työskentelen säh-mech huoltoteknikko. Koskaan liikaa näyttää selvästi ja on valmis pahimmassa tapauksessa.
Saatat haluta liittää "viiri-on-a-napainen" näkyvyyttä ... Tarkista LBS ... TAI, käytä heijastava, neon-vihreä "roadworker n" turvallisuus Vest (ne ovat auki silmät - Luulen liivin olisi mielestäni parasta) ...
Hyvä idea, meillä on niitä työssä, I'll grab one!
Se mitä tulee mieleen ...
Toivottavasti sinulla on suuri seikkailu!
Suurkiitos
"Jos tiedät voidaan saavuttaa haaste,
mitä järkeä lähteä sitä "!
Mark Wallis.
Kiitos kun kaikki tiedot, olen vastannut keskeisiä kohtia ..
Olen PERUSTUVA pitkin Route 66 Chicago Kaliforniaan useasti ...
Tältä osin, vaikka monet ovat sanoneet epäystävällisiä asioita niille, suosittelen teitä pohtimaan vakavasti joitakin kiinteä, Uretaani renkaat ... Oletan, että yleisesti saatavilla "brändi", jota myydään Isossa-Britanniassa on vihreä renkaat (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). Etäisyys Chicago ja Los Angeles on noin 3000 mailia (4800 km). Vaikka vihreä Renkaat on viime matkan, se ei välttämättä haittaa taittaminen jopa ylimääräistä, jos sinulla kuluvat takarenkaiden (voit pyörittää niitä, tietysti, jos huomaat kuluminen on suurempi kuin luulet ... ja voit ajaa ne alas sisällä 1mm kehän, koska ne ovat kiinteitä, vaikka pyörän käsittely vaikuttavat tässä vaiheessa). Hanki lihavin sellaisia, jotka sopivat sinun vanteet ja runko (alla lokasuojat, tietenkin).
Olen käyttänyt Schwalbe "Marathon plus aikaisemmista matkat, mutta nämä ovat olleet Ranskan asfaltilla (he asettavat meidän on häpeä! [Uk]). Olin törmännyt näiden renkaiden aikana olen "renkaan tutkimiseen" istuntoja, mutta valinnut Schwalbe kuten aina ulos topit tarinoita muista tourers.
Olin suunnitellut varhaista tehdä 5-6 am alkaa näitä osia kuten ratsastus yöllä merkitsisi näe nähtävyyksiä (tai pitäisikö sanoa hiekkaa!) ... Ja Scorpions, mutta my bike on valojen kautta edessä Napadynamo, käytetään myös kantamisen kamera-MP3-akut.
Hyviä uutisia ja huonoja uutisia ...
Route 66 on ilmeisesti vain ~ 2450 kilometriä pitkä ... mutta välimatka Needles (Kalifornia) & Barstow on ilmeisesti ~ 145 mailia (vs. ~ 90 mailia muistutin, että pidempi välimatka Kingman & Barstow ... se on jo 10 vuotta sitten ajoin, että jakso ... sanomattakin selvää, että on aika signficant eroa, jos olet matkalla yli Mojave polkupyörällä!)
FWIW. Olen yleensä yrittänyt ajan Mojave ylittäminen (kun nimike West) niin olisin saapuvat Barstow, kun jotkut tavaratalot ovat avaaminen (vähän, huoltoasema!) ... aina, yö ylitys ... koska halusin lyödä LA liikenteen tauko (ei todellakaan) heti aamulla "ruuhka" ...
Riippumatta, muistaakseni on se, että huoltoasema "Plaza" noin 22 (?) Meripeninkulmaa länteen Needles (se oli "uusi" noin 10 vuotta sitten ja oletan, että on vielä olemassa ... Tuntuu siltä kulkutien noin kilometrin pitkä, mutta se on todennäköisesti lyhyempi ... se on helppo nähdä tiellä (etenkin öisin) ... se on pohjoisen puolella ja Interstate, jos muistan ... että voi olla paikka voit kyykistyä alas ja levätä, ennen kuin aloitat rajan - se tekee pitkän matkan (120 + km) oman ylittää hieman helpommin hallittavissa.
Olen ylittänyt menee Itä aikana sekä Day & Night ...
Ei vähennä kauneus näet (tai, olen nähnyt liian monta kertaa), mutta ei ole paljon nähdä Interstate kautta useimmat Mojave ... paitsi vuoristoalueilla on etäisyys ja joidenkin kaktus.
Vaikutti siltä kuin siellä oli ainakin yksi (tai useampi) vääriä tasainen (t), joka oli / (oli) 20 + kilometriä pitkä ... se on ylöspäin menossa West jos muistaakseni on oikea.
Passage kautta polkupyörä (jonka optimistinen 12mph) on noin 10 tuntia, jos jätät pois bensa-aseman Plaza joka on länteen neuloja.
Nähtyäni mittarilukema kaavio, haluan nyt todella ennakoida 16 tunnin rajan, en toto, välillä Needles & Barstow polkupyörällä ... niin, et varmaan ole tarpeeksi vettä sinua - 4 litraa on minun suositukseni. Jotkut Lemon Drops, tai muita Pastilla, voisi olla hyvä olla, kun on ratsastus koko autiomaan ... Se on kuin "ylimääräistä" kuusi tuntia, jotka tulevat olemaan tappajia.
On pari pientä "pysähtyy" juuri ennen päästä Barstow - Newberry Springs on noin 20 kilometriä itään Barstow & Daggett on noin 10 kilometriä itään Barstow. Rajalliset, ... voit matkustaa ylämäkeen "väärän tasainen.
Jos päivällä temps ovat Mojave ennustetaan olevan 45 º C: Range, niin suosittelen sinua harkitsemaan kiinni Greyhound (Trailways?) Linja-point-to point-B ... on juna, mutta en tiedä, missä se kiinni.
Kun olet autiomaassa, päivällä ja yöllä kun lämpötilaa Swing on noin 30 º F/54 º C korkeista mataliin ...
Sun lisää noin 20 º tehokasta lämpötila (varmasti, että todellisen päällysteen lämpötila) ... jos se on 100 º varjossa, se on sama kuin 120 º, kun et ole varjostettu ... että tulee olemaan erittäin vaikeaa teitä ja teidän renkaat.
Uskon, että kun olet Mojave, että et todellakaan halua olla ratsastaa 10am-3pm, jos mahdollista - Todennäköisesti kuumin osa päivän ... sateenvarjo saattaa itse asiassa olla hyvä on käyttää päivänvarjo, kun olet lopettanut samalla puolella tietä, jos ei ole mitään muuta sävyä (missä saatat olla koko Trek).
Joten, jos mahdollista, olen itse suosittelen, että yrität poistua Puikot alueella (mieluiten "Plaza", joka on länteen Neulat) lähempänä puoltayötä, koska sinun kannattaa yrittää päästä Barstow (ainakin, Newberry Springs) noin klo 10.
Hyvä uutinen on, että uskon sinun on keskimäärin yli 20mph (30kph) välillä Williams & Seligman:
http://www.americansouthwest.net/maps/route66map.gif
http://www.americansouthwest.net/arizona/route_66/index.html
Saenger. Vain tiedoksi, olen liittänyt kuvan tyyppi liikkeen suojalaseja, että puhun ... valo, hyvin halpa ja enemmän tai vähemmän loukkaamaton.
Pidän pakkaus valkoista ohjaustanko teippiä mikä nauha pyörä on ennen Mojave rajan ... Ehkä, käyttää valkoista puuvillaa, puutarhanhoito (eli koko sormi) käsineet (ja sen jälkeen klo 9 ja ennen 4pm) ... ja, on pitkähihainen, irrallisten valkoinen T-paita pukeutua. Olet luultavasti tuntuu siltä, että olet hikoilu excessivley kanssa kuormittaneet, mutta menetät vähemmän kehon kosteutta.
En käytä visiiri minun kypärään kun ratsastaa, mutta en luultavasti olisi, jos olisin rajan Mojave polkupyörällä.
FYI. Junalla Grand Canyon ja Willams on vetää höyryveturi, joten mielestäni se kulkee välillä 30mph & 40mph - niin, se on todennäköisesti kahden tunnin matka kumpaankin suuntaan.
Olin suunnitellut varhaista tehdä 5-6 am alkaa näitä § ratsastusta yöllä merkitsisi näe nähtävyyksiä (tai pitäisikö sanoa hiekkaa!)
BOTH Sunrise & Sunset olisi mahtava ... riippumatta siitä, missä olet, mutta erityisesti autiomaassa.
Olin suunnitellut varhaista tehdä 5-6 am alkaa näitä § ratsastusta yöllä merkitsisi näe nähtävyyksiä (tai pitäisikö sanoa hiekkaa!) ... BTW. En tiedä, kuinka nopeasti aiot tehdä matka, mutta tässä info voit tietää: elokuu Lunar Cycle 8 / 1 (6:13 AM EDT) New Moon
8 / 8 (4:20 pm EDT) Waxing Quarter Moon
8 / 16 (5:16 pm EDT) Full Moon
8 / 23 (7:50 pm EDT) Vähenevä Quarter Moon
8 / 30 (3:58 pm EDT) New Moon
Syyskuu Lunar Cycle
9 / 7 (10:04 pm EDT) Waxing Quarter Moon
9 / 15 (5:13 AM EDT) Full Moon
9 / 22 (1:04 AM EDT) Vähenevä Quarter Moon
9 / 29 (4:12 AM EDT) New Moon
Jos olet Mojave syyskuun puolivälissä temps on hieman viileämpi ja voit matkustaa Moonlight (hyvä).
Desert tulee olemaan huomattava yöllä kuin päivällä ... niin kauan kuin ette ole väsyneitä - väsymys todennäköisesti aiheuttaa ei-toivottuja hallusinaatioita.
Saenger. Kaikki tai osa moottoritien Mojave on tärinäraitojen leikataan "keskellä" osa olkapäät ...
Et voi tehdä mitään tuoreita hedelmiä voimaan Kaliforniassa.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0