Pda

ja he melkein pois ...

View Full Version: ja he melkein pois ...

totolacoste

Hei,

I lähetetty muutamia kertoja viime kuukausina noin matkan Barcelonaan, jossa ystäväni ja olin suunnitellut. Syistä, logistista ja taloudellista, meidän oli siirryttävä Amsterdam.

Lähtöpäivä: 10. elokuuta.

Vihdoinkin plumped ja pari Dawes Kara Kums, ja muita juttuja, kuten kantokoreihin ja niin edelleen, ovat ostaneet hajanaista (Vaude minulle, jotkut muut tekevät ystäväni, mutta olen vielä nähdä hänen). Kuten nukkumisen, hän on teltta ja olen saanut itseni Hennessy Hammock. "ei voi odottaa kokeilla että ulos (tässä on odottava saamme joitakin puita matkalla ...).

Ja olemme pudotti pieni sivuston yhdessä ...

http://2x2wheels.org/

Tämä on ensimmäinen iso matka (olemme molemmat pottered noin pyöräilemässä kotimaassamme on 30 vuotta tai enemmän, mutta ei koskaan yli 20 kilometriä yhden päivän aikana), joten olemme valmiita tekemään virheitä ja jonkin verran ulos edellytys ensimmäisten päivien tai niin.

Toivotan meille onnea!

xilios

Hei onnea matkallasi. Shame about Barcelona olisit rakastanut ratsastaa siellä.
Tailwinds, George ja Monique

totolacoste

Kiitos .. aiomme virheisiin aika monta kertaa, mutta me aiomme pitää hauskaa, ja että olemme määritelty. Löysin juuri, että en voi saada Brookes B17 ennen kuin voimme lähteä, joten olen vain täytyy tyytyä "geeli" satula, joka tulee vakiona Dawes.

Mutta kyllä, olemme bristling jännitystä. : Oi

vinyl_theif

Se on sääli, sinun ei ratsastus Barcelonan reitin se on tosi kiva .. olen ratsasti siellä Le Harve kahteen otteeseen ja viime vuonna Milton Keynes kautta Calais.

Paras osa oli varmasti koko Pyreneese, kun ensimmäinen Ranskan / Spanisg rajakaupunki Bourg Madame tie nousee läpi joitakin todella mukava kiertämällä tiet (kuten niitä autonvalmistajat käyttää niiden ilmoitusta, joissa ei ole kenelläkään muulla tiellä ja aurinko säteili alas, todella mukavaa!)

Mitä satula, käytän B67, en todellakaan suosittelisi B17, koska se ei ole jousitettu, jos selviät ratsastus eli 5-6 tuntia päivässä sen jälkeen toinen ja jouset on parasta, voit Bum on Kiitos! Ensimmäinen kiertue tein vuonna 2006 oli tavallisella satula ja käytin pehmustettu shortsit, mutta B67 pehmustettu shortsit jäädä kotiin.

Hauskaa Tour.
Tavaramerkin

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vBET Translator 3.2.2