View Full Version: Miksi bar lopussa Vaihdevivut?
Miksi bar lopussa Vaihdevivut?
Olen ollut Road Bike Rider 25 + vuotta.
Etsin päästä pitkän matkan Touring. Kantokoreihin ... jne.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi Tour pyörä ratsastajat mieluummin baarissa loppuun Vaihdevivut.
Mikä on paljon?
Kiitos
Mielestäni se lisää luotettavuutta kysymys. Tourers yleensä usein syrjäisillä alueilla, kaukana pyörä kaupoissa isoissa kaupungeissa. Baari lopussa Vaihdevivut voidaan muuntaa hakemisto kitka tilaan tarvittaessa, ja ne näyttävät enemmän vaivatonta kuin brifters. Jos et koskaan ota Touring pyörä kaukana kotoa ja voit ajaa enemmän kaupungeissa, brifters voi olla juuri sinun makuusi.
Olen kulkevat kanssa barcons minun äreä LHT, ja ei ollut ongelmia säätää. Minulla on vielä brifters minun CF katupyörä.
Kiitos .... järkevää.
On hyvä ratsastaa!
Olen ollut Road Bike Rider 25 + vuotta.
Etsin päästä pitkän matkan Touring. Kantokoreihin ... jne.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi Tour pyörä ratsastajat mieluummin baarissa loppuun Vaihdevivut.
Mikä on paljon?
Shimano's Bar lopussa Vaihdevivut varmasti luotettavampi kuin 8-vaihteinen Shimano STI Vaihdevivut joka voisi olla juuttunut jos joko hamfisted tai onneton (en ole koskaan ollut ongelma 8-vaihteinen Shimano Vaihdevivut, mutta tiedän ainakin yhden henkilön lainaksi hänen Pyörän joku ja se palasi juuttunut 8-vaihteinen Shimano muutos ja olen lukenut muita, joilla on ollut ongelmia myös) ... minun reckoniing, 9-vaihteinen Shimano Vaihdevivut olivat vähemmän todennäköisesti hillo asti, mutta leimautumista 8-vaihteinen STI Vaihdevivut ei ole varmasti leijuu niitä. Luotettavuus Shimano 10-vaihteinen Vaihdevivut on vähintään yhtä hyvä kuin heidän 9-speed Vaihdevivut (mitä se sitten voi olla !?!).
FWIW. Yksi syy Bar loppuun Vaihdevivut olivat / ovat mieluummin kaukoliikenteen johtuu siitä, että ratsastajan ei tarvitse merkittävästi muuttaa hänen kantansa pyörä siirtää vs. siirtää käytettäessä downtube Vaihdevivut - toisin sanoen, on pienin muutos ajoasento - etenkin, jos kädet ovat jo laskee - päästä Vaihdevivut koska sinun ei tarvitse päästä alas downtube siirtymään baarin loppuun Shifter.
Vaihtoehtoinen Shifter (joka katseli alas kokeneet ratsastajat) olisi Vaihdevivut joka asennetaan varteen koska oli olemassa pieni mahdollisuus, että voisit mahdollisesti lävistää itseäsi vipuja.
Saenger. Yhteensä vähintään Shimano n Nousukahvat + jarrukahvat on melko lähellä painoa parin 9-speed Ultegra STI Vaihdevivut, niin ei ole paino säästää käyttämällä Nousukahvat ... ja Shimano on indeksoitu baari vuoden Vaihdevivut näyttävät käyttöön huomattava paino rangaistus verrattuna downtube TAI Vintage (kitka-only) Suntour Barcon Vaihdevivut.
Vaikka olen todennut, että Shimano STI Shifter balks kun Vaihtaminen pienemmille vaihteille kuormitettuna (eli menossa ylämäkeen) on suurempi ratas, voit helposti "lihas" downshift kanssa baarissa loppuun Shifter.
BTW2. Henkilökohtaisesti FWIW, jos et ole innokas bar loppuun Vaihdevivut niin haluan suositella mielestänne 10-vaihteinen Campagnolo Vaihdevivut sinun touring pyörä ... Koska olen todennut, että Campagnolo Vaihdevivut voi downshift sujuvasti kun kuormitettuna ...
Ja koska 10-vaihteinen Campagnolo Vaihdevivut voidaan helposti astutettu joko 9-vaihteinen tai 8-vaihteinen Shimano voimansiirron osat tai 10-vaihteinen SRAM vaihtimia ym on 10-vaihteinen Shimano-SRAM-yhteensopiva kasetti. Vaikka 10-vaihteinen Campagnolo Vaihdevivut voi tietenkin olla astutettu 10-vaihteinen Campagnolo voimansiirto, suurin painopisteen niiden woosiest kasetti on vain 29T, joten, jos haluat / tarvitset kasetti laajemmin, Shimano (-yhteensopiva ) takapyörä on paremmin huomioon kiertueita varten.
Käytän Campagnolo Vaihdevivut kanssa Shimano MTB-ja-tien takana vaihtimia ym + pyörät, jotka ovat Shimano 9-speed-8-vaihteinen kasetteja.
Jos Campagnolo Shifter hillot ylös, se voi olla purettuna ja ryhmitellään ja / tai uudelleen uusia osia (lapset, älä kokeile tätä kotona!) ...
Oletettavasti voit purkaa ja koota SRAM Shifter, mutta ilmeisesti ei ole mitään varaosia kauas cannibalizing toisen SRAM Shifter.
: eek: eeerrrkkk. Baari lopussa Vaihdevivut! Drop baarit ovat varmasti viimeinen Lajittele sinun haluamasi touring pyörä .... ottaa kumartuminen niihin pääsee aina, kun haluat muuttaa, sakko rodun pyörä, mutta Touring? Käytin Euro kaukoliikenteen kalterit minun Tourer rakensin tämän vuoden ja sopii minulle hyvin, tämä on Rohloff keskus, kun ratsastus 3500 mailia se tähän mennessä ei ole mitään regrest nyt iso ulos-antaa.
Mark. D
http://i409.photobucket.com/albums/pp176/yellow7/SD530890.jpg
No, kukin omaan vaan Nousukahvat ja pudota baarit ovat ehdottomasti valintani touring. Kuten todettu, ne ovat erittäin luotettavia. Olen käyttänyt Nousukahvat eri muodoissa yli 30 vuotta.
Drop baareja antaa enemmän käden kantoja - lievittää paineita - ja ovat Aero päivinä, kun tuuli on väärään suuntaan.
Ei siksi, että en ole käyttänyt suoraan baareissa on pitkä matka ... Minulla hermovaurio käsissäni todistaa sen. Kompromissi voisi olla oli vaellus baareissa, mutta minä annan: eek: yksinkertaisiin baareja.
Minulla on kaksi polkupyörää urheilu Nousukahvat. Tämä on suosikkini (http://www.veloweb.ca/mybikepages/blerioso.html).
Racers Älä käytä Nousukahvat.
Olen bar päättyy tähän 1975 Paramount.This oli Schwinn vaihtoehto 8,95 dollaria vuonna 1975
http://i263.photobucket.com/albums/ii125/vincev_2008/paramount3.jpg?t\u003d1246886658
Nice Paramount. Näyttää my size:) Jos silmäni eivät toimi kunnolla, ne näyttävät Suntour kitkaa Vaihdevivut. Olen nämä (ja ne ovat edelleen hyvät, kun 32 vuotta) on vanha Nishiki Landau, nähtävissä täällä (http://www.veloweb.ca/mybikes.html).
Ainoa todellinen syy kaukoliikenteen polkupyörää ottaa bar loppuun Vaihdevivut niiden pudota baareja on valvoa ajaessasi ladattu polkupyörän, erityisesti laskujen. Kanssa baari lopussa Vaihdevivut, sinun ei tarvitse ottaa kädet pois ohjaustankoon paljon, joten sinulla on vähemmän mahdollisuuksia menettää määräysvallan raskaan pyörän. Valvonta tilanteessa olisit todennäköisesti ratsastus laskee joka tapauksessa, joten Nousukahvat ovat käteviä siitä.
Nyt, että oli ennen integroitu jarru / Vaihto keinoja. Nämä tekevät edellä kysymys kiistanalainen, koska ne ovat jopa paremmin hallitsemaan kuin baari lopussa vivut ovat. Tässä vaiheessa, matkailijoita, jotka haluavat Nousukahvat tehdä enemmän, koska ne ovat yksinkertaisempia kuin integroitu keinoja. Mutta nämä ovat melko luotettavia nykyään, ja monet turistit kyydissä kanssa. Kai se saattaa riippua siitä, kuinka kaukana sivistyksestä aiot ajaa.
Kai se saattaa riippua siitä, kuinka kaukana sivistyksestä aiot ajaa.
Varma. Mutta kuka haluaa käsitellä uudelleenrakentaminen Shifter keskellä kiertueelle? Ja ne, jotka voidaan uudelleen (I oli juuri 2006 Campagnolo Kentaurit uusittu) ei lopulta se kuluu loppuun jouset, jotka eivät jotka roskista, kun he epäonnistuvat.
Vaikka olin melko varma, jossa esitetään pitkän kiertueelle uudet tai uudistetut integroitu Vaihdevivut, olisin haluton tekemään niin mitä vanhempi kuin pari vuotta.
Toinen asia harkita lisäksi yleinen luotettavuus - En ole koskaan ollut mitään baari-päättyy epäonnistua 30 + vuotta - barcons ovat myös joustavampia onnettomuustilanteessa ... ja olen kaatunut monta kertaa barcon varustettua polkupyörää. Viimeisin oli 3 viikkoa sitten. Ei naarmu barcons. Samaa ei voida sanoa vieressä Aero keinoista, joita molemmat vahingoittunut hankaus ... puhumattakaan minun iho. Ne olisivat olleet STI tai Ergos, pelkään, että ne eivät olisi pysyneet toiminnallisia. Olen nähnyt sen (http://www.randonneurs.bc.ca/galleries/gal_2005/photo-pages/vi2-300-tsunami/photo11.html) tapahtuu.
That's where my bikes w / Nousukahvat astuvat kuvaan hiiren mech tehtävään.
Kuljetuksiin liesituulettimille (missä vietämme suurimman osan aikaa) Shifter on vähäinen ja tulee toinen luonto. Ainoa ongelma on vaihtaa säännöllisesti välillä integroitujen ja baari-päättyy. Jälkeen ratsastus, eli minun Blériot (http://www.veloweb.ca/mybikepages/blerioso.html) jonkin aikaa, alussa ratsastaa minun Ergopower varustettua polkupyörää, en välttämättä tavoitella olemattomia barcon . : Oi
I don't get it, jos huoli epäonnistumisesta brifters näyttää olevan ongelma, miksi ei tuo kuin paria downtube Vaihdevivut kuten varmuuskopiointi teidän laukku, niissä ei ole paljon tilaa ja painaa paljon. Olen kiersi minun Campy kuoro brifters kolme vuotta ilman ongelmia, matkat ovat tuettuja, mutta epäilen, että tuki miehistöt ovat joukko Campy Chorus varaosina. En voi tuoda minun downtube Vaihdevivut kuin taaksepäin seuraavan kerran.
En sano, että on jotain vikaa joko downtube tai baarissa loppuun Vaihdevivut. Kohtuullinen selittämällä, että valinta. Ainoa asia, en ymmärrä, että joku mieluummin pystyasennossa ratsastus Lattatangot tai jotkin näistä ns Touring baarit kuin laskee. En voi ratsastaa iloisesti jopa 25 kilometrin setup kaltainen, saati maastojuoksu Tour. Jos et halua taivuttava ja laskee niin paljon kuin kilpailija ei juuri aseta pudota baaria suurempi. Kanssa latvat on satulan tasolla, sen pitäisi olla epämiellyttävä lainkaan päästä näitä tippaa. Ja kuten sanoin, pudota baarit eivät ole pelkästään käden kantoja, niin hyvä kuin se on. Ne ovat myös hyviä valvontaa lastattu pyörä, erityisesti laskujen.
Olen samaa mieltä pisara baarin touring pyörä, tarvitsen lisää käsi kantoja, että lasku Bar tarjoaa.
Mutta näyttää siltä, Nousukahvat suositellaan kaukoliikenteen yli brifters, ja syy tähän on se, että brifters voi jakautuminen ja on vaikea pitää tässä tilanteessa. I otherhand ei ole ollut ongelma brifter on 4 vuotta, että olen omistanut ne kolme erilaista polkupyörää (ja olen edelleen omistaa kaikki nämä bikes). Joten en ymmärrä, mikä ongelma on ottaa brifters on touring pyörä. Jos olisin, että huolissaan siitä, että ne eivät haluaisin pitää joukon downtube Vaihdevivut laukussani hätätilanteita varten, tämä olisi mahdollista helposti korjata ja toiminta til saan asianmukainen korjaus.
pahoillani kääntyä pois kohtaan.
Näyttää siltä, että baari loppuun Vaihdevivut ovat perinteisesti tapa edetä, koska yksinkertaisuus.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että on hyvin outo paikka laittaa vipu, mutta missä muualla voit laittaa sen?
Olen ollut mitään ongelmaa STI on tippaa useita kuukausia kestänyt matkat Isossa-Britanniassa, Malesiassa, ja koko Borneo. Olen nyt käynyt Lattatangot kanssa lehmän sarvet, ja Grip-muutos, joka mielestäni sopii paremmin valvonnan Uuden-Seelannin syvälle sora Pummit.
Minun ainoa merkittävä epäkohta on Topeak alumiini baari Takataakkateline, että nopeasti työ karkaistu ja ampui neljä paikoissa, kuten rapeaa nuudelit.
: eek: ja menin ulos ja ostin Fujin kanssa STI shiftetrs olen mennyt 500 mailia, ja siirtyminen ei ole aina hyvä isoon rengas edessä. Minun on pidettävä kaapeli banjo tiukka. Myös siirtyisivät pieni rengas takana auttaa edestä hypätä ylös isossa kehässä. Myös STI Vaihdevivut you cant on abag on kahva bar. Olen edelleen wounld kauppaan, koska pysyn mn joten korjaus ei ole kysymys
Käytän Dura-Ace 9spd STI minun kaukoliikenteen rinnakkain, joka on tehnyt yli 13000 kilometriä ilman ongelmia. En tehdä baari lopussa vipu minun työkalu pussi kaiken varalta.
Voit käyttää H / B-laukku STI käyttämällä rollermajigs kun kaapeli tulee ulos brifter. Olen ortleib välineellä, joka on tehnyt useita matkoja
Minulla on joukko Dura Ace 10 nopeus bar loppuun Vaihdevivut on pyörä - ne toimivat hyvin.
Riding Tandem vuodesta 1970, voitte kuvitella, että olen ollut kaikenlaista Shifter, kuten barends, downtubes, kiinnitetty ohjaustanko varsi ... you name it. Lisäksi sekä integroitu Shimano ja Campy. Olen myös muuttanut edestakaisin eri tyyppejä. Henkilökohtaisesti katson, että kaikki muu, kuten Barend Vaihdevivut, tuntuu hieman outoa ja hankalaa käytön jälkeen brifters jonkin aikaa. On vaikea mennä takaisin. Voisin jos todella oli, mutta en usko, että haluan tietoisesti tehdä tämä valinta tässä vaiheessa. My full Touring bike on downtube Vaihdevivut se alun perin mukana on puolivälissä 80: n (Suntour RATCHETING vivut), ja olen itse mieluummin, että yli baari varten Vaihdevivut.
Olen sitä mieltä, kuten olen sanonut, baari loppuun Vaihdevivut olemme aina monimutkaisempaa asetukset, koska lisäkaapeleita etene ohjaustankoon. Joten, me emme puhu yksinkertaisuus, kuin että downtube Vaihdevivut. Ainoa todellinen etu on, että kyetä siirtämään ottamatta kädet pois ohjaustankoon ... mikä on hyödyllistä joskus ajaessasi täydessä lastissa touring pyörän. Mutta nykyaikaiset brifters huolehtia, että vaatimus.
Jokaiselle, abrs että lopulta ylöspäin (esim. Under Seat Steering Rekumbentit) he mehiläisten polvet.
Etusormi ja peukalo pyydysten, 3 sormet lähti jarruja!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0