Pda

Bob Ibex tai Bob Jak ... ???

View Full Version: Bob Ibex tai Bob Jak ... ???

vja4Him

Onko kellään kokemusta Bob Ibex ja / tai Bob Jak ... ??? Olen melko paljon koostuu mielestäni saada yksi tai toinen minun Electra kaupunkilainen.

Käytän Bob lähinnä ruokaostokset itse ja kaksi poikaa. Käyttää myös Bob retkeily useita kertoja vuodessa.

Lisäksi on olemassa joka tapauksessa, että voin pitää minun kokopitkä taka lokasuoja, ja edelleen yhteyden Bob, eikä tarvitse yrittää löytää lyhyempi FENDER?

Keskiö Shimano

Bob IBEX on enemmän confortable teidän Elintarvikkeet: D mutta jos päättää Bob Jak dont kuljettaa munia.

kun olin Bob Yak ja toiminut varsin hyvin

pitää ratsastus!
http://www.rodandoenbaja.com

vja4Him

Bob IBEX on enemmän confortable teidän Elintarvikkeet: D mutta jos päättää Bob Jak dont kuljettaa munia.

kun olin Bob Yak ja toiminut varsin hyvin

pitää ratsastus!
http://www.rodandoenbaja.com

Puhuin minun nuorin poika (yksitoista) eilen josta Bob minun pitäisi saada, ja aihe kuljettaa munia tuli! Näyttää siltä, että ottaa iskut pitäisi suojella munat ja muut breakables (tölkit) parempi.

borisBob

Puhuin minun nuorin poika (yksitoista) eilen josta Bob minun pitäisi saada, ja aihe kuljettaa munia tuli! Näyttää siltä, että ottaa iskut pitäisi suojella munat ja muut breakables (tölkit) parempi.
No Boys ... Jos munat ovat hyvin keitetty, ei mitään hätää aboyt ... ja ... Tarvitsen saman perävaunun kanssa ... mutta miten löytää se ... Lähin kauppa tällaista perävaunujen Vienan ... 1000 km päässä minusta ... jonkinlainen käsitys: confused:: confused:: confused:

vja4Him

No Boys ... Jos munat ovat hyvin keitetty, ei mitään hätää aboyt ... ja ... Tarvitsen saman perävaunun kanssa ... mutta miten löytää se ... Lähin kauppa tällaista perävaunujen Vienan ... 1000 km päässä minusta ... jonkinlainen käsitys: confused:: confused:: confused:

Yhteystiedot yhtiö Bob perävaunuja, ja katso, jos ne lähettää sen lähemmäksi missä olet.

Muuten, kun mainitsin munat ja lasipurkkien ruoan kanssa, puhuin kun ostoksille pyörääni ... ei kun munia tai lasipurkkeihin Camping my bike!

Jos olen ottanut munat Camping, haluan keitä ne ensin. Ja ruokaa, joka tuli purkit (kuten marinoitua valkosipulia!, Hyytelöä, suolakurkku, jne.), haluaisin siirtää muovi tölkkeihin, että tiivistettävä.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vBET translator 3.2.2