Kiersi Decathlon vaeltaminen Bike?
View Full Version: Kiersi Decathlon vaeltaminen Bike?
Hei, me suunnittelemme kiertueella Ranskassa noin elokuun puolivälistä syyskuun puoliväliin. Tällä hetkellä olemme suunnittelua ottaen omaa polkupyörää Australiasta, minun joko minun Cannondale T2000-tai luotettava hybridi, John's Vivente World Randonneur. Kuitenkin, kun paljon tarinoita lentoyhtiöiden hinnoittelu ehdoton onni oman polkupyöriä sekä vaivaa pakkauksen niitä ja yrittää olla matkapuhelin, jossa on iso laatikko ja kaikkiin laitteisiin. Mietin, olisiko helpompaa vain ostaa yksi Decathlon n Trekking mallit (Riverside 5) noin 400 euroa? Ne näyttävät olevan hyvin varustettu. Olemme vain suunnittelun tekee noin 1500 km, ja voisimme sitten jättää ne perheen Skotlannissa joko toisen vierailun tai niiden käyttöä.
Mitä mieltä olet? Jos sinulla on pääsy Decathlon olisin todella kiitollinen mieltä. Lisäksi voisimme pitäytyä Etutaakkateline heidän haarukoita?
Se ei muutosta vain saada pyörä ostoksia, stick meidän kantokoreihin & teltassa ja kierto auringonlaskuun: cool:
Hyvin vähän pettynyt, joten monia näkemyksiä, mutta mitään vastausta! Ei kukaan ole mieltä?
Onko kukaan nähnyt näitä polkupyöriä ja voisi kertoa, onko ne voisivat ottaa Etutaakkateline?
Olen jonkin verran palautetta crazyguyonabike ja couchsurfers pyöräilijöitä, mutta ei täällä. : confused:
Hi there,
Ole varma, onko tämä kysymys on vielä kysymys teille, mutta tässä on syötetty:
1) bike laatikossa tehdään säännöllinen lentoyhtiön matkatavaroissa, ainakin kun Travel International. Ole varma, kuka olet varannut kanssa, mutta niiden verkkosivuilla olisi jakso bike liikennettä. Olen kuljetetaan minun pyöräillä ympäri maailmaa monta kertaa - ei kysymyksiä. Hanki pahvilaatikko alkaen pyörä tallentaa, Google "miten kohtaan pyörä", ja sinun on hieno. Voit jopa kysyä pyörä Store ruutuun voit polkupyörää sinulle, mutta ei käytännössä, sinun on tehtävä sama täällä Euroopassa.
2) tarkastellaan polkupyörää sinun ja miehesi nyt ratsastaa, minun on vaikea uskoa, et voi olla onnellinen Decathlon polkupyörällä. Ne ovat raskaita ja tiukasti kiinni. Hyvä satunnaista ratsastaja tasaiseen maastoon, mutta olet kotoisin aivan eri näkökulmasta.
Sinun täytyy viettää aikaa saada pyörä myös.
Lyhyesti sanottuna, kokonaisen kuukauden ratsastuksen Ranskassa, aion taatusti tuoda oma pyörä.
Olen varma, että teidän olisi pitänyt ottaa pyörän toisistaan. It's not like it's Super raskasta. Luulen veisin oman pyörän kanssa.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0