View Full Version: Intia Nepal, ole hyvä ja ilmoita newbie!
Intia Nepal, ole hyvä ja ilmoita newbie!
Hei, nimeni on Laura ja olen suunnittelun välivuoden, nyt kun olen yliopistosta.
Olen kiinnostunut pyöräily Intiasta Nepalin. Ottaa Googled koko päivän olen vain todella löytynyt reittiä New Delhi Katmanduun.
Onko kellään mitään neuvoja tai kokemusta, tai edes ajatuksia pyörän reitti kesti noin 2-3 viikkoa? Toisin kuin useimmat te minulla ei ole farmari kokemusta, ja haluaisivat tehdä keskipitkän intensiteetti ratsastaa, eikä pääse osalliseksi kaikista sivustoista, jotka tarvitsevat luona matkan varrella.
Olen ymmärtänyt, että ratsastaa tämän pituuden vaatisi paljon valmennusta ja koulutusta.
Neuvoja voisitte antaa olisi arvokkainta! Kiitos
Hei,
Tiedä, onko teillä muita suunnitteluun tämän matkan, mutta jos se on kiinnostusta olen kuin lähdet Intiaan pian elinkaaren Manali jopa Ladakhin ja ehkä viettää aikaa pyöräilyä kautta Spiti. Olisi etsii kytkeä muiden pyöräilijöiden matkalla noin moraalista tukea!
Steve (UK)
Hei,
Tiedä, onko teillä muita suunnitteluun tämän matkan, mutta jos se on kiinnostusta olen kuin lähdet Intiaan pian elinkaaren Manali jopa Ladakhin ja ehkä viettää aikaa pyöräilyä kautta Spiti. Olisi etsii kytkeä muiden pyöräilijöiden matkalla noin moraalista tukea!
Steve (UK)
Hei Steve,
eivät ole tehneet paljon suunnittelua vielä, mutta olen tapana olla siellä, kunnes vuoden lopussa 2010 - kai sinulla on ollut ja mennyt sitten? olisi hyvä tavata muita pyöräilijöitä kuitenkin. onnea suunnittelua ja on hauskaa Intiassa!
Hei Steve,
eivät ole tehneet paljon suunnittelua vielä, mutta olen tapana olla siellä, kunnes vuoden lopussa 2010 - kai sinulla on ollut ja mennyt sitten? olisi hyvä tavata muita pyöräilijöitä kuitenkin. onnea suunnittelua ja on hauskaa Intiassa!
Olen backpacked että tarkan reitin, joten oletan, että voisin auttaa.
Minä aloitan sanomalla, etten aikana tätä reittiä. Se on raskas Backpacking reitin ja se Mayhem periaatteessa. En muista maisemista on, että mielenkiintoinen joko.
Yksi asia reitti on saanut menee se kuitenkin on koko Agra, Taj Mahal, Amber Fort, Varanasi asia. On joitakin hyviä nähtävyyksiä matkan varrella, ja kuten kaikki Intian, et tule koskaan kyllästy.
Oikeastaan enemmän ajattelen, sitä enemmän olen sitä mieltä, "miksi vaivautua?" There's miljoonaa muuallakin olen mieluummin ajaa polkupyörällä lol
On luultavasti aika vähän järjestetään Tours saatavilla. Tiedän, että oli melko vähän joka järjestettiin Englannissa noin kymmenen vuotta sitten, että ottaisin hulluja reittejä ympäristössä Nepal joitakin järjetön vuori Ascents, että tarkoituksena oli joku, joka oli hardcore osaksi maastopyöriä. Siellä oli muutamia helpompi matkoja myös. Outo juttu oli, että he sanoivat olisin kaverit aseilla mukana ratsastajat ... Mukava!
Itse, kun olin juuri valmistunut Uni tyttö, minä ujo pois jostain, että haluat tuoda mukavaa randsom ... : P Jos on lopulta saadaan noin "aikuisviihdettä" vastaan sinun tulee, olen kuullut, että Tijuana maksaa paremmin ja on vähemmän mahdollisuuksia kuoleman kuin New Delhi, Janakpur tai Kathmandu ...
Olisin mieluummin kiersi Etelä-Amerikassa, Alpit tai edes ottaa Trek vastapäätä Kalliovuoret Coloradossa kautta Moab ja alas Grand Canyon kohti Vegas ... jälkeen muutaman yön irstailu, head up kautta Death Valleyn ja jopa läpi Sierra uptowards Kings Canyon ja Yosemite ...
Thylo - Tiedän, että Australia on saanut miljoona mailia Outback - mutta ei mitään todella mielenkiintoisia paikkoja mennä treking / ratsastus?
Thylo - Tiedän, että Australia on saanut miljoona mailia Outback - mutta ei mitään todella mielenkiintoisia paikkoja mennä treking / ratsastus?
En ole asiantuntija tässä, koska olen vasta MTB'd alueella Victoria, mutta tiedän, että on Tassie Trail, joka menee pituus Tassie (BBP on tehnyt sen, ulkomuoto awesome - mutta sen MTB trail), kuten on Mawson Trail, joka on lähes 600kms pitkä ja alkaa Adelaide.
Tämä on hyvä ketju (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t\u003d530640) on enää rides Oz. Kannattaisi ehkä saada yhteyttä Audax, too.
En ole asiantuntija tässä, koska olen vasta MTB'd alueella Victoria, mutta tiedän, että on Tassie Trail, joka menee pituus Tassie (BBP on tehnyt sen, ulkomuoto awesome - mutta sen MTB trail), kuten on Mawson Trail, joka on lähes 600kms pitkä ja alkaa Adelaide.
Tämä on hyvä ketju (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t\u003d530640) on enää rides Oz. Kannattaisi ehkä saada yhteyttä Audax, too.
Kiitos. I'll Save että tiedot vain incase olen koskaan saada mahdollisuus käyttää sitä ...
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0