View Full Version: Tiskijukka Bob Dumas Väitetään kannattaa tappaa Polkupyörä Ratsastajat For Fun!
Kuka on Bob Dumas? Tässä on hänen pic:
http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg
Lue tarina:
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150
Tässä toinen:
http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html
Keskiviikko 1 lokakuu 2003 6:14 AM EDT
Radiojuontaja infuriates pyöräilijöiden
Bruce SICELOFF, Staff Writer
G105 radiojuontaja Bob Dumas kertoi kuulijoilleen viime viikolla, että hän vain inhosi nähdä polkupyörän Tuska
tiellä. Hän nauroi tarinoita käynnissä pyöräilijät alas, ja hän puhui ajatuksesta heittää
pullot pyöräilyyn.
Se ei ole hauskaa pyöräilyyn harrastajat ympäri kolmio. Tällä viikolla he ovat edunvalvonta hallituksen
virkamiesten ja paikallisten mainostajien kampanjan rangaista radioasemalle WDCG ja sen omistajaa,
Clear Channel San Antonio, ja edistää polkupyörän turvallisuuden.
"Yksi soittaja sanoi hänen isänsä oli tarkoituksella osui biker tiellä matkalla kirkkoon yksi sunnuntai ja
pitää käynnissä, sanoi G105 kuuntelija Holly
N. Proctor ja Cary tiistaihin 21 syyskuu ja 22 lähetyksiä. "Se sai nauraa. Bob ajatteli, että
oli hauskaa.
"Ja Bob sanoi kiva olla moottoripyörän ja ajaa sitä alas pyörä kaistaa. Koska hän ei
mieltä Bikers olisi sallittava tiellä. Hän sanoi heidän pitäisi ajaa jalkakäytävällä, hän sanoi.
Proctor, valokuva teknikko klo NC State University, liittyi kaksi tusinaa muiden pyöräilijöiden at 5 pm
protestin ulkopuolella radioaseman toimistot Pohjois Raleigh.
Tom Norman, johtaja NC-osasto Kevyt liikenne, sanoi, että
raportteja lähetykset paljasti vaarallinen tunne valtion lakia.
"Olen puhunut G105 johtaja, joka ei ollut tietoinen siitä, että se on laillista ajaa polkupyöriä
julkiset maantiet Pohjois-Carolina, että syklit ovat oikeudellisesti tunnustettu ajoneuvoja Pohjois
Carolina, "Norman sanoi." Mistä vetää rajan? Mikä on ero huumoria ja
todella yllyttäminen tai kannustaa kuulijaa häiritse ryhmän ihmisiä? "
Kenneth C. Spitzer, aseman johtaja, kieltäytynyt antamasta nauhoja tai selostukset
lähetysten Norman tai Pääkaupunkiseutu liikennesuunnittelu valiokunnassa, että keskustellaan
kiistan tiistaina.
Sähköpostiviestien vastauksia useisiin kolmion alueen asukkaat, jotka valittivat asemalle, Spitzer sanoi
"Bob ja Madison" Näytä tarkoitus viihdyttää kuulijoille "animoidut pilailla ... että voi olla sekä
humoristinen ja kaustisen. "Mutta hän sanoi muutamia kommentteja viime viikolla" meni liian pitkälle, ja että me vilpittömästi
anteeksi. ...
"Voitte olla varmoja, että G105 ei puolla haittaa pyöräilijöille", hän kirjoitti.
G105 on kolmas Clear Channel asema kiinnittää tulen viimeisen neljän kuukauden on-air kommentteja
mielletään kannattanut väkivaltaa tai vihamielisyyttä kohti polkupyörän ratsastajia. Virkamiehet WMJI Clevelandissa
ja KLOL Houstonissa anteeksi heinäkuussa ja syyskuussa samanlaisia huomioita. He päättivät lähettää
"Jaa tie" viestejä ja rahoittaa polkupyörän turvallisuuden kampanjoita.
Johtajat NC Bicycle Club esitetyt pyynnöt sanoivat auttaisi Clear Channel "parantua
suhteitaan Triangle pyöräilijät, "mukaan lukien vastaavat yleisen turvallisuuden kampanjoiden ja
yksityiskohtainen anteeksipyyntö.
Spitzer kieltäytyi kommentoimasta. Omistajaohjausta tiedottaja, joille tutkimukset suunnattiin tiistai ei
return puhelut.
Jäsenet alueen pyöräily seurat ovat jaettu kappaletta viime viikolla protestina kirjeitä
Federal Communications Commission, valtion ja paikallisten syyttäjien ja G105 sponsoreita. Useita
Kriitikot totesi, että G105 juontajat ovat aiheuttaneet ristiriitoja aiemmin raakaöljyn temppuja.
"On yksi asia ajaa ympäriinsä alasti mies radioaseman van", sanoi Raleigh asianajaja
Kimberly Bryan. "Kannustaa kansalaisia vahingoittaa pyöräilijää, joka on ylittänyt eri linjoilla. On
vastuutonta. Se ei ole syövyttävä, se ei ole pilailla, se ei ole hauskaa. "
David Smith, 38, ohjelmistokehittäjä on UNC-Chapel Hill, otti sen henkilökohtaisesti. Hänen oikea kyynärvarsi
vielä kantaa arpi on hyökkäys Orange County autoilija, joka löysi Smith pyöräilyä alas maaseudun
tien yhden iltapäivän huhtikuussa 2001.
"Miten ihmiset aikovat ryhtyä tähän, mikä tuli esille G105?" Smith kysyi. "Ovatko ihmiset tulevat
sanoa, "Tiedätkö, olen kyllästynyt näiden pyöräilijöiden?" On, että tilanne menee pahentaa mitä tapahtui
minulle, ja joku muu tulossa alas takaisin tielle? "
Suorittamisen jälkeen Smith tieltä, kuljettaja pysähtyi, jahtasi häntä alas jalka ja iski
kirves, lähettää hänet ojan yli ohjaustangon hänen tuhoutunut polkupyörällä. Marvin Glenn Manring
Orange County myönsi syyllisyytensä heinäkuussa 2001 hyökkäys on tappava ase. Hän lupasi rekisteröidä
in Vihan hallinta ohjelma.
Tästä koko juttu .. Selvää Olen polkupyöräilijöiden, koska olen tämän uutisryhmään. Mutta tarkoitan .. tämä
Koko asia todella näin iso ja paljon??
On paljon pyöräilijöitä, jotka puhuvat tekee **** on "kaasun guzzling SUV-ajurit". Olipa
naarmuta autonsa tai asettamalla tarroja niitä (http://www.changingtheclimate.com/). Siirry
paikalliset Critical Mass, ja olet varmasti kuullut paljon roskakoriin puhua kohti autoilijoita (ainakin
Niinhän se on kotikaupunkini). Yhtäkkiä yksi kusipää DJ puhuu hänen mielessään, ja se on valtavan paljon?
Olen myös vapaaehtoisesti yhteisön radio, ja olen kuullut hippi DJ sanoo paljon tyhmä ****
Tietoja Autoilijat too. Rauhoitu ...
Mistä lähtien otat idiootit aamu puheohjelmien vakavasti anyways??
Mike http://mikebeauchamp.com (http://mikebeauchamp.com/)
"Paul Tattaglia" <zippgun80@floridaemail.net> wrote in message
Uutiset: 89a52f45.0311022126.665411aa @ posting.google.com ...
> Kuka on Bob Dumas? Tässä on hänen pic:
> Http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg
>
> Lue tarina:
>
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150
>
> Tässä toinen:
>
>
http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html
>
> Keskiviikko 1 lokakuu 2003 6:14 AM EDT
>
> Radiojuontaja infuriates pyöräilijöiden
>
> Bruce SICELOFF, Staff Writer
>
> G105 radiojuontaja Bob Dumas kertoi kuulijoilleen viime viikolla, että hän vain inhosi nähdä polkupyörän Tuska
> Tiellä. Hän nauroi tarinoita käynnissä pyöräilijät alas, ja hän puhui ajatuksesta heittää
> Pullot pyöräilyyn.
>
> Se ei ole hauskaa pyöräilyyn harrastajat ympäri kolmio. Tällä viikolla he ovat edunvalvonta hallituksen
> Virkamiesten ja paikallisten mainostajien kampanjan rangaista radioasemalle WDCG ja sen yritysten
> Omistaja, Clear Channel San Antonio, ja edistää polkupyörän turvallisuuden.
>
> "Yksi soittaja sanoi hänen isänsä oli tarkoituksella osui biker tiellä matkalla kirkkoon yksi sunnuntai ja
> Pidetään käynnissä, sanoi G105 kuuntelija Holly
> N. Proctor ja Cary tiistaihin 21 syyskuu ja 22 lähetyksiä. "Se sai nauraa. Bob ajatus
> That was funny.
>
> "Ja Bob sanoi kiva olla moottoripyörän ja ajaa sitä alas pyörä kaistaa. Koska hän ei
> Mielestäni Bikers olisi sallittava tiellä. Hän sanoi heidän pitäisi ajaa jalkakäytävällä, hän sanoi.
>
> Proctor, valokuva teknikko klo NC State University, liittyi kaksi tusinaa muiden pyöräilijöiden at 5 pm
> Protestoida ulkopuolella radioaseman toimistot Pohjois Raleigh.
>
> Tom Norman, johtaja NC-osasto Kevyt liikenne, sanoi, että
> Raportit lähetykset paljasti vaarallinen tunne valtion lakia.
>
> "Olen puhunut G105 johtaja, joka ei ollut tietoinen siitä, että se on laillista ajaa polkupyöriä
> Julkiset maantiet Pohjois-Carolina, että syklit ovat oikeudellisesti tunnustettu ajoneuvoja Pohjois
> Todella yllyttäminen tai kannustaa kuulijaa häiritse ryhmän ihmisiä? "
> Kenneth C. Spitzer, aseman johtaja, kieltäytynyt antamasta nauhoja tai selostukset
>
> Lähetyksiä Norman tai Pääkaupunkiseutu liikennesuunnittelu valiokunnassa, että keskustellaan
> Kiistan tiistaina.
> In e-mail vastauksia useisiin kolmion alueen asukkaat, jotka valittivat asemalle, Spitzer sanoi
>
> "Bob ja Madison" Näytä tarkoitus viihdyttää kuulijoille "animoidut pilailla ... että voi olla sekä
> Humoristinen ja syövyttävät. "Mutta hän sanoi joitakin kommentteja viime viikolla" meni liian pitkälle, ja että
> Vilpittömästi anteeksi. ...
> "Voit olla varma, että G105 ei puolla haittaa pyöräilijöille", hän kirjoitti.
>
> G105 on kolmas Clear Channel asema kiinnittää tulen viimeisen neljän kuukauden on-air kommentteja
>
> Mielletään kannata väkivaltaa tai vihamielisyyttä kohti pyörällä ratsastajia. Virkamiehet WMJI vuonna
> Cleveland ja KLOL Houstonissa anteeksi heinäkuussa ja syyskuussa samanlaisia huomioita. Ne sopivat
> Broadcast "jakaa tie-viestit ja rahoittaa polkupyörän turvallisuuden kampanjoita.
> Johtajat NC Bicycle Club esitetyt pyynnöt sanoivat auttaisi Clear Channel "parantua
>
> Suhteita kolmio pyöräilijät, "mukaan lukien vastaavat yleisen turvallisuuden kampanjoiden ja yksityiskohtaisen
> Anteeksi.
> Spitzer kieltäytyi kommentoimasta. Omistajaohjausta tiedottaja, joille tutkimukset suunnattiin tiistai ei
>
> Ei palaa puhelut.
> Jäsenet alueen pyöräily seurat ovat yhteisiä kappaletta viime viikolla protestina kirjeitä
>
> Federal Communications Commission, valtion ja paikallisten syyttäjien ja G105 sponsoreita. Useita
> Kriitikot totesi, että G105 juontajat ovat aiheuttaneet ristiriitoja aiemmin raakaöljyn temppuja.
> "Se on yksi asia ajaa ympäriinsä alasti mies radioaseman van", sanoi Raleigh asianajaja
>
> Kimberly Bryan. "Kannustaa kansalaisia vahingoittaa pyöräilijää, joka on ylittänyt eri linjoilla. On
> Vastuutonta. Se ei ole syövyttävä, se ei ole pilailla, se ei ole hauskaa. "
> David Smith, 38, ohjelmistokehittäjä on UNC-Chapel Hill, otti sen henkilökohtaisesti. Hänen oikea kyynärvarsi
>
> Edelleen kantaa arpi on hyökkäys Orange County autoilija, joka löysi Smith pyöräilyä alas
> Maaseudun tien yhden iltapäivän huhtikuussa 2001.
> "Miten ihmiset aikovat ryhtyä tähän, mikä tuli esille G105?" Smith kysyi. "Ovatko ihmiset tulevat
>
> Sanoa, "Tiedätkö, olen kyllästynyt näiden pyöräilijöiden?" On, että tilanne menee pahentaa mitä tapahtui
> Minulle, ja joku muu tulossa alas takaisin tielle? "
> Kun käynnissä Smith tieltä, kuljettaja pysähtyi, jahtasi häntä alas jalka ja iski
>
> Kirves, lähettää hänet ojan yli ohjaustangon hänen haaksirikkoutuneen polkupyörällä. Marvin Glenn
> Manring of Orange County myönsi syyllisyytensä heinäkuussa 2001 hyökkäys on tappava ase. Lupasi
> Rekisteröityminen Vihan hallinta ohjelma.
> On paljon pyöräilijöitä, jotka puhuvat tekee **** on "kaasun guzzling SUV-ajurit". Onko
> On tyhjästä autonsa tai asettamalla tarroja niitä (http://www.changingtheclimate.com/). Siirry
> Paikallinen kriittinen massa, ja olet varmasti kuullut paljon roskakoriin puhua kohti autoilijoita (ainakin
> Niinhän se on kotikaupunkini). Yhtäkkiä yksi kusipää DJ puhuu hänen mielessään, ja se on valtava
> Paljon? Olen myös vapaaehtoisesti yhteisön radio, ja olen kuullut hippi DJ sanoo paljon
> Stupid **** noin Autoilijat liikaa. Rauhoitu ...
Kun me kuulemme pyöräilijät kannustaa voimakkaasti hyökkää autot ja niiden kuljettajat, ehkä jotain
heittämistä räjähteet ylös tailpipes, tai heittää suuria kiviä pois ylikulkutiet klo vastaantulevien autojen sitten
Voisimme sanoa, että on jonkinlainen tasa. Kuitenkin, nämä ihmiset eivät ole vain valittavat
polkupyörät, he kannata toimia, jotka voi helposti tappaa tai vakavasti vahingoittaa pyöräilijöitä.
Operaattorin puskuritarraan auton, tai jopa raapiminen se ei ole verrattavissa heittää raskaan
ammuksen on suojaamaton henkilö menee aikaa melko suurella nopeudella.
"Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
Peter
Uutiset: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
> Laittaminen puskuritarraan auton, tai jopa raapiminen se ei ole verrattavissa heittää raskaan
> Ammuksen on suojaamaton henkilö menee aikaa melko suurella nopeudella.
Kyllä, mutta molemmat ovat väärin, oikein?
>
Nutt
>> Laittaminen puskuritarraan auton, tai jopa raapiminen se ei ole verrattavissa heittää raskaan
>> Ammuksen on suojaamaton henkilö menee aikaa melko suurella nopeudella.
> Kyllä, mutta molemmat ovat väärin, oikein?
>
> Nutt
>
Kyllä, mutta se ei tarkoita, että he yhtä väärin. Naarmuuntumisen auto on vähemmän väärässä kuin
murhayritys, laittaa tarran auton, useimmissa tapauksissa on vähemmän väärässä kuin naarmuuntumisen auto.
En halua sanoa olen suositella mitään näistä asioista on tietysti, mutta jotkut vääriä asioita ovat
perusteltua kuin toiset.
Tanya Quinn
Peter
news: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
> Tietoa tästä koko tarina .. Selvää Olen polkupyöräilijöiden, koska olen tämän uutisryhmään. Mutta tarkoitan .. on
> Tämä koko asia todella näin iso ja paljon??
> On paljon pyöräilijöitä, jotka puhuvat tekee **** on "kaasun guzzling SUV-ajurit". Onko
>
> On tyhjästä autonsa tai asettamalla tarroja niitä (http://www.changingtheclimate.com/). Siirry
> Paikallinen kriittinen massa, ja olet varmasti kuullut paljon roskakoriin puhua kohti autoilijoita (ainakin
There's * iso * ero käyttöön naarmu tai tarra eloton objekti ja aiheuttaa
fyysistä vahinkoa mahdollisesti johtaa kuolemaan ihminen. Ei siksi, että olen kannattanut joko ...
Larry D. Farrel
> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
> News: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>> Tietoa tästä koko tarina .. Selvää Olen polkupyöräilijöiden, koska olen tämän uutisryhmään. Mutta tarkoitan .. on
>> Tämä koko asia todella näin iso ja paljon??
>> On paljon pyöräilijöitä, jotka puhuvat tekee **** on "kaasun guzzling SUV-ajurit". Onko
>
>> On alusta autonsa tai asettamalla tarroja niitä (http://www.changingtheclimate.com/). Menkää
>> Paikalliseen kriittinen massa ja
> There's * iso * ero käyttöön naarmu tai tarra eloton objekti ja aiheuttaa
>
> Fyysistä haittaa mahdollisesti johtaa kuolemaan ihminen. Ei siksi, että olen kannattanut joko ...
Ja on myös * erittäin suuri * ero yksilöiden puhu naarmuuntumisen autoja tai
asettamalla tarroja niitä ja julkisuuden henkilöiden kanssa "kiusaaja saarnastuoli", kuten julkisessa radioliikenteessä
suositellaan, että ne kuuntelijat, jotka voivat hyvin numeroita tuhansia tai enemmän, osallistuvat phyical
hyökkäyksiä muut.
Larry D. Farrell, Ph.D. Professori mikrobiologian Idaho State University
--
On Mon, 3 Nov 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> alkaen Lähetetty kautta Supernews,
http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) kirjoitti:
> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
>
> news: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>> Laittaminen puskuritarraan auton, tai jopa raapiminen se ei ole verrattavissa heittää raskaan
>> Ammuksen on suojaamaton henkilö menee aikaa melko suurella nopeudella.
> Kyllä, mutta molemmat ovat väärin, oikein?
>
>
No Yksityinen omaisuus ei ole pyhää. Kun yksityisen omaisuuden alkaa vaarantaa minun ja muiden hyvin
on, niin olemme kiinnostuneita. Operaattorin puskurin tarra natsi **** vaunun kerron
siitä, että se pilaa ilmaa ja guzzling niukka voimavara on osoitus siitä, että etua.
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com jesuiitta papit DATING edustuston!
--
On Mon, 03 Marraskuu 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
> puskurin tarra natsi **** vaunun kertoa teille, että se pilaa ilmaa ja
Kevan, olette ylpeitä ihmiskunnan, eikö niin? Uskotko, että meillä voi olla tällainen
syvä vaikutus niin lyhyessä ajassa - pilaa pois ilmaa noin 100 vuotta. Tässä on pala post
Olen aikaisemmin tehnyt asiasta:
-\u003d- Luonnon tapahtumia, kuten tulivuori Mt. Pinatubo (laajemmin tunnettu se on väliaikaista
viilentävä vaikutus aiheuttamat tuhkaa ja pölyä ilmassa), on spewed edelleen enemmän kasvihuonekaasuja kuin
ihmiskunta on koskaan aiheuttanut. Lisäksi Mt. Pinatubo n purkaus johti "ennennäkemätön laajuus ja
1993 Etelämantereen otsoniaukko on lofting otsonia tuhoavat lajien stratosfääriin "mukaan
tilapäinen viilentävä vaikutus. Kaikki nämä asiat, sekä lämpenemisen ja jäähdytys ovat osa luonnon
http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html sekä nopea ilmaston vaihtelut johtuvat
järjestelmän Earth. Tämä planeetta on selviytyä ja menestyä riippumatta siitä, mitä me teemme sen, ja se omaksua
suurin osa siitä, mitä teemme tulematta sietämättömäksi. Suurin ongelma meillä aiheuttaa meidän liikakansoitus,
ja että todennäköisesti saavuta kriittistä massaa ja aiheuttaa suuria kuolla pois ennemmin tai myöhemmin ... joko
sairautta tai sotaa tai väkivaltaa. -\u003d-
> guzzling niukka voimavara on osoitus siitä, että etua.
Err ... mitä väliä sillä on sinulle, jos käytämme jopa meidän Dinosaur mehua? Sitten me kaikki pakko
tehdä mitä mieltä olet oikeassa - luopumaan autoja polkupyörille.
- Luonnon tapahtumia, kuten tulivuori Mt. Pinatubo --
--
Rick Onanian
Rush fani. Saanko kysyä tyhmä kysymys?
Onko sillä väliä, kuinka paljon luonnon tapahtumien aiheuttaa asioita tapahtuu niin paljon kuin se, mitä me
aiheuttaa? Emme voi vaikuttaa siihen, mitä Mt Pinatubo ei, mutta voimme vaikuttaa siihen, mitä teemme. . .
Olen harmaat hiukset, ja muistan, kun sama väite Mt Pinatubo käytettiin noin huono
kunto jätevedenpuhdistamojen kaikkialla maassa - kun se oli todennut, että ne
olisi säännöllisesti kaatopaikalle raaka jäteveden ulos järvelle, että vallanpitäjät sanoi: "Mitä pieni, että
edistää järven kuolema on pieni. . . meille muutama sata tuhatta litraa olisi laimenee
miljoonaa litraa, koska järvi. "Samaa perustelua käytettiin meressä. Ja litterbugs käyttö
Sama järkevää "Tämä yksi pieni voi tarkoittaa papuja iso kuva. Kaikki nämä hehtaareja maata, niin minun
voi ei ole merkitystä. "
Vaikka emme voi hallita luonteen, voimme ohjata itseämme. Se on huono muodossa myönnettävä, että emme voi tai
että sillä ei ole väliä.
news: itsdqvkav50hh7em2088f50l8eehvi6nnn@4ax.com ...
"Rick Onanian" <spamsink@cox.net> wrote in message
> On Mon, 03 Marraskuu 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
>> Puskurin tarra natsi **** vaunun kertoa teille, että se pilaa
ilmaa ja
> Kevan, olette ylpeitä ihmiskunnan, eikö niin? Uskotko, että meillä voi olla tällainen
>
> Syvällinen vaikutus niin lyhyessä ajassa - pilaa pois ilmaa noin 100 vuotta. Tässä on pala
> Viesti Olen aiemmin tehnyt aiheesta:
> -\u003d- Natural tapahtumien, kuten tulivuori Mt. Pinatubo (laajemmin tunnettu se
>
> Kaasuja kuin ihmiskunta on koskaan aiheuttanut. Lisäksi Mt. Pinatubo n purkaus johti
> Väliaikainen jäähdytys aiheutuvan tuhkaa ja pölyä ilmassa), on spewed edelleen enemmän kasvihuonekaasuja
> "Ennennäkemätön laajuus 1993 Etelämantereen otsoniaukko on lofting otsonia tuhoavat lajien
> Stratosfäärissä ", mukaan http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html sekä nopea ilmaston
> Vaihtelut johtuvat väliaikaisen viilentävä vaikutus. Kaikki nämä asiat, että lämpeneminen ja
> Jäähdytys, ovat osa luonnon järjestelmää Earth. Tämä planeetta on Selviytyäkseen ja menestyäkseen riippumatta
> Mitä teemme sen, ja se kuluu suurin osa siitä, mitä teemme tulematta sietämättömäksi. Suurimman
> Ongelmana aiheuttaa meidän liikakansoitus, ja että todennäköisesti saavuta kriittistä massaa ja johtaa
> Suuri kuolevat pois ennemmin tai myöhemmin ... joko sairauden tai sotaa tai väkivaltaa. -\u003d-
>> Guzzling niukka voimavara on osoitus siitä, että etua.
>
> Err ... mitä väliä sillä on sinulle, jos käytämme jopa meidän Dinosaur mehua? Sitten me kaikki olla
>
> Pakko tehdä mitä mieltä olet oikeassa - luopumaan autoja polkupyörille.
Jos olet todella sitä mieltä, että kansalaiset alkavat murhataan ja fyysisesti pahoinpitelystä
> --
> Rick Onanian
viattomia ihmisiä, koska aamulla puheohjelmien isäntä oli tyhmä nauraa koko juttu .... sitten
on olemassa joitakin muita ongelmia, meidän pitäisi olla huolissamme vaan.
Jos oli tapauksia on raportoitu noin legioonaa seuraajia tämän DJ on fyysisesti pahoinpitelystä
pyöräilijöitä, niin minä mielelläni aalto protestin merkki. Asti, en pidä tätä samaan joukkoon kuin
Grandma's yrittää haastaa videopeli yritys, koska niiden tyhmä poika (joka sattui oma kopio
Vice City, tai Doom) toi aseen kouluun ja ampui jonkun.
Mutta rehellisyyden .. voit ajatella mitä haluat. Jos haluat olla yksi miettiminen
"eroja" välillä huono ja huono, olet doc, doc. Kun kyse on "julkisen radioaalloilla"
(jotka eivät oikeastaan ole siitä, että julkisen aluksi), koko "Jos joku kertoi sinulle hyppäämään
Brooklyn Bridge "argumentti tulee mieleen.
En tietenkään ole samaa mieltä DJ sanoo, mielestäni se oli tyhmää. Mutta, minun koko väite
että DJ sanoa paljon typeriä ****, ja niin tekee kaikki muutkin tässä maailmassa.
"Larry D. Farrell" <farrlarr@isu.edu> wrote in message
news: 22c51642905c5160f8bdb760e0ece849@news.teranews.com ...
> Tanya Quinn wrote:
>> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
>
news: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
> Tietoa tästä koko tarina .. Selvää Olen polkupyöräilijöiden, koska olen tämän uutisryhmään. Mutta tarkoitan .. on
>>> Koko asia todella näin iso ja paljon??
tämä
>>> On paljon pyöräilijöitä, jotka puhuvat tekee **** on "kaasun
>>>
guzzling SUV
>>> Kuljettajia ". Olipa se naarmuta auton tai asettamalla tarroja niihin
>>> (Http://www.changingtheclimate.com/). Vain mennä paikalliseen Kriittinen
Massa ja
>> There's * iso * ero käyttöön naarmu tai tarra eloton objekti ja
>
>> Aiheuttaa fyysistä vahinkoa mahdollisesti johtaa kuolemaan ihminen. Ei siksi, että olen kannattanut
>> Joko ...
> Ja on myös * erittäin suuri * ero yksilöiden puhuu
>
Tietoja naarmuuntumisen autoja tai käyttöönottoa
> Tarroja niitä ja julkisuuden henkilöiden kanssa "kiusaaja saarnastuoli", kuten julkisten
Airways suositellaan, että niiden
> Kuuntelijoita, jotka voivat hyvin numeroita tuhansia tai enemmän, osallistuvat
phyical hyökkäyksiä muille.
> Larry D. Farrell, Ph.D. Professori mikrobiologian Idaho State University
>
> --
No ehkä DJ katsoo, että käynnissä yli pyöräilijät on osoitus hänen etujensa ... se ei
oma työ selvittää, mikä on väärin ja mikä on väärin maailmassa.
Olen vain oma polkupyörä ja olen yrittänyt mennä koko elämäni ei koskaan saada minun lisenssin tai
omistaa moottoriajoneuvo. En pidä SUV: n (tai miten te, natsi **** vaunut), ja esitän, että
etua ei aina yhden. Eikä tuhoamalla omaisuutta, että muut ihmiset on oikeus omaan.
"Kevan Smith" <Kevan@mouse-potato.com> wrote in message
> On Mon, 3 marraskuu 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> alkaen
Kirjoittaneet
> Via Supernews, http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) kirjoitti:
>> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
>
>
>> News: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>>> Laittaminen puskuritarraan auton, tai jopa raapiminen se ei ole verrattavissa heittää raskaan
>>> Ammuksen on suojaamaton henkilö
>>> On melko nopea.
menossa
>> Kyllä, mutta molemmat ovat väärin, oikein?
>>>
>
> Ei Yksityinen omaisuus ei ole pyhää. Kun yksityisen omaisuuden alkaa vaarantaa minun ja muiden
>
> Hyvinvointi, niin olemme kiinnostuneita.
Laittaminen
> Puskurin tarra natsi **** vaunun kertoa teille, että se pilaa meidän
ilma ja
> Guzzling niukka voimavara on osoitus siitä, että etua.
> Real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com jesuiitta papit DATING edustuston!
> --
On Mon, 03 marras 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> from Esoteeriset c0wz
> On Mon, 03 Marraskuu 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
Society wrote:
>> puskurin tarra natsi **** vaunun kertoa teille, että se pilaa ilmaa ja
> Kevan, olette ylpeitä ihmiskunnan, eikö niin? Uskotko, että meillä voi olla tällainen
>
> syvällinen vaikutus niin lyhyessä ajassa - pilaa pois ilmaa noin 100 vuotta. Tässä on pala
> viesti Olen aiemmin tehnyt aiheesta:
Olen ratsastaa kaupungin kaduille kanssa katumaasturit, niiden tailpipes muutaman metrin päässä kasvoistani. SUV edessä
minua ei ehkä pilaa _your_ ilmaa, mutta se varmasti tekee
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com olen istui SPEED QUEEN ... Minulle se on
--
NAUTINNOLLINEN ... Olen WARM ... Olen TÄRYLEVYT ...
On Mon, 3 Nov 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> alkaen
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) kirjoitti:
> No ehkä DJ katsoo, että käynnissä yli pyöräilijät on osoitus hänen etujensa ... se ei
> oma työ selvittää, mikä on väärin ja mikä on väärin maailmassa.
Sitä certtainoly on minun oikeuteni, ja saan puhua sitä. Jos et pidä siitä, äänestys republikaani.
He vihaavat vapaaseen ajatteluun ja sananvapauteen.
> Olen vain oma polkupyörä ja olen yrittänyt mennä koko elämäni ei koskaan saada minun lisenssin tai
> omistaa moottoriajoneuvo. En pidä SUV: n (tai miten te, natsi **** vaunut), ja esitän, että
> etua ei aina yhden. Eikä tuhoamalla omaisuutta, että muut ihmiset on oikeus omaan.
Liioin puskurin tarra SUV ei tuhota omaisuutta. Hakemaan näkökulmasta.
Tuhota kokonaan; pilata.
tuhota
Jos haluat purkaa tai hajottaa, purkaa.
Päästä eroon; lopettamiseksi.
Tappaa: tuhota yltiöpäinen koira.
Tukahduttamiseksi tai tappio kokonaan; murskata.
Tehdä hyödytöntä tai tehottomia.
Mikä mahtava asia puskuritarraan on, että se voi tehdä mitä tahansa, että sen 3 tonnia metallia. Jos vain
voisivat.
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Keskity th'cute, Li'l CARTOON GUYS! Muistaa
--
sarjanumerot! Seuraa Whipple AVE. EXIT! On vapaa PEPSI! Turn left at th'HOLIDAY
INN! Liity CREDIT WORLD! MAKE ME TARJOUSTA!
Jos esitin kasvot muutaman metrin päässä joku aasi, kun he Farting, se tekee minun on vaikea
hengittää too. Ei tarkoita farts tuhoavat envoronment.
En ole eri mieltä siitä, mitä sanot, juuri kun teidän haasteena on selvää, että "koska
I'm bored.
> On Mon, 03 marras 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> alkaen
> On Mon, 03 marras 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> alkaen
>> On Mon, 03 Marraskuu 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
>
>>> Puskurin tarra natsi **** vaunun kertoa teille, että se pilaa meidän
ilma ja
> Guzzling niukka voimavara on osoitus siitä, että etua.
>
>> Syvällinen vaikutus niin lyhyessä ajassa - pilaa pois ilmaa noin 100 vuotta. Tässä on pala
>> Jälkeen olen aiemmin tehnyt aiheesta:
> I ratsastaa kaupungin kaduille kanssa katumaasturit, niiden tailpipes muutaman metrin päässä minun
>
> SUV edessäni ei välttämättä pilaa _your_ ilmaa, mutta se varmasti on
kasvot.
> Real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com olen istui SPEED QUEEN ... Minulle se on
Making
>
>
> --
> NAUTINNOLLINEN ... Olen WARM ... Olen TÄRYLEVYT ...
Ah kyllä .. sananvapautta. Vain ei DJ's.
> On Mon, 3 Nov 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> alkaen
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) kirjoitti:
>> No ehkä DJ katsoo, että käynnissä yli pyöräilijät on osoitus
>
> Korot ... se ei ole oma työ selvittää, mikä on väärin ja
hänen
>> On väärin maailmassa.
mitä
> Se certtainoly on minun oikeuteni, ja saan puhua sitä. Jos et
>
kuten se,
> Äänestys republikaani. He vihaavat vapaaseen ajatteluun ja sananvapauteen.
>> Olen vain oma polkupyörä ja olen yrittänyt mennä koko elämäni ei koskaan saada minun lisenssin tai
>
>
>> Omistaa moottoriajoneuvo. En pidä SUV: n (tai miten
>> Sanoi, natsi **** vaunut), ja esitän, että korkoa ei aina yhden.
sinä
>> Tuhoamalla omaisuutta, että muut ihmiset on oikeus omaan.
Ei
> Slapping puskurin tarra SUV ei tuhota omaisuutta. Hakemaan näkökulmasta.
>
> Tuhota
>
> Tuhota kokonaan; pilata.
>
> Jos haluat purkaa tai hajottaa, purkaa.
>
> Päästä eroon; lopettamiseksi.
>
> Tappamiseksi: tuhota yltiöpäinen koira.
>
> Tukahduttamiseksi tai tappio kokonaan; murskata.
>
> Tehdä hyödytöntä tai tehottomia.
>
> Mikä mahtava asia puskuritarraan on, että se voi tehdä mitä tahansa, että 3
>
tonneittain
> Metallia. Jos vain ne voivat.
> Real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Keskity th'cute, Li'l CARTOON GUYS!
>
>
> --
> Muista sarjanumerot! Seuraa Whipple AVE. EXIT! On vapaa PEPSI! Turn left at
> Th'HOLIDAY INN! Liity CREDIT WORLD! MAKE ME TARJOUSTA!
On Mon, 3 Nov 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> alkaen
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) kirjoitti:
> No ehkä DJ katsoo, että käynnissä yli pyöräilijät on osoitus hänen etujensa ... se ei
Et ole nähnyt _me_ tässä Clear Channel thread (s).
Olen radion kuuluttajana, too.
Tietysti minun show on tyylikäs kuin Clear Channel näkyy, koska olen klassisen musiikin
isäntä. Woo!
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep on minun synnytyslääkäri!
--
That's cool ... Tein rock tyyppi Näytä ja paljon puhuttu tavaraa ja soittajien ja kaikki.
Hauska ..
> On Mon, 3 Nov 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> alkaen
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) kirjoitti:
>> No ehkä DJ katsoo, että käynnissä yli pyöräilijät on osoitus
>
> Et ole nähnyt _me_ tässä Clear Channel thread (s).
>
> Olen radion kuuluttajana, too.
>
> Tietenkin, minun show on tyylikäs kuin Clear Channel näkyy, koska olen
>
> Tietenkin, minun show on tyylikäs kuin Clear Channel näkyy, koska olen
> Real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep on minun synnytyslääkäri!
>
>
> --
> Olen radion kuuluttajana, too.
> Tietenkin, minun show on tyylikäs kuin Clear Channel näkyy, koska olen klassisen musiikin
> host. Woo!
Se on 12:45 aamulla kauniissa keskustassa Shreveport. I'm your host, Kevan, ja se oli
Bachin "Christus viive doodszwachtels", yksi oma suosikkini kantaatteja.
tyhmä nimi, jos joskus kuulleet. Luultavasti hän oli poliisi, kaikki hän koskaan kirjoitti musiikkia, olivat diktaattoreita
ja ammunta perps.
Oli miten oli, Woo Hoo, meillä on kaupallinen tulossa ja NAZI **** vaunuihin, saat hengittää paljon helpompaa
jälkeen, että yksi on ohi.
Ja haluan muistuttaa kaikkia teitä radion kuuntelijoita siellä, jos lähetät minulle tuhat dollaria en
virka kuukaudessa.
Ti, 04 marras 2003 01:43:08 -0500, "Eric S. Sande" <esande@erols.com> alkaen Realtime Limited wrote:
--
_______________________ALL AMIGA IN MY MIND_______________________ ------------------" Buddy Holly,
Texas Elvis "------------------
__________306.350.357.38>> Cwhitman@texastwr.utaustin.edu__________
>> I'm radion kuuluttajana, too.
>> Tietenkin, minun show on tyylikäs kuin Clear Channel näkyy, koska olen klassisen musiikin
>
>> host. Woo!
> Se 12:45 aamulla kauniissa keskustassa Shreveport. I'm your host, Kevan, ja se oli
>
> Bachin "Christus viive doodszwachtels", yksi oma suosikkini kantaatteja.
> tyhmä nimi, jos olen koskaan kuulleet. Luultavasti hän oli poliisi, kaikki hän koskaan kirjoitti musiikkia, olivat diktaattoreita
>
> ja ammunta perps.
> Oli miten oli, Woo Hoo, meillä on kaupallinen tulossa ja NAZI **** vaunuihin, saat hengittää paljon helpompaa
>
> jälkeen, että yksi on ohi.
> Ja haluan muistuttaa kaikkia teitä radion kuuntelijoita siellä, jos lähetät minulle tuhat dollaria en
>
> virka kuukaudessa.
Ensimmäinen lähtö: NO Choral Music.
Toinen: Ei mainokset!
Kolmas: Älä kysy rahaa kuin että vasta lupaus ajaa.
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com ***** äärettömän smites on kanan osat
--
real e-mail Addy: kevansmith23 at yahoo dot com ***** äärettömän smites on kanan osat
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0