Miten voin Cure Toistuvat Strep kurkku?
View Full Version: Miten voin Cure Toistuvat Strep kurkku?
Minulla on ollut toistuvia STREP kurkun viimeisten kuuden viikon aikana. Olin hoidettiin Augmentin 10 päivää
kun ensimmäinen diagnoosi, Omnicef 10 päivän kuluessa toisen diagnoosin, ja Omnicef 14 päivää
jälkeen kolmas diagnoosin. Ensimmäinen tapaus oli diagnosoitu nopea testi, toinen kahdessa
kulttuurit. (Ja kun kulttuurin tulokset tulivat takaisin, olin otettu täysimittaiseen oireita.)
Miksi ei antibiootteja huolehtiminen infektion ja mitä voin tehdä?
Lori kirjoitti:
> Minulla on ollut toistuvia STREP kurkun viimeisten kuuden viikon aikana. Olin hoidettiin Augmentin 10 päivää
> Jälkeen ensimmäinen diagnoosi, Omnicef 10 päivän kuluessa toisen diagnoosin ja Omnicef 14 päivää
> Jälkeen kolmas diagnoosin. Ensimmäinen tapaus oli diagnosoitu nopea testi, toinen kahdessa
> Kulttuureista. (Ja kun kulttuurin tulokset tulivat takaisin, olin otettu täysimittaiseen oireita.)
>
> Miksi ei antibiootteja huolehtiminen infektion ja mitä voin tehdä?
Vaikka hoidon epäonnistuminen on mahdollista, kannattaa varmistaa, että kukaan muu olet alttiina
on harjoittaja. Ihmiset voivat olla STREP ja olla reinfecting sinulle, vaikka heillä ei ole oireita.
--
David Kuori drind@caregroup.harvard.edu
"Lori" <lpauly@sbcglobal.net> wrote in message
Uutiset: 9d78fb0b.0312091955.231fa9e1 @ posting.google.com ... ,,>
Voit toistaa, mitä kaksi muuta ovat sanoneet ... tarkista, onko joku, joka olet
ovat lähellä on uudelleen tarttuu sinua.
Muutama vuosi sitten meidän perhe kävi läpi kauden, jossa olimme kaikki tartunnan saaneeksi STREP kurkusta.
Se erityisesti osuma nuorin ja vanhin lapsi ulos kolme lasta (johon sisältyi miserble 4.
synttärit nuorimmille). Jälkeen käsitellään tämän yli 2 kuukautta, perhelääkäri
oli kaikki 5 perheenjäseniä testattu, ja tarkemmin testi --- joka on ottanut vähintään 3 päivää, ei
Quicky testi ne klinikalla. Kävi ilmi, että kaikki 3 lapset olivat STREP ... mutta
vanhemmat (se oli selittänyt, että aikuisilla on tapana pestä kätensä paremmin). Keskimmäinen lapsi oli
STREP koko ajan, mutta ei enää havaittu oireita. Se ei auta, että hän oli kaikkein haluton pestä
kätensä (mennä niin pitkälle suunnitella Grand tarinoita pesua, kun hän ei ollut).
Kaikki kolme lasta on saatettu antibioottien ... ja kierto oli rikki.
Annettu 9 joulukuu 2003 19:55:27 -0800, lpauly@sbcglobal.net (Lori) kirjoitti:
> Minulla on ollut toistuvia STREP kurkun viimeisten kuuden viikon aikana. Olin hoidettiin Augmentin 10 päivää
> jälkeen ensimmäinen diagnoosi, Omnicef 10 päivän kuluessa toisen diagnoosin ja Omnicef 14 päivää
> jälkeen kolmas diagnoosin. Ensimmäinen tapaus oli diagnosoitu nopea testi, toinen kahdessa
> kulttuureista. (Ja kun kulttuurin tulokset tulivat takaisin, olin otettu täysimittaiseen oireita.)
>
Hanki uusi hammasharja.
Eläkerahastot
Kiitos, kaikki ehdotukset.
Asun tytär (ja kaksi kissaa) ja hän on negatiivisen. Olen säännöllisesti yhteydessä
Monissa laajennettu perheenjäsenet, mutta ei voi kuvitella pyytää niitä kaikkia on testattu.
Extreme ele, yleensä onnistunut, on kirjoittaa risat poistettu.
Lori kirjoitti:
>
> Jälkeen ensimmäinen diagnoosi, Omnicef 10 päivän kuluessa toisen diagnoosin ja Omnicef 14 päivää
> Jälkeen kolmas diagnoosin. Ensimmäinen tapaus oli diagnosoitu nopea testi, toinen kahdessa
> Kulttuureista. (Ja kun kulttuurin tulokset tulivat takaisin, olin otettu täysimittaiseen oireita.)
>
> se kannattaa varmistaa, että kukaan muu olet alttiina on operaattorin. Ihmiset voivat olla STREP ja
> olla reinfecting sinulle, vaikka heillä ei ole oireita
Tämä on totta .......... olin STREP uudestaan ja uudestaan lapsuuden osaksi minun teini-ikäiset ja niin teki minun
veljet ja sisaret. Didn `t stop till vanhin sisko muutti pois. Näyttää hän harjoittaja. Minä
haven `t oli STREP lähtien. Nyt hänellä on oma perhe, ja arvaa mitä. Hänen lapset saavat STREP kaikki
aika. Arvaa tämä ei ole tieteellinen testi harjoittajan mutta uskon siihen. Dan.
mason121@aol.com (Mason121) kirjoitti:
> Tämä on totta .......... olin STREP uudestaan ja uudestaan lapsuuden osaksi minun teini-ikäiset ja niin teki minun
> veljet ja sisaret. Didn `t stop till vanhin sisko muutti pois. Näyttää hän harjoittaja. Minä
> haven `t oli STREP lähtien. Nyt hänellä on oma perhe, ja arvaa mitä. Hänen lapset saavat STREP kaikki
> aikaa. Arvaa tämä ei ole tieteellinen testi harjoittajan mutta uskon siihen.
Hmmm ... koskaan mainita hänelle?
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0