Pda

Tunnottomuus käsissä

View Full Version: Tunnottomuus käsissä

Joel Roth

Olen alkanut tuntea joitakin puutuminen käsissäni aikana / jälkeen ratsastaa, niin minun katupyörä ja
maastopyörä.

Mitään ehdotuksia? Minulla ei ole Aero-baareja. Ne auttavat huomattavasti?

Kiitos.

joel

David Kerber

In article <4045F379.9000208 @ nospam.medicine.bsd.uchicago.edu>
jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu sanoo ...
> Olen alkanut tuntea joitakin puutuminen käsissäni aikana / jälkeen ratsastaa, niin minun katupyörä ja
> Maastopyörä.
>
> Any suggestions? Minulla ei ole Aero-baareja. Ne auttavat huomattavasti?

Se on yksi syistä pidän aero baareja, vaikka et yleensä voi käyttää paljon aikaa heidän
(mukaan ei tiet voit ratsastaa). Paljonko siirrät kätesi ympärilleni eri kannat?
Se on yleensä nopein ja helpoin tapa auttaa tähän ongelmaan, vaikka se on usein ankarasti MTB.

Kuinka suuri on sinun baareja verrattuna oman istuinkorkeus? Usein nostaa palkit, jotta ne ovat tasolla
tai hieman istuimen auttaa tässä paljon ottamalla osa painosta pois kädet.

Edellä ehdotukset eivät maksa mitään yrittää, jos voit käyttää vähän rahaa, lyhyempi varsi
voivat auttaa tämän ongelman, kun yksinkertainen muutoksia ei ole. Sain varsi vain 10mm lyhyempi, ja
tehty valtava ero siinä, miten minun käsissä tuntui, kun pitkä matka, ja baari korkeuden täsmälleen sama.

--
Poista ns_ alkaen, jos vastaat sähköpostitse (mutta pitää virkaa uutisryhmistä, mikäli mahdollista).

Claire Petersky

"Joel Roth" <jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu> wrote in message
Uutiset: 4045F379.9000208 @ nospam.medicine.bsd.uchicago.edu ...
> Olen alkanut tuntea joitakin puutuminen käsissäni aikana / jälkeen ratsastaa, niin minun katupyörä ja
> Maastopyörä.
>

Jos saat tunnottomuus teidän kolmas, neljäs ja viides sormien, tämä on ulnar hermoston neuropatia,
yleisesti kutsutaan "ohjaustanko vamma". Aloin ongelmia tämän kaksi vuotta sitten, kun koulutuksen
kaksinkertaista luvulla.

Juttelimme Oma lääkäri, ja lukea sitä (laittaa ulnar hermo-tai ohjaustanko vamma ja haku
moottori) ja pyrkivät estämään sen, täällä minä suosittelen:

o Varmista, että olet ranteet sijoitettu oikein: olet aina halunnut ranteet suorassa ja
Voit kyynärpäät vääntynyt. (Kun tein Vesivoimistelu vaadimme tämän "Barbie aseet" jälkeen 11,5 tuumaa
Fashion doll - haluatko olla löysä tunne sylissäsi, eikä jäykkä yksi.) Tarkista erityisesti
itseäsi, kun olet ratsastus kätesi yläosien sinun pudota baareja. On erityisen
tärkeää, että tällainen löysä tunne sylissäsi ajaessasi yli kuoppia - Tiedän, että tämä
alkaen ratsastaa tiellä ja menee yli kuopissa - se pitää paikkansa erityisesti jos teet lisää
tekninen maastopyöräilyyn.

o Varmista, että polkupyöriä sopii hyvin. Tyypillisiä sopii ongelmia, jotka voivat johtaa sinut nojata kädet
ranteiden bent ovat: osoittaa nenän oman satulan alas liikaa, ottaa istuin liian korkea,
tai on liian pitkä ja varren.

o Varmista, että sinulla on paljon geeliä sinun käsineitä. Trico geeli käsineet on paras. Joka kerta
Olen käyttänyt huono joukko käsineet ja puutuminen palaa.

o Vaihda käden asento usein. Aerobars voisi auttaa tässä Oletan, vaan muuttuu
päätyminen laskee, toppeja, ja huput apua. Jos maastopyörä ei ole Nousukahvat, ehkä
käyttöönottoa toiset auttaisi, koska sinun on lisäksi käsi kantoja.

Oma lääkäri suositteli myös ei ratsastanut 6 viikkoa. Luulen kesti kaksi päivää.

--
Lämpimin terveisin,

Claire Petersky
Ota korvaa Earthlink ja hiiri-peruna-ja. Net. Com

Koti meditatiivinen pyöräilijän:
http://home.earthlink.net/ ~ cpetersky / Welcome.htm
Email we Re: uusi Tiferet CD (http://www.tiferet.net (http://www.tiferet.net/))

S orni

: Joel Roth kirjoitti:
> Maastopyörä.
>

Lisäksi Clairen vielä neuvoja, tehdä tietoista pyrkimystä helpottaa "kuoleman ote"
koskevat bar.

Lisäksi saat maastopyörä, käännä jarrukahvoja niin ranteet on mukavasti suoraan (kuten
toisin taipunut joko ylös tai alas liian).

Lopuksi, rentouttaa hartiat! Kireys on aiheuttaa väsymystä muualla,
IME.

Bill "jacked jopa minun ulnar hermot, kun ensimmäinen aloitti MTB-Ing" S.

Luigi de Guzman

On Wed, 03 Mar 2004 17:58:06 GMT, "S ORN i"
<sorni@bite-me.san.rr.com> kirjoitti:

> Joel Roth wrote:
>> Olen alkanut tuntea joitakin puutuminen käsissäni aikana / jälkeen ratsastaa, niin minun katupyörä ja
>> Maastopyörä.
>
>> Any suggestions? Minulla ei ole Aero-baareja. Ne auttavat huomattavasti?
>
> Sen lisäksi Clairen vielä neuvoja, tehdä tietoista pyrkimystä helpottaa "kuoleman ote"
> on baari.
>

Aamen. Rentoudu, rauhoitu, rauhoitu, rauhoitu.

Minusta se on isäni, joka ei ole ratsastanut polkupyörällä ehkä kaksi minun elämiä, on vaikea
rentouttava hänen viselike ote baarit, ei väliä kuinka paljon minun kertoa hänelle. Oletan tällaista asiaa
tapahtuu vain luottavaisesti. Näyttäisi olevan kynnys että ylität: minuutti olet
pelotti, seuraava minuutti your'e lähettämistä ylös satulaan ja juuri kerroit pyörän kaatuessa
kuoppia sijaan roikkuu henkensä edestä ja saada kädenvääntöä.

-Luigi

Rick Onanian

On Wed, 03 maaliskuu 2004 09:02:17 -0600, Joel Roth
<jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu> kirjoitti:
> maastopyörä.

Kaksi vastausta olen lukenut on jo lähes kaikesta, mitä minulla on sanottavaa, paitsi varren pituus.
Molemmat viittaavat siihen liian pitkä varsi voi aiheuttaa sen. Minun on lisättävä, että liian lyhyt varsi voisi aiheuttaa
se.

Liian lyhyt varsi voi vaatia kädet ajaa kehosi takaisin, ei toisin miten nuppi totesi alas
myös. Liian pitkä varsi, OTOH, jättää kehosi mukaan kädet tehdä liian
paino. Jompikumpi voi aiheuttaa toisaalta kipu / puutuminen.

Kyllä. Vaikka et voi jäädä niitä pitkään, niiden avulla voit käyttää täysin eri joukko
lihaksia tukemaan kehon, jossa tavallinen lihaksia _complete_ kaivattua lepoa.
--
Rick Onanian

Just zis Guy

On Wed, 03 maaliskuu 2004 09:02:17 -0600, Joel Roth
<jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu> wrote in message
<4045F379.9000208 @ nospam.medicine.bsd.uchicago.edu>:

> maastopyörä. Mitään ehdotuksia?

Dark Side kutsuu. Tuulen vastus on turhaa! Dark Side on tehokkaampi kuin UCI ...

--
Tyyppi
===
Saattaa sisältää pieniä määriä ironiaa. Sisältö saattaa ratkaista jälkeen lähettämistä.
http://chapmancentral.demon.co.uk (http://chapmancentral.demon.co.uk/)

88% Kypärän tilastot ovat jopa 65% heistä on Washington University

Luigi de Guzman

On Wed, 03 Mar 2004 20:37:27 +0000, "Just zis Guy, tiedät?"
<outlook.bugs@microsoft.com> kirjoitti:

> On Wed, 03 Maaliskuu 2004 09:02:17 -0600, Joel Roth <jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu> kirjoitti
> message <4045F379.9000208 @ nospam.medicine.bsd.uchicago.edu>:
>
>> Olen alkanut tuntea joitakin puutuminen käsissäni aikana / jälkeen ratsastaa, niin minun katupyörä ja
>> maastopyörä. Mitään ehdotuksia?
>
> The Dark Side kutsuu. Tuulen vastus on turhaa! Dark Side on tehokkaampi kuin UCI ...

... mutta ei ole tehokkaampi kuin pankkitalletukset.

-Luigi

Mike

> Kuinka suuri on sinun baareja verrattuna teidän istuinkorkeus? Usein nostaa palkit, jotta ne ovat tasolla
> Tai hieman istuimen auttaa tässä paljon ottamalla osa painosta pois kädet.

Olen toinen tämän neuvoja - Minulla oli paljon ongelmia käden puutuminen vaikka ratsastaa minun kouluttaja. Minä
mitataan pudotus välillä istuimen ja baareja ja totesi sen olevan 2,5 "(enemmän rotu sopii). muutuin sen
0,5 ", ja se on tehnyt valtava ero. Mike

Tom Sherman

Just zis Guy, tiedäthän? kirjoittivat:

> On Wed, 03 Maaliskuu 2004 09:02:17 -0600, Joel Roth <jroth@nospam.medicine.bsd.uchicago.edu> kirjoitti
> Message <4045F379.9000208 @ nospam.medicine.bsd.uchicago.edu>:
>
>> maastopyörä. Mitään ehdotuksia?
>
> The Dark Side kutsuu. Tuulen vastus on turhaa! Dark Side on tehokkaampi kuin UCI ...

Tyyppi,

Se on epäkohteliasta mainita "R-sana" noin kärsimystä pystyyn ratsastajia. ;)

Tom Sherman - Quad Cities (Illinois Side)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 3.2.2