Spuštanje 'loš' kolesterol

 
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-25.-2004
Doe
 
Postova: n / a
Default Spuštanje 'loš' kolesterol

Sok od naranče Utvrđeni biljnim Steroli Pronađeno u Lower 'loš' kolesterol u zdravih dobrovoljaca

Sacramento, Kalifornija, 20. veljače / PRNewswire / - Biljni steroli - priznat za svoj kolesterol -
spuštanje snage kada se dodaju margarini, salate i ostale masti - jednako su učinkovite
u smanjenje lipoproteina niske gustoće ili "lošeg" kolesterola, kada se dodaju u sok od naranče,
kažu istraživači na UC Davis, School of Medicine and Medical Center. Rezultati, na temelju 10 --
tjedan studija od 72 zdravih dobrovoljaca sa blago povišenim razinama kolesterola, su objavljeni u
8 ožujka pitanje American Heart Association u časopisu Arterioskleroza, tromboza i
Vascular Biology (dostupno on-line na http://www.atvbaha.org ). "Smanjenje LDL kolesterol je
dobro prihvaćen način se smanjuje mogućnost bolesti srca ", rekao je Sridevi Devaraj,
asistent profesor patologije i istražitelja u Laboratoriju za aterosklerozu,
Metabolic Research at UC Davis Medical Center sterol koji je vodio studiju. "Utvrđivati sok od naranče
biljnim steroli je jednostavan i efikasan način za pojačati prehranu s LDL-snaga u borbi protiv
osobe s blago povišenim razinama kolesterola. "Pedeset posto Amerikanaca ima blago
povišene razine kolesterola, definirana kao vlasništvo ukupnog kolesterola čitanje više od 200
mg / dL. Uključivanje steroli u sok od naranče nudi važno liječenje opciju bez
povećanje zasićenih masnoća i istovremeno pružajući vitamin C, flavonoidi i drugi
esencijalnih nutrijenata. "American Heart Association i National Cholesterol Education Program
preporučuju hranu koja je malo zasićenih masti i kolesterola te bogata vlaknima i topljiv
biljni steroli pomoći pojedincima smanjiti rizik od srčanih bolesti. Steroli su prisutni u
malim količinama u različitu hranu, uključujući voće, povrće, orašasti plodovi, sjemenke, žitarice i
mahunarke. Kemijski sličan kolesterol, steroli su mislili da niže razine LDL kolesterola u tijelu
ograničavajući apsorpciju kolesterola u crijevu. Studija UC Davis je prvi show
kolesterol-smanjenje djelovanja biljnih steroli u nonfat napitak. Za studij, UC
Davis istraživači upisao zdravih dobrovoljaca dobi od 20 do 73 sa blago povišenog kolesterola
razinama. Volonteri su zamoljeni da jede njihove normalne prehrane nego popiti čašu soka uz
s bilo kojom su imali za doručak i večeru. Polovica grupe je sterol-utvrđenog
sok od naranče, dok ostali pili sok od naranče regularna od istog proizvođača. Post krvi
testovi su uzeti prije i nakon studija za određivanje ukupnog kolesterola, ukupni trigliceridi,
LDL kolesterol, high-density lipoprotein cholesterol i apolipoprotein B razina. "Volonteri
sterol koji su pili sok od naranče, utvrđeni su od 7,2 posto smanjenje ukupnog kolesterola, 12.4 -
posto smanjenje LDL kolesterola, a
7,8-postotni pad u ne-high-density lipoprotein razine u odnosu na referentne vrijednosti i na grupu
da je dobio ne-sterol sok od naranče skupina ", rekla je ona." Sok od naranče ima širok žalbu, jer
se konzumira od strane pojedinaca svih starosnih dobi, od ranog djetinjstva do starosti. I za pojedince koji
ne želim da se lijek za blago povišen kolesterol, ovaj svibanj osigurati zdrav i
atraktivna alternativa. "Prethodna studija na druge institucije imaju ocijenili biljka steroli u
jogurt i ostale low-fat i non-fat hranu, sa promjenjivim rezultatima. Studija UC Davis svibanj biti
jedinstven po tome što se nije mjesto volonteri na posebnu dijetu i samo tražio da piju
sok sa svojim normalnim jela. "Masti u obroke svibanj pomogli da emulgovati steroli, ali
daljnja istraživanja će trebati biti učinjeno da se utvrdi obrok relevantnosti ", rekao je Ishwarlal Jialal,
profesor patologije i interne medicine i direktor Laboratorija za aterosklerozu
Metabolic Research i na UC Davis Medical Center. "Također smo željeli ispitati je li
steroli mogu dodati LDL-smanjenje djelovanja statin droge u veći-risk individuals. Sterol -
utvrđeni sok od naranče potencijalno mogla omogućiti više pacijenata ispuniti ciljeve kolesterola kao
naglašeno od strane National Cholesterol Education Program. "

Ova studija je bila potpomognuta dotacija iz National Institutes of Health i Minute Maid --
Coca Cola Company.

IZVOR UC Davis Health System Web site: http://www.news.ucdavis.edu

-------------------------------------------------- ------------------------
------

Who loves ya. Tom je Isus bio Vegetarijanska! http://jesuswasavegetarian.7h.com Čovjek je Biljožderi!
http://pages.ivillage.com/ironjustice/manisaherbivore WALKING DEAD PEOPLE
http://pages.ivillage.com/ironjustice/deadpeoplewalking
 

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
Ti svibanj ne postati nove teme
Ti svibanj ne post replies
Ti svibanj ne slati privitke
Ti svibanj ne edit your posts

BB code je Na
Smilies su Na
[IMG] kod Izvan
HTML kôd je Izvan
Pingbacks su Na
Refbacks su Na



All times are GMT -4. Trenutno je 09:41.

Powered by vBulletin Copyright © 2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd
Search Engine Friendly URLs by phpBB 3.3.0
Copyright © 2001 - 2009 cyclingforums.com

Translations (powered by Google):
Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish