Tips voor Chicago naar Kenosha?
Bekijk de volledige versie: Tips voor Chicago naar Kenosha?
Hoi,
Am maken van mijn eerste reis omhoog Sheridan Rd. helemaal naar Kenosha dit Memorial Day weekend (eerder gegaan naar het noorden tot Highwood) en vroeg me af of iemand bekend met de reis konden delen alle inzichten? (dwz verkeer, de huidige constructie, enz.)
Bedankt!
Oorspronkelijk gepost door wisnagilicious
Hoi,
Am maken van mijn eerste reis omhoog Sheridan Rd. helemaal naar Kenosha dit Memorial Day weekend (eerder gegaan naar het noorden tot Highwood) en vroeg me af of iemand bekend met de reis konden delen alle inzichten? (dwz verkeer, de huidige constructie, enz.)
Bedankt!
Ik heb gedaan Greg Lemond een paar keer rijden in de afgelopen jaren. Het ging uit Glenview via Kenosha. Ik controleerde mijn cue vellen, maar kon ze niet vinden. Je zou kunnen controleren de staat Illinois Bicycle kaarten om te zien wat ze kunnen toevoegen. Ook de Chicagoland Bicycle Federatie kaart zou moeten helpen. Herinner over de recente overstromingen langs de Des Plaines rivier. U wilt deze gebieden vermijden.
Ook zijn er enkele "rails-to-trails" routes daar. Zij hebben veel fiets-en andere gemengd gebruik op hen ... dus u beslist.
Evanston Bicycle Club sponsort North Shore rit die daadwerkelijk routes die u op een gedeelte van een van deze paden. Je zou kunnen proberen de controle met de Evanston Club om te zien of zij een routes publiceren en / of actuele informatie.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net