Bekijk de volledige versie: Cannondale CADD 3 beelden
Cannondale CADD 3 beelden
Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik vind dat ik de hele tijd ben paardrijden
en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard? Ik wil een carbon vork te helpen soepele
de rit. Ik ben 6'7 ", 215 pond dus een aluminium frame niet slecht is, maar ik heb niets te vergelijken is.
Appreciate alle gedachten ... H
> Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik vind dat ik de hele tijd ben paardrijden
> en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard? Ik wil een carbon vork te helpen soepele
> de rit.
De meest effectieve manier om de rit glad is op een aantal grotere banden kopen en ze draaien op iets
minder druk.
Jon Isaacs
> De meest effectieve manier om de rit glad is op een aantal grotere banden kopen en ze draaien op iets minder
> druk.
>
Of koop een stalen frame. Aluminium fietsen bestraffen. Staal zal glijden langs de weg, maar worden stijf
genoeg voor scherpe bochten en sprinten.
Fit belangrijker, vooral voor comfort. Als u beter passen dan kunt u beter absorberen de weg
voorwaarden. Nadat u aanpassen fit, dan overwegen banden geschikt zijn voor uw rijstijl. Ik
suggereren 700x25 of meer.
Negeer de opmerking over staal versus aluminium. De grote Cannondales zijn zeer geschikt voor grote jongens, beter
dan bijna alle stalen frame met uitzondering van degenen op maat gemaakt met oversized buizen.
Carbon vork? Carbon zal temperen enkele van de zeer fijne trillingen, en het klinkt anders. Banden
aangelegenheid meer. Fit het meest kwesties. Als u leggen minder gewicht op het stuur dan voel je de hobbels
minder. Dat gezegd zijnde, nadat je kijkt naar die krijgen de koolstof vorken, maar zorg ervoor dat het een stijf is.
Merk op dat de meeste vorken zijn ontworpen voor een gemiddelde grootte, en worden alleen gemaakt in een versie met alleen
verschillende lengte stuurbuis buizen. Dus je moet een op de stijve einde van de markt. Voor exampe, de
Kestrel met stalen stuurbuis past dat en kan worden gevonden voor $ 140.
-Bruce
"Valerie / Hal Hudson" <hudh056@mchsi.com> wrote in message
news:% vo8a.313614 $ HN5.1361477 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
> Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik
dat
> Ik ben rijden de hele tijd en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard? Ik wil een
> Carbon vork te helpen vlotte rit. Ik ben 6'7 ", 215 pond dus een aluminium frame niet slecht maar ik heb
> Niets te vergelijken
aan.
> Appreciate any gedachten ... H
jkpoulos7@cs.com (Jkpoulos7) wrote:
>> De meest effectieve manier om de rit glad is op een aantal grotere banden kopen en ze draaien op iets
>> Minder druk.
>
>
> Of koop een stalen frame. Aluminium fietsen bestraffen. Staal zal glijden langs de weg, maar worden stijf
> Genoeg voor scherpe bochten en sprinten.
Waarschuwing hier om neophytes:
NIET luisteren naar wat jkpoulos7 te zeggen heeft.
Ik zal graag aan te tonen waarom dit advies is verkeerd indien nodig, maar slechts een basiskennis
van materialen wetenschap zal het doen ook.
--
Ted Bennett Portland OR
Kijk Fit eerste. En zoals anderen al hebben gezegd, grotere banden, verschillende druk, enz. Ik ging gewoon
van een R600 Cadd3 een "Steel is Real" gerestaureerd 1990 Schwinn Paramount. Heb vandaag mijn eerste rit (30
mijl) op de Paramount, en ik vind de rit een stuk beter. (gebruikt voor de wielen van de R600). Ik denk
frame materiaal is meer een voorkeur, met beide te vergelijken, ik denk dat ik ga als de
Paramount, het voelt gladder. Maar ik denk dat het een frame materiaal ding, en een component ding. DA vs
105 Grupo ding ook. Heb het nog niet gewogen, maar naast de R600 en de Paramount voelen
hetzelfde gewicht wijs.
Hier is het staal is echt fiets, compleet met stalen vork:
http://www.wolfenet.org/gallery/Bikes/IMG_0757
Voor een aantal interessante lezing over pasvorm en wat werkt en waarom, de Rivendell site heeft een aantal goede dingen.
http://www.rivendellbicycles.com/
Valerie / Hal Hudson schreef:
> Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik vind dat ik rijden alle
> Tijd en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard? Ik wil een carbon vork om te helpen
> Vlotte rit. Ik ben 6'7 ", 215 pond dus een aluminium frame niet slecht is, maar ik heb niets te vergelijken
> Aan. Appreciate alle gedachten ... H
jonisaacs@aol.com (Jon Isaacs) schreef:
(Hal):
>> Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik vind dat ik rijden alle
>> Tijd en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard? Ik wil een carbon vork om te helpen
>> Vlotte rit.
>
> De meest effectieve manier om de rit glad is op een aantal grotere banden kopen en ze draaien op iets
> Minder druk.
Amen, Hal. Gebruik de dikste banden die niet geven je frame of klaring problemen rem.
Staal vorken zijn betrouwbaarder dan koolstof vorken, beide kan veel sterk gemaakt, maar slechts een van
deze typen heeft het potentieel om snap schoon af zonder voorafgaande symptomen van nood.
Andere maatregelen die geven veel meer opmerkelijke resultaten dan een carbon vork zijn een schorsing
zadelpen, een schorsing steel, of zelfs cushier / double-layer-stuur tape.
Bedenk dat ongemak van de handen suggereert een geschikt probleem dat het best kan worden verholpen met een
verschillende stuurpen.
Entry-level Cannondale fietsen nog steeds gebruik van topkwaliteit frames. Vervangen van onderdelen zoals u ze verslijten is een
aanpak de moeite waard, omdat een duurdere C'dale niet noodzakelijkerwijs zal een mooier frame. Upgrade met
component levensduur in gedachten (en alleen indien nodig) voor de beste kosten-effectiviteit.
Chalo Colina
"Valerie / Hal Hudson" <hudh056@mchsi.com> wrote in message
news:% vo8a.313614 $ HN5.1361477 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
> Ik kocht een starter fiets, Cannondale R400 met Sora componenten. Ik vind dat ik rijden alle
> Tijd en ben overweegt upgraden. Mijn vraag is het waard?
Upgraden fietsen meestal niet de moeite waard, ben je over het algemeen beter af om een nieuwe fiets als je
substantiële verbeteringen sinds het kopen van onderdelen fragmentarisch is duurder (hogere mark-ups).
> Ik wil een carbon vork te helpen vlotte rit. Ik ben 6'7 ", 215 pond dus een aluminium frame is
> Niet slecht maar ik heb niets te vergelijken is.
Een dikke tubed aluminium frame, zoals een Cannondale of een Klein is meestal de beste kans voor de grote ruiters,
aangezien de grote framematen minder kant-to-side flex. Het is geen big deal, maar merkbaar (ik ben
6'10 ", 230 en rijden een Cannondale meestal, maar hebben stalen spanten ook). Ik denk niet dat het frame
materiaal heeft iets te maken met comfort, ik doe heel veel lange afstanden rijden (zoals dubbel eeuwen)
en zou niet paardrijden wat ik ben anders.
Ik weet niet zeker wat uw upgrade doelen zijn. Als het een troost ding, de goedkope experiment is anders
banden. Ik heb gereden 23 mm, maar vinden 25 of 28 tot en met net zo snel en minder straffen en bieden meer velg
bescherming. Het is altijd leuk om een tweede set wielen hebben, dus als het geld een gat brandt in uw
zak je zou kunnen gaan, dat hadden ze altijd nuttig zijn, zelfs als je een nieuwe fiets van de weg, maar
verwacht niet dat een transformatie in comfort of snelheid. Op uw maat (en de mijne), zou ik een beetje wantrouwend van
truc componenten zoals h-bars en vorken die misschien niet de extra veiligheidsmarge. Sora is niet slecht
groep, maar het is zeker niet de ultieme, en door de tijd die je hebt gepoft voor een hele groep, je
halverwege een nieuwe fiets. Als wat je hebt werkt OK, dan nieuwere spullen worden alleen marginaal
lichter, niet een opmerkelijk verschil.
Bottom line is dat je een aardige fiets kreeg voor een vent uw maat al, je bent meer of minder op de
punt van de afnemende meeropbrengst. Je zou aankondiging de verschillen te schakelen naar een betere fiets, maar ze hadden
afkomstig zijn uit een heleboel kleine veranderingen, moeilijk, en niet erg rendabel, te upgraden naar.
Op 02 mrt 2003 18:39:38 GMT, jkpoulos7@cs.com (Jkpoulos7) wrote:
>> De meest effectieve manier om de rit glad is op een aantal grotere banden kopen en ze draaien op iets
>> minder druk.
>
>
> Of koop een stalen frame. Aluminium fietsen bestraffen. Staal zal glijden langs de weg, maar worden stijf
> genoeg voor scherpe bochten en sprinten.
Van de Bebop website (Drønon Andon is een gewezen metaalkundige en adviseur van Bebop):
"Dr Andon heeft onlangs aangekondigd dat hij 10,87 dollar zal schenken aan" de Sierra Club's Ban van fietsen
singletrack en niet-Interstate wegen "fonds elke keer een aantal Knucklehead beweert dat aluminium is een
"stijve" frame materiaal. Help houden de wegen en paden veilig voor fietsen - pardoes de volgende kerel
die zegt het. "
jeverett3 <at> Earthlink <dot> netto http://home.earthlink.net/ ~ jeverett3
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0