Bike acculader
Bekijk de volledige versie: Bike acculader
Hallo
Veel van ligfiets fans zijn goede fotograaf, met behulp van een film of digitale camera. Het probleem van alle
digitale camera's is de korte levensduur van de batterijen. Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een
batterij oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, als je thuis bent of ergens in de stedelijke
plaatsen, maar hoe de batterijen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver weg van heffing
steden? Heeft iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting op de fiets
Refill lege batterijen nog?
Best regards from Sovenia
Joze Marolt Lightning P-38 Nikon CP5000
"Joze Marolt" skrev ...
> Veel van ligfiets fans zijn goede fotograaf, met behulp van een film of digitale camera. Het probleem van alle
> Digitale camera's is de korte levensduur van de batterijen. Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een
> Batterij oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, als je thuis bent of ergens in de stedelijke
> Plaatsen, maar hoe de batterijen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver weg van heffing
> Steden? Heeft iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting op de fiets
> Refill lege batterijen nog?
http://www.mark-ju.net/bike_ride/equipment/charger.htm
Dit ziet er pretty cool.
Cheers uit Denemarken Mikael
Deze zelfde site die u gaf een link naar heeft ook een handige 8 LED achterlichten flasher dat is Solar
powered ... compleet met bouwplannen. Een rode PM eh
-------------------------------------------------- --------
"Mikael Seierup" <briangoebbels@hotmail.com> wrote in message
news: b5a65n $ 27dgbn $ 1@ID-169681.news.dfncis.de ...
>
> "Joze Marolt" skrev ...
>> Veel van ligfiets fans zijn goede fotograaf, met behulp van een film of digitale camera. Het probleem van alle
>> Digitale camera's is de korte levensduur van de
batterijen.
>> Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een batterij oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, wanneer
>> U thuis bent of ergens in stedelijke gebieden
maar
>> Hoe de batterijen opladen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver
weg
>> Van steden? Heeft iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting fiets
>> Te vullen lege batterijen nog?
>
> Http://www.mark-ju.net/bike_ride/equipment/charger.htm
>
> This looks pretty cool.
>
> Cheers uit Denemarken Mikael
"Joshua Goldberg" skrev ...
> Een rode PM eh
Dat zou Anders zijn "Ein Volk, Ein Führer ... CEPT de 56% die geen ondersteuning van een niet-VN gesanctioneerde
oorlog "Fogh? Dient de kleine Blair-wannabee rechts als je het mij vraagt. ;-)
En ze stuurde een sub en een Corvette. Hoeveel kustlijn issit Irak heeft?
En om onze Amerikaanse vrienden ... Hallo! Die frieten zijn nog steeds vermoorden ya wat u bellen em. ;-)
M.
Voor ongeveer hetzelfde gewicht als een generator setup kon, krijgt u een zonne-oplader die werkt of u
trappen zijn of niet. Batteries.com heeft een die ,28 pond weegt en zal 4 AAs lading in "als
min 12 uur van de directe zon 'en kost 20 dollar.
"Joze Marolt" <jmarolt@siol.net> schreef in bericht news: mQ0ea.2494 $ wK6.106174 @ news.siol.net ...
> Hello
>
> Veel van ligfiets fans zijn goede fotograaf, met behulp van een film of digitale camera. Het probleem van alle
> Digitale camera's is de korte levensduur van de batterijen. Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een batterij
> Oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, als je thuis bent of ergens in stedelijke gebieden
maar
> Hoe de batterijen opladen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver weg van steden? Heeft
> Iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting fiets te vullen leeg
> Batterijen nog?
>
> Best regards from Sovenia
>
> Joze Marolt Lightning P-38 Nikon CP5000
>
>
wow-12 uur rechtstreeks aan de zon .... is Winterspelen zo lang ik niet kan herinneren hoe de zon eruit ziet. Don't
herinneren ooit te hebben gezien 12 uren van Direct zon in een dag.
-------------------------------------------------- --------
Robert Haston "<rehaston@earthlink.net> wrote in message
news: 6m8ea.10108 $ pK4.856123 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Voor ongeveer hetzelfde gewicht als een generator setup kon, krijgt u een zonne-oplader die werkt of
> U bent trappen of niet. Batteries.com heeft een die ,28 pond weegt en zal 4 AAs lading in "als
> Weinig als 12 uur van de directe zon "en kost 20 dollar.
>
>
> "Joze Marolt" <jmarolt@siol.net> schreef in bericht news: mQ0ea.2494 $ wK6.106174 @ news.siol.net ...
>> Hello
>
>> Veel van ligfiets fans zijn goede fotograaf, met behulp van een film of digitale camera. Het probleem van alle
>> Digitale camera's is de korte levensduur van de
batterijen.
>> Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een batterij oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, wanneer
>> U thuis bent of ergens in stedelijke gebieden
> Maar
>> Hoe de batterijen opladen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver
weg
>> Van steden? Heeft iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting fiets
>> Te vullen lege batterijen nog?
>
>> Best regards from Sovenia
>
>> Joze Marolt Lightning P-38 Nikon CP5000
>
>
>
>
>
Mikael:
Land Welches Sie Phasen innen?
Derek
in artikel mQ0ea.2494 $ wK6.106174 @ news.siol.net, Jože Marolt op jmarolt@siol.net wrote on
3/19/03 11:22 AM:
> Hello
>
> Digitale camera's is de korte levensduur van de batterijen. Je moet altijd een hoop reserveonderdelen bateries, een
> Batterij oplader of een AC / DC adapter. Geen probleem, als je thuis bent of ergens in de stedelijke
> Plaatsen, maar hoe de batterijen in de wildernis, fietsen mijlen of kilometers ver weg van heffing
> Steden? Heeft iemand bedacht een accu lader, met behulp van dynamo 6V dc stroom voor verlichting op de fiets
> Refill lege batterijen nog?
>
> Best regards from Sovenia
>
> Joze Marolt Lightning P-38 Nikon CP5000
Ik ben ook geïnteresseerd in de details van de mensen die opgericht generatoren en zonnepanelen aan elke stijl heffing
van de batterij.
Robert Haston "<rehaston@earthlink.net> wrote in message
news: <6m8ea.10108 $ pK4.856123 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net> ...
> Voor ongeveer hetzelfde gewicht als een generator setup kon, krijgt u een zonne-oplader die werkt of
> U bent trappen of niet. Batteries.com heeft een die ,28 pond weegt en zal 4 AAs lading in "als
> Weinig als 12 uur van de directe zon "en kost 20 dollar.
>
Nieuwsgierig, bezocht ik Batteries.com voor een kijkje, en vond dit beschreven als oplader voor NiCd AAS.
Sinds ik NiMH gebruiken in mijn Canon A40, ingediend ik een query naar hun Informatie Bureau te vragen of deze lader
doen die ook. Heb je een respons AM dat het werkt met een nikkel gebaseerde AAS, dus moet NiMH
opladen op OK.
Otoh, ik heb al een Rayovac PS1 lader ($ 10,99 op Walgreens), die lijkt te zijn ongeveer dezelfde
grootte en het gewicht als een geïllustreerd, en met afzonderlijke circuits voor elke batterij, zal belast
1, 2, 3 of 4 batterijen. En, per advies in een artikel las ik op een van de digitale camera test
sites (waarschijnlijk Steves Digicams) Ik draag een set van Lithium AAs als back-ups voor de NiMH. Ik ben nieuw op
digitale fotografie, maar hebben genomen ten minste 200 foto's in de afgelopen maand op de eerste aanslag van
mijn NiMH AAS. Lijkt me dat ik zou geen behoefte aan een zonne-oplader tenzij ik was op een tournee van meer dan een
maand. Op zulke reizen ik wil mezelf verwennen met een motel verblijven elke 5e dag of zo, en kon doen een
NiMH opladen dan, dus ik denk dat ik zal niet dit zonne-lader krijgt.
Pamela BikeE RX
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0