PDA

Wheelsucking

Bekijk de volledige versie: Wheelsucking

desben

Sinds ik fiets ben begonnen, heb ik bij veel pacelines en opgesteld achter talloze solo-rijders. Ik ben altijd voorzichtig om mijn aanwezigheid bekend te maken en als ik niet zeker, ik volg van 2-3ft veilig zijn. Ik neem graag mijn beurt aan de voorkant als mijn tijd komt of wanneer u wordt gevraagd dit te doen.

Ik heb ontmoet veel mensen op deze manier. Ik vang aan hen, een ontwerp voor een tijdje, en dan gaan ze op mijn beurt een vermindering van de lucht. Zoals we passeren, we wisselen groeten, introduceren elkaar, enz. Al erg vriendelijk.

Vandaag echter, ik had mijn eerste slechte ervaring en ik ben een beetje verbaasd. Ik reed langs en deze 50-iets mollige kerel me voorbij op zijn glanzende nieuwe Colnago met Dura Ace en pro-team jersey. Omdat hij mij voorbij langzaam, kwam ik in zijn wiel. Seconden later beginnen we klimmen deze 1,5 km 4% heuvel. De man stond de hele tijd en was het spinnen met de ketting op zijn grote ring. "Pretty goed voor een jongen van zijn leeftijd", dacht ik.

Eenmaal aan de top, kijkt hij terug, kennelijk zien mij. Hij rijdt voor 5 seconden dan slams op de remmen, blokkeren stand wielen. Ik bijna achter-ended hem, maar gelukkig was snel genoeg om hem te vermijden. Zoals ik zwaaien om hem heen, riep hij "stapt u uit mijn wiel je ******* wheelsucker". Holy cow! Hij was warm roken, dus ik blijf rijden. Een paar minuten later heb ik afgeremd om hem te laten halen voor mij en verklaren dat een handje gebaar zou zijn veiliger en meer geschikt. Zijn antwoord is "volgende keer dat u wheelsuck mij zonder een uitnodiging I'm gonna f_ing pijn doen". Wow. Vervolgens heb ik zag een grote tatoeage op zijn arm. Ik drong niet aan en reed weg.

Is er een fiets-etiquette regel ik moet bewust worden gemaakt van? Wat is deze jongen probleem en waarom was hij zo overstuur? : confused:

theyoungkid

Sinds ik fiets ben begonnen, heb ik bij veel pacelines en opgesteld achter talloze solo-rijders. Ik ben altijd voorzichtig om mijn aanwezigheid bekend te maken en als ik niet zeker, ik volg van 2-3ft veilig zijn. Ik neem graag mijn beurt aan de voorkant als mijn tijd komt of wanneer u wordt gevraagd dit te doen.

Ik heb ontmoet veel mensen op deze manier. Ik vang aan hen, een ontwerp voor een tijdje, en dan gaan ze op mijn beurt een vermindering van de lucht. Zoals we passeren, we wisselen groeten, introduceren elkaar, enz. Al erg vriendelijk.

Vandaag echter, ik had mijn eerste slechte ervaring en ik ben een beetje verbaasd. Ik reed langs en deze 50-iets mollige kerel me voorbij op zijn glanzende nieuwe Colnago met Dura Ace en pro-team jersey. Omdat hij mij voorbij langzaam, kwam ik in zijn wiel. Seconden later beginnen we klimmen deze 1,5 km 4% heuvel. De man stond de hele tijd en was het spinnen met de ketting op zijn grote ring. "Pretty goed voor een jongen van zijn leeftijd", dacht ik.

Eenmaal aan de top, kijkt hij terug, kennelijk zien mij. Hij rijdt voor 5 seconden dan slams op de remmen, blokkeren stand wielen. Ik bijna achter-ended hem, maar gelukkig was snel genoeg om hem te vermijden. Zoals ik zwaaien om hem heen, riep hij "stapt u uit mijn wiel je ******* wheelsucker". Holy cow! Hij was warm roken, dus ik blijf rijden. Een paar minuten later heb ik afgeremd om hem te laten halen voor mij en verklaren dat een handje gebaar zou zijn veiliger en meer geschikt. Zijn antwoord is "volgende keer dat u wheelsuck mij zonder een uitnodiging I'm gonna f_ing pijn doen". Wow. Vervolgens heb ik zag een grote tatoeage op zijn arm. Ik drong niet aan en reed weg.

Is er een fiets-etiquette regel ik moet bewust worden gemaakt van? Wat is deze jongen probleem en waarom was hij zo overstuur? : confused:

Misschien maakt hem nerveus ... maar dat soort van een onbeleefd antwoord is het alleen hij laat het in mijn MENING

TechJD

Zijn antwoord is "volgende keer dat u wheelsuck mij zonder een uitnodiging I'm gonna f_ing pijn doen". Wow. Vervolgens heb ik zag een grote tatoeage op zijn arm. Ik drong niet aan en reed weg.

Eerst vergeet de tatoeage:)
hij kan hebben gevoeld u invated zijn persoonlijke ruimte of kan zijn van iets als dit, sommige mensen zijn onbeleefd en ze echt betekenen dont om het net de manier waarop ze praten
heres een hint naar wat ik zie zei hij
"volgende keer dat u wheelsuck mij zonder een uitnodiging I'm gonna f_ing pijn doen"
Bijvoorbeeld als hij had gezegd "je wheelsuck mij weer en ik ga f_ing pijn doen" dat zou anders zijn "
maar hij liet een opening voor een of andere reden
volgende keer dat je hem alleen maar zeggen "hey spijt over de andere dag"
en zie hoe het gaat, bent u misschien supprized

fallensparrow

LoL, nah het was niet je desben ... hij was gewoon boos dat hij niet kon je erbij neervalt op de heuvel met zijn nieuwe wielen. ;) Ik dacht dat de "auto-drop"-functie kwam standaard op alle dit jaar colnagos, denk het niet. Hij was waarschijnlijk gewoon een slechte dag op te starten ... nice job koel houden van jezelf. Ik persoonlijk zou hebben gehad moeilijkheden niet sproeien de man om hem te koelen en zijn truc rit af een beetje, heh. :)

cydewaze

Volgende keer kan dragen een van pepperspray en geniet van zijn slechte kont. Zorg ervoor dat de schuimende soort te krijgen, dus het blijft bij zijn bril, of hij draagt.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.2.2 gives automatic translations