wasverzachter
Bekijk de volledige versie: wasverzachter
mijn GF zetten OXO-BRITE niet-chloor bleekmiddel en Snuggle Ultra wasverzachter in mijn wasgoed dat ongeveer 3 / 4 van mijn fiets kleding collectie had. Ik kwam 5 minuten na de feiten, en kreeg paranoïde (pakte mijn spullen uit de was), omdat alles wat ik lees zegt, doe dat niet.
- Ik vraag me af wat voor soort van "schade" kan optreden te fietsen kleding bij het wassen met niet-chloor bleekmiddel en wasverzachter.
- En, het is omkeerbaar? Zodra ze een deel van de wasbeurt klaar was, heb ik mijn spullen terug in slechts voor een nieuwe ronde van de dubbele spoeling cyclus, in de hoop dat het zou spoel elke vijand chemicaliën.
Thx ...
mijn GF zetten OXO-BRITE niet-chloor bleekmiddel en Snuggle Ultra wasverzachter in mijn wasgoed dat ongeveer 3 / 4 van mijn fiets kleding collectie had. Ik kwam 5 minuten na de feiten, en kreeg paranoïde (pakte mijn spullen uit de was), omdat alles wat ik lees zegt, doe dat niet.
- Ik vraag me af wat voor soort van "schade" kan optreden te fietsen kleding bij het wassen met niet-chloor bleekmiddel en wasverzachter.
- En, het is omkeerbaar? Zodra ze een deel van de wasbeurt klaar was, heb ik mijn spullen terug in slechts voor een nieuwe ronde van de dubbele spoeling cyclus, in de hoop dat het zou spoel elke vijand chemicaliën.
Thx ...
Van wat ik gehoord, zal het verliezen zijn wicking eigenschappen. En vergeet niet het koud wassen. :)
Ik kan niet spreken met de mogelijke schade gedaan, of hoe het tij te keren, maar het zou goed zijn om de draad een beetje in de richting van fietsen kleding zorg, in het algemeen morph.
Voor mij gaat het in de tweede zijde van de spoelbak na het rijden. Een beetje koud water en afwasmiddel is alles wat ik gebruik. Het soaks overnight. Ik spoel het dan rollen in een handdoek en stap op zij te drogen. De laatste droging komt uit opknoping het voor de rest van de dag.
Mijn spullen blijft schoon. De slijtage tarief lijkt heel goed. Ik heb geen moeite met de wasmachines voor fiets kleding.
Succes met je herstel. Ik kan me niet voorstellen dat al te veel schade is gedaan.
Ik neem bib en trui in de douche met mij vóór het zweet opdroogt en spoel ze uit, knijp het water zacht, en hang ze op. Geen zeep. Ze hebben nooit slecht ruiken en voor het laatst een lange tijd. Soortgelijke situatie een keer, een gewassen en gedroogd GF! een slabbetje en ze waren helemaal afgespoten - elastiek op de benen was droog en gebarsten, stof minder veerkrachtig.
Nou dit is allemaal nieuw voor mij. Ik heb net mijn fiets versnelling gooien in het wassen met alles en hebben gedaan voor de jaren zonder duidelijke ziek al beïnvloedt.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0