Insync 158 verende vork vraag ...
Bekijk de volledige versie: Insync 158 verende vork vraag ...
"Insync 158 verende voorvork met 45 mm van de reis"
Ik kijk naar het kopen van een fiets met deze vork, kan worden aangepast voor reis-en gewicht?
Zo ja, hoe?
Is er een door de fabrikant website? Diagrammen?
Any help is appreciated.
dont be stupid. koop een fiets met een manitou, een Marzocchi, of een RockShox vork. Als youre slecht als ik, koop de **** Tiest fiets met RST, als theyre beter dan nsyncs. Zorg ervoor dat je een die wel past. I dont eigenlijk veel weten over dit, maar ik heb veel over dat onderwerp lezen. Als je kunt opbrengen tot 400 koop je een Gary Fisher Wahoo - relatief low end componenten, maar een leuke rit, met comfortabele genese geometrie en een vork thats heel goedkoop, maar voelt prettig.
Bedankt voor het antwoord, dat is goede raad: Als youre slecht als ik, koop de **** Tiest fiets met RST, als theyre beter dan nsyncs. Zorg ervoor dat je een die wel past.
De fiets kwam gisteren. Het heeft RST, mooi en zacht, net wat ik nodig had, de reis is een beetje langer, maar eenmaal in het zadel thats OK. Het kwam met een grote uitklapbare plaat in 5 talen die zegt dat er niets kan worden aangepast. ;)
Het is een entry level (ongeveer US $ 400) trekking fiets van Vilt (Trevisa), gekocht voor de winter winkelen en pendelen naar het zwembad. Vandaag krijgt de drager, volgende week de winter spatborden ... Ik heb gekocht mooie Michelin Panniers ..
Bedankt voor het antwoord, dat is goed advies:
De fiets kwam gisteren. Het heeft RST, mooi en zacht, net wat ik nodig had, de reis is een beetje langer, maar eenmaal in het zadel thats OK. Het kwam met een grote uitklapbare plaat in 5 talen die zegt dat er niets kan worden aangepast. ;)
Het is een entry level (ongeveer US $ 400) trekking fiets van Vilt (Trevisa), gekocht voor de winter winkelen en pendelen naar het zwembad. Vandaag krijgt de drager, volgende week de winter spatborden ... Ik heb gekocht mooie Michelin Panniers ..
Goed voor u dat het niet kwam met de Insync, dat zijn CRAP: eek: Mine kwam met een van deze, weet niet van het model, maar het duurde ongeveer 6 maanden, dan kocht ik een Marzocchi MX comp w / ETA grote vork, het is ongeveer een jaar oud en hebben niets gedaan om het, het bezit is van de druk voor lange tijd heb ik zelden in de lucht gestoken. Ik wilde duurzaamheid en robuustheid als belangrijkste eigenschap heb ik niet de zorg voor het gewicht en werd aanbevolen dan Marzocchi Rock Shox en Manitou. Een vriend heeft een paar RSTS en heeft alleen maar goede dingen te zeggen over hen. Hij is niet te zwaar, ik 200 pond gewicht: rolleyes:.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0