Philly pick
Bekijk de volledige versie: Philly pick
Ik haal Fred Rodriguez
Blijkbaar ze brengen over Eddy Mazzoleni ter ondersteuning van Rodriguez. Na het zien van het werk dat hij deed
Garzelli naar ondersteuning in de Giro, moet je om te denken dat Mazzoleni in staat is tot een
ernstige hout neer op Philly. Mannen die net klaar 3 week reizen hebben sommige nogal opgewonden van geschiktheid om
pronken. Rodriguez zal zijn steun en de steun van de rest van het team als hij is de enige
Amerikaanse op die ploeg.
Saturnus en de NAV lijken 'afkeer' elkaar - kunnen elkaar opheffen. Saturnus zal niet worden
kunnen Philly domineren zoals ze hebben het begin van de stuff - de cursus is niet geschikt voor hun sterke
(de klim alleen een 1k).
Prime Alliance lijkt te hebben kunnen blijven boven de persoonlijkheid botsing - ze konden verrassen.
Schroeder heeft een paar donkere paarden, maar het is hoogst onwaarschijnlijk.
BTW, heeft Aaron Quesnell geïnstrueerd mij te plaatsen dat hij voorspelt Peter Knudsen om te winnen. (Knudsen denkt
Quesnell is dom)
CSC? Ik ben het negeren ze zelfs al Piil in brand staat.
Fred Rodriguez. Hij heeft de kracht, de snelheid, het team en de politiek al voor hem werken.
Voor de follow-up berichten - geen candyassing. Een keuze voor de overwinning, zelfs als het een candyass race (als een
vreemdeling wint, krijgt de 1ste Amerikaanse jersey - candyassing at it's finest)
"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: s1DDa.450 $ Jw6.367368 @ news1.news.adelphia.net ...
> Ik haal Fred Rodriguez
>
>
> Blijkbaar zijn ze brengen over Eddy Mazzoleni ter ondersteuning van Rodriguez.
Na
> Het zien van het werk dat hij deed om Garzelli steun in de Giro, moet je
denken
> Dat Mazzoleni in staat is tot een aantal ernstige hout neer op Philly. Mannen die net klaar 3
> Week reizen hebben sommige nogal opgewonden van geschiktheid aan te tonen uit. Rodriguez zal zijn steun en de steun
> Van de rest van het team als hij is de enige Amerikaanse op die ploeg.
>
> Saturnus en de NAV lijken 'afkeer' elkaar - zou kunnen opzeggen per
ander
> Out. Saturnus zal niet in staat zijn om Philly domineren zoals ze hebben het begin van de stuff - de cursus is niet
> Afgestemd op hun sterke punten (de klim alleen een 1k).
>
> Prime Alliance lijkt te hebben kunnen blijven boven de persoonlijkheid
Clash --
> Konden verrassen.
>
> Schroeder heeft een paar donkere paarden, maar het is hoogst onwaarschijnlijk.
>
> BTW, heeft Aaron Quesnell mij opdracht te plaatsen dat hij voorspelt Peter
Knudsen
> Om te winnen. (Knudsen denkt Quesnell is dom)
>
> CSC? Ik ben het negeren ze zelfs al Piil in brand staat.
>
>
> Fred Rodriguez. Hij heeft de kracht, de snelheid, het team en de politiek
alle
> Werken voor hem.
>
>
>
>
> Voor de follow-up berichten - geen candyassing. Een keuze voor de overwinning, zelfs als het een race candyass (indien
> Een buitenlander wint, krijgt de 1ste Amerikaanse jersey - candyassing at it's finest)
>
>
Zoals de instructies, een pak voor de overwinning: Henk Vogels.
Michael.
Zoals de instructies, een pak voor de overwinning: David Clinger.
Kenny Labbe.
Michael Conway "<mjconway@pacbell.net> wrote in message
Nieuws: <hHIDa.2890$SB7.1771@newssvr16.news.prodigy.com> ...
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
> News: s1DDa.450 $ Jw6.367368 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Ik haal Fred Rodriguez
>
>
>> Blijkbaar zijn ze brengen over Eddy Mazzoleni ter ondersteuning van Rodriguez.
> Na
>> Het zien van het werk dat hij deed om Garzelli steun in de Giro, moet je
> Denken
>> Dat Mazzoleni in staat is tot een aantal ernstige hout neer op Philly. Mannen die net klaar
>> 3 week reizen hebben sommige nogal opgewonden van geschiktheid aan te tonen uit. Rodriguez zal zijn steun en de
>> Ondersteuning van de rest van het team als hij is de enige op die Amerikaanse ploeg.
>
>> Saturnus en de NAV lijken 'afkeer' elkaar - zou kunnen opzeggen per
> Andere
>> Uit. Saturnus zal niet in staat zijn om Philly domineren zoals ze hebben het begin van de stuff - de cursus
>> Is niet geschikt voor hun sterke punten (de klim alleen een 1k).
>
>> Prime Alliance lijkt te hebben kunnen blijven boven de persoonlijkheid
> Clash --
>> Ze konden verrassen.
>
>> Schroeder heeft een paar donkere paarden, maar het is hoogst onwaarschijnlijk.
>
>> BTW, heeft Aaron Quesnell mij opdracht te plaatsen dat hij voorspelt Peter
> Knudsen
>> Om te winnen. (Knudsen denkt Quesnell is dom)
>
>> CSC? Ik ben het negeren ze zelfs al Piil in brand staat.
>
>
>> Fred Rodriguez. Hij heeft de kracht, de snelheid, het team en de politiek
> All
>> Werken voor hem.
>
>
>
>
>> Voor de follow-up berichten - geen candyassing. Een keuze voor de overwinning, zelfs als het een race candyass
>> (Als een buitenlander wint, krijgt de 1ste Amerikaanse jersey - candyassing at it's finest)
>
>
>
> Als de instructies, een pak voor de overwinning: Henk Vogels.
>
> Michael.
Jason Waddell wrote:
> Jason Waddell
De Babe Ruth van de fiets racen. Ik hoop dat je goed kan komen.
Een keuze voor de overwinning? It's got to be Danny Pate dan.
Bret
Astarloa.
Michael Conway "<mjconway@pacbell.net> wrote in message
news: hHIDa.2890 $ SB7.1771 @ newssvr16.news.prodigy.com ...
>
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
> News: s1DDa.450 $ Jw6.367368 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Ik haal Fred Rodriguez
>
>
>> Blijkbaar zijn ze brengen over Eddy Mazzoleni ter ondersteuning van Rodriguez.
>> zijn lactose intolerant, zet uw commentaar in een vreemd perspectief. Na
>> Het zien van het werk dat hij deed om Garzelli steun in de Giro, moet je
> Denken
>> Dat Mazzoleni in staat is tot een aantal ernstige hout neer op Philly.
Mannen
>> Die net klaar 3 week reizen hebben sommige nogal opgewonden van geschiktheid aan te tonen
uit.
>> Rodriguez zal zijn steun en de steun van de rest van het team
als
>> Hij is de enige Amerikaanse op die ploeg.
>
>> Saturnus en de NAV lijken 'afkeer' elkaar - zou kunnen opzeggen per
> Andere
>> Uit. Saturnus zal niet in staat zijn om Philly domineren zoals ze hebben het begin van de stuff - de cursus
>> Is niet geschikt voor hun sterke punten (de klim alleen
1k).
>
>> Prime Alliance lijkt te hebben kunnen blijven boven de persoonlijkheid
> Clash --
>> Ze konden verrassen.
>
>> Schroeder heeft een paar donkere paarden, maar het is hoogst onwaarschijnlijk.
>
>> BTW, heeft Aaron Quesnell mij opdracht te plaatsen dat hij voorspelt Peter
> Knudsen
>> Om te winnen. (Knudsen denkt Quesnell is dom)
>
>> CSC? Ik ben het negeren ze zelfs al Piil in brand staat.
>
>
>> Fred Rodriguez. Hij heeft de kracht, de snelheid, het team en de politiek
> All
>> Werken voor hem.
>
>
>
>
>> Voor de follow-up berichten - geen candyassing. Een keuze voor de overwinning, zelfs indien
het
>> Is een candyass race (als een buitenlander wint, krijgt de 1ste Amerikaanse jersey - candyassing at it's
> Fijnste)
>
>
>
> Als de instructies, een pak voor de overwinning: Henk Vogels.
>
> Michael.
"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: s1DDa.450 $ Jw6.367368 @ news1.news.adelphia.net ...
> Ik haal Fred Rodriguez
>
>
> Blijkbaar zijn ze brengen over Eddy Mazzoleni ter ondersteuning van Rodriguez. Na het zien van het werk dat hij deed
> Ter ondersteuning van Garzelli in de Giro, heb je om te denken dat Mazzoleni in staat is tot een
> Ernstige hout neer op Philly. Mannen die net klaar 3 week reizen hebben sommige nogal opgewonden van geschiktheid om
> Pronken. Rodriguez zal zijn steun en de steun van de rest van het team als hij de
> Alleen op die Amerikaanse ploeg.
>
> Saturnus en de NAV lijken 'afkeer' elkaar - kunnen elkaar opheffen. Saturnus niet
> Kunnen Philly domineren zoals ze hebben het begin van de stuff - de cursus is niet geschikt voor hun
> Sterke punten (de klim alleen een 1k).
>
> Prime Alliance lijkt te hebben kunnen blijven boven de persoonlijkheid botsing - ze konden verrassen.
>
> Schroeder heeft een paar donkere paarden, maar het is hoogst onwaarschijnlijk.
>
> BTW, heeft Aaron Quesnell mij opdracht te plaatsen dat hij voorspelt Peter Knudsen om te winnen. (Knudsen
> Denkt Quesnell is dom)
>
> CSC? Ik ben het negeren ze zelfs al Piil in brand staat.
Dit in vanaf Cyclingnews.com, resultaten van todays Wachovia Classic
Resultaten 1 Julian Dean (NZe) CSC 2 Oleg Grishkine (Rus) Navigators 3 Viktor Rapinski (WRu) Saturnus 4
Fred Rodriguez (USA) Vini Calderola 5 Lars Michaelsen (Den) Team CSC Henry Misschien moeten houden
negeren CSC
Dave
http://tinyurl.com/dltd
Maar ik krijg historische rechten, toch?
Ik maakte mijn candyass halen voordat de candyass regel van kracht was.
OK, ik zal veranderen - een keuze voor de overwinning.
David Clinger.
-Kraig
"Dave" <dhansen2@socal.rr.com> schreef in bericht news: z5TDa.57334 $ S9.1437115 @ twister.socal.rr.com ...
>
> Misschien Henry moeten houden negeren CSC
Ya, I know.
Probleem is, weet ik niet praten met iedereen die races tegen hen en hebben niet gezien een van hun renners in
de Giro, dus elke opmerking die ik maakte over hen zou een zuivere spewage van aromatische uitwerpselen.
Ze zien er goed uit hoewel ze niet? Weet je nog dat Julian Dean gebruikt om alles te winnen toen hij racete
voor Shaklee?
Nieuws: <s1DDa.450$Jw6.367368@news1.news.adelphia.net> ...
Ja wat ooit, maar die zal eerst achtergelaten? Voorspel dat!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0