PDA

Say It Isn't So-sa

Bekijk de volledige versie: Say It Isn't So-sa

Pagina's: [1] 2

Koergan Gringion

verdomme, zijn de sportfans in dit land naïef.

Nu zijn ze zeggen, "oh my god, misschien is hij rekening prestatieverhogende drugs ook!"

dude lijkt hij is schieten met MGH sinds de puberteit. Zijn gelaatstrekken zijn bijna
cartooneske.

Geen drugs testen, tientallen miljoenen dollars in salaris op de lijn.

duh.

Warren

In artikel <R2JDa.549$Jw6.445989@news1.news.adelphia.net>, Koergan Gringioni
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote:

> Verdomde zijn de sportfans in dit land naïef.
>
>
> Nu ze zeggen, "oh my god, misschien dat hij prestatieverhogende drugs's te nemen!"
>
>
> Dude lijkt hij is schieten met MGH sinds de puberteit. Zijn gelaatstrekken zijn bijna
> Cartooneske.
>
>
> Geen drugs testen, tientallen miljoenen dollars in salaris op de lijn.
>
> Duh.

Aan de leiding in voor Sportscenter gisteren ze zei dit gekurkt vleermuis van Sammy's zou wel eens de
"Het verhaal van het jaar". Interessant dat de waarschijnlijke vooruitzicht van steroïde gebruik door een groot percentage van
spelers was niet "het verhaal van het jaar" een paar maanden geleden.

-WG

Callistus Valer

> Verdomde zijn de sportfans in dit land naïef. Nu zijn ze zeggen, "oh my god, misschien is hij
> Nemen prestatieverhogende drugs ook! "Dude ziet er als hij is schieten met HGH sinds
> Puberteit. Zijn gelaatstrekken zijn bijna cartooneske.

> Geen drugs testen, tientallen miljoenen dollars in salaris op de lijn.
>
> Duh.
>
Uiteraard zijn deze professionele atleten zijn over drugs. Maar veel van deze groep zal beweren dat de
reden dat ze beter zijn dan u en mij is omdat ze een groter hart hebben. Sh * t op dat, kijk
in hun medicene kast en je zult vinden wat er echt stutten van je held.

Robert Chung

Hij zei dat hij nooit een gekurkt vleermuis in een echte game voor. Ik eigenlijk geloof hem. Waarom zou hij
nodig gekurkt vleermuis? De steroïden en MGH waren meer dan genoeg.

Brian Martin

Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en ze gaven hem deze kans te onttrekken aan de
andere overtreding. Dat zou verklaren waarom dit is de enige gekurkt knuppel in zijn eigendom.

Brian

"Robert Chung" <invalid@nospam.com> schreef in bericht news: 3ee050d8 0 dollar 4.595 dollar $ 626a54ce@news.free.fr ...
> Hij zei dat hij nooit een gekurkt vleermuis in een echte game voor. Ik eigenlijk geloof hem. Waarom zou hij
> Behoefte aan een gekurkt vleermuis? De steroïden en HGH werden
meer
> Dan genoeg.

Tom Kunich

Eigenlijk is alle ruimte vreemdelingen.

"Brian Martin" <bdmsle@sympatico.ca> wrote in message
news: Tu1Ea.6805 $ V77.749158 @ news20.bellglobal.com ...
> Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en ze
hem
> Deze kans zich te onttrekken aan de andere overtreding. Dat zou verklaren waarom dit is de enige gekurkt knuppel in
> Zijn eigendom.
>
>
> Brian
>
> "Robert Chung" <invalid@nospam.com> schreef in bericht news: 3ee050d8 0 dollar 4595 dollar $ 626a54ce@news.free.fr ...
>> Hij zei dat hij nooit een gekurkt vleermuis in een echte game voor. Ik
feitelijk
>> Geloof hem. Waarom zou hij behoefte aan een gekurkt vleermuis? De steroïden en HGH
waren
> Meer
>> Dan genoeg.
>
>

Koergan Gringion

"Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
news: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en
zij
> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>
> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt vleermuizen,
en
> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is beetje in
problemen,
> Afterall ...

Dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.

Kinderen spelen het niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.

Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa 1900-1950.

Amerika 2000-2050? Something Else.

Memo aan iedereen die wint de Powerball Lottery: Koop geen baseball franchise.

Dashi Toshii

"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en
> Zij
>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>
>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt vleermuizen,
> En
>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is beetje in
> Problemen,
>> Afterall ...
>
>
>
> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>
> Kinderen spelen het niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>
> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa 1900-1950.
>
> America 2000-2050? Something Else.

Zeg niet de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet meer populair is.

Ichiro en team zijn lokale held voor het volk de staat Washington, en hij is een verdomd goede fietser ook.

Dashii

Gerard Lanois

"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schrijft:

> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en
> Zij
>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>
>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt vleermuizen,
> En
>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is beetje in
> Problemen,
>> Afterall ...
>
>
>
> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>
> Kinderen spelen het niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>
> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa 1900-1950.
>
> America 2000-2050? Something Else.
>
>
> Memo aan iedereen die wint de Powerball Lottery: Koop geen baseball franchise.

Niets sleep at heart Amerikanen 'strings heel graag honkbal. Ik koop een honkbalteam voor
andere.

De snelste manier om politieke invloed in een stad van meer dan 1 miljoen inwoners te krijgen is de aanschaf van
de lokale sport-pro team (s) (bij voorkeur Major League indien mogelijk - MLB, NFL, NBA, NHL, ...). Ik
zien gebeuren in kleinere steden (bijvoorbeeld AAA, AHL).

Als ik won de Powerball, en had politieke ambities, maar wilde niet de bodem zelf met dingen als
daadwerkelijk wordt uitgevoerd voor kantoor, dat is wat ik zou doen.

U hoeft niet de burgemeester van een stad om de opnamen oproep (* cough *, openbare obligaties, * cough *, ticket
garantie, * cough *). Je bent rond deze stad lang genoeg om te weten dat.

Wat lege stoelen te gaan, dat is gewoon een na-de-feit public relations probleem; geef enkele
bloedneus zetels sommige arme kinderen. Awwww, is dat niet leuk.

-Gerard

Ryan Cousineau

In artikel <IDrEa.1145434$F1.137402@sccrnsc04>, "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote:

> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
> News: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>
>> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
>> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en
> Zij
>>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>>>
>>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt vleermuizen,
>> En
>>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is beetje in
>> Problemen,
>>> Afterall ...
>
>
>
>> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>
>> Kinderen spelen niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>
>> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa 1900-1950.
>
>> America 2000-2050? Something Else.
>
> Zeg niet de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet meer populair is.
>
> Ichiro en team zijn lokale held voor het volk de staat Washington, en hij is een verdomd goede fietser ook.

He, als was het een keuze tussen het kijken naar de M of de Seahawks, zou ik kies Ichiro ook, en ik haat
honkbal en liefde voetbal.

Niet het beste voorbeeld,
--
Ryan Cousineau, rcousine@sfu.ca http://www.sfu.ca/ ~ rcousine Voorzitter, Fabrizio Mazzoleni Fan Club

Koergan Gringion

"Gerard Lanois" <gerardlanois@netscape.net> schreef in bericht news: un0gthb6k.fsf @ netscape.net ...
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schrijft:

>
>
>> Memo aan iedereen die wint de Powerball Lottery: Koop geen baseball franchise.
>
> Niets sleepboten hart Amerikanen 'strings heel graag honkbal. Ik koop een honkbalteam voor
> Alle andere.
>
> De snelste manier om politieke invloed te krijgen in een stad van meer dan 1 miljoen inwoners is
> Aankoop van de lokale sport-pro team (s) (bij voorkeur Major League indien mogelijk - MLB, NFL, NBA, NHL,
> ...). Ik heb het gebeuren in kleinere steden (bijvoorbeeld AAA, AHL).

<snip>

Ya, wat dacht je van die franchises in Montreal en Florida?

Honkbal heeft lange termijn problemen. De presentielijst gaat omlaag.

Niet alle franchises van deze ziekte vertonen, maar op de lange termijn, ik denk dat het zal dalen, vooral wanneer
de babyboomers krijgen echt oud en de Gen X'ers opgroeien.

Ik ben het eens met je nemen over sport franchises chanteren steden in het kopen van stadions voor
hen, maar ik zou investeren in een van de belangrijkste sport voor honkbal. In de snel veranderende wereld van tegenwoordig,
het is te langzaam.

Amit

"Robert Chung" <invalid@nospam.com> schreef in bericht news: <3ee050d8 0 dollar 4595 dollar $ 626a54ce@news.free.fr> ...
> Hij zei dat hij nooit een gekurkt vleermuis in een echte game voor. Ik eigenlijk geloof hem. Waarom zou hij
> Behoefte aan een gekurkt vleermuis? De steroïden en MGH waren meer dan genoeg.

Zoals zo veel andere dingen (doping, trainingsmethoden, voeding) in de sport ik denk dat het voordeel van een
gekurkt vleermuis is een mythe.

Ik denk dat de vermeende voordeel is dat een lichtere vleermuis vleermuis waarbij hogere snelheid (?) (Er is veel
stuff als je Google), maar zelfs dit is geen consensus.

Robert Adair (die schreef: "The Physics of Baseball") gaf een lezing op mijn school een keer en ik vroeg hem
gekurkt over vleermuizen en hij zei dat het zou niet helpen en zou waarschijnlijk gewond, onder vermelding van verschillende redenen. Plus
Ik heb een studie waaruit bleek (althans sommige) Hitters zijn swingende dat vleermuizen zo snel dat een lichtere
bat kon niet sneller zwaaide.

Plus een gekurkt vleermuis gegarandeerd breken.

-Amit

Koergan Gringion

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news:% BREa.885466 $ OV.829131 @ rwcrnsc54 ...
>
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
> News: 2yJEa.2012 $ Jw6.1539437 @ news1.news.adelphia.net ...
>
>> News: 20030608090026.27396.00000238 @ mb-m01.aol.com ...
>>> Kurgan-<<Ik ben het eens met je nemen over sport franchises chantage
>> Steden
>>> In het kopen van stadions voor hen, maar ik zou investeren in een van de belangrijkste sport
> Voordat
>>> Honkbal. In de snel veranderende wereld van tegenwoordig, het is te langzaam.
>>>
>>> Niet mee eens dat het te langzaam, het is wel een 'tijdverdrijf', Afterall .. ik veel
> Manier
>> Naar
>>> Breng een zomermiddag ...
>>>
>>> Het is een spel van duim en finesse ... I love it ...
>
>
>
>
>> Sure, maar wat ben je, een geboortegolf?
>
>
>> Ik heb het over de toekomst. Honkbal is op lange termijn afnemen. Het
> Praatte
>> Over sport op de radio en de gastheren praten, net als u, zijn baseball fans.
>
>> Baseball was koning voor uw generatie. De jongeren van vandaag zijn
meer
>> Geïnteresseerd in andere sporten - basketbal, voetbal, xtreme sports.
>
> Voetbal? Ik denk van niet. Hun fans bestaat uit een bos van zes pack swilling vet Slobs
> Bijna te lui om uitstappen van de bank naar een ander bier en zak chips te krijgen.

Er zijn tal van zes pack swilling, vet, jonge mensen.

Amit

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: <% BREa.885466
>
> Voetbal? Ik denk van niet. Hun fans bestaat uit een bos van zes pack swilling vet Slobs
> Bijna te lui om uitstappen van de bank naar een ander bier en zak chips te krijgen.
>

Ja ja, wat dacht je van wat meer originele stereotypen? Football fans (en vrijwel alle sporten
ventilatoren) zijn mannen, maar er zijn voetbalsupporters in alle demografische behalve misschien liberale nerds.

-Amit

Rope <-- Huh?

Washington is ook bekend voor zijn super sombere (zoals honkbal) en met de hoogste zelfmoord (zoals
ik vraag me af na 9 innings tergend langzaam) misschien als ze spelen honkbal en je zou kunnen proberen en druk op de
slagman of een crap.

Honkbal is crap sinds de staking.

Stelletje winers, je hebt Sosa zegt dat het een ongeluk was. Wat voor onzin is dat. Het is net als de
verschil van plukken een volle fles water in vergelijking met een half vol. Je kunt het voelen Pickin 'It Up,
u kunt er zeker als de hel voelen swingende het.

Zet de kleine Cubaanse en Dominicaanse Republiek vreemdeling terug op vlot (ongetwijfeld een kurk vlot zou float)

Rope

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: IDrEa.1145434 $ F1.137402 @ sccrnsc04 ...
>
> News: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>
>> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders en
> Zij
>>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>>>
>>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt
vleermuizen
>> En
>>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is beetje in
>> Problemen,
>>> Afterall ...
>
>
>
>> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>
>> Kinderen spelen niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>
>> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa 1900-1950.
>
>> America 2000-2050? Something Else.
>
> Zeg niet de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet meer populair is.
>
> Ichiro en team zijn lokale held voor het volk de staat Washington, en hij is een verdomd goede fietser ook.
>
> Dashii

Dashi Toshii

"Rope <- Huh?" <cfbill@charterBLAHBLAH.net> wrote in message
Nieuws: a8edf62f7bab84e8e2af5d3ff0b00650@unlimited.ultrafeed.com ...
> Washington is ook bekend voor zijn super sombere (zoals honkbal) en met de hoogste zelfmoord
> (Als ik vraag me af na 9 tergend langzaam innings) misschien
als
> Ze spelen honkbal en je zou kunnen proberen en klik op de slagman of een crap.

U bent heel de dummy, hè!

Washington staat is gerangschikt als 21e op de "staat Suicide Rankings -2000", Alaska is # 1.
http://www.spanusa.org/pdf/2000statepg.pdf

> Zet de kleine Cubaanse of Dominicaanse Republiek vreemdeling terug op vlot (ongetwijfeld een kurk vlot zou float)

Je bent een beetje racistische klootzak, wat doe je, anders dan dom?

Dashii

> Rope
>
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: IDrEa.1145434 $ F1.137402 @ sccrnsc04 ...
>
>> "Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
>> News: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>>>
>>> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
>>> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>>>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders
en
>>> Zij
>>>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>>>>
>>>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt
> Vleermuizen,
>>> En
>>>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Honkbal'. Het is kinda
in
>>> Problemen,
>>>> Afterall ...
>>>
>>>
>>>
>>> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>>>
>>> Kinderen spelen niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>>>
>>> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel voor Amerika, circa
>>> 1900-1950.
>>>
>>> America 2000-2050? Something Else.
>
>> Don't vertellen de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet populair is
meer.
>
>> Ichiro en team zijn lokale held voor het volk de staat Washington, en hij is
een
> Fietser verdomd goed ook.
>
>> Dashii
>
>

Rope <-- Huh?

Andere dan dom,

Ik hing als een paard, in staat om hoge emmers sprong in een enkele, en sneller dan een versnelling oma

En ik ben geen racist, ik heb niet alle mensen van zo en zo doen dit of dat, of cijfers hij zou doen
cuz dat hij van zo en zo. Ik denk dat je gelijk hebt wel, die me een native american getrouwd met een
asian zou me racistisch, vergat ik.

Dumbass,

Rope

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: GAbGa.134355 $ DV.144150 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
> "Rope <- Huh?" <cfbill@charterBLAHBLAH.net> wrote in message
> News: a8edf62f7bab84e8e2af5d3ff0b00650@unlimited.ultrafeed.com ...
>> Washington is ook bekend voor zijn super sombere (zoals honkbal) en
gezien
>> De hoogste zelfmoord (zoals ik vraag me af na 9 tergend langzaam innings)
misschien
> If
>> Ze spelen honkbal en je zou kunnen proberen en klik op de slagman of een crap.
>
> U bent volkomen de dummy, hè!
>
> Washington state is gerangschikt als 21e op de "staat Suicide Rankings -2000", Alaska is # 1.
> Http://www.spanusa.org/pdf/2000statepg.pdf
>
>> Zet de kleine Cubaanse of Dominicaanse Republiek vreemdeling terug op vlot (geen twijfel
een
> Kurk vlot zou float)
>
> Je bent een beetje racistische klootzak, wat doe je, anders dan dom?
>
>
> Dashii
>
>> Rope
>
>
>> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: IDrEa.1145434 $ F1.137402 @ sccrnsc04 ...
>>>
>>> "Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef
in
>>>> Bericht news: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>>>>
>>>> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
>>>> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>>>>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets anders
> En
>>>> Zij
>>>>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>>>>>
>>>>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere gekurkt
>> Vleermuizen,
>>>> En
>>>>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Baseball'. Het is
kinda
> In
>>>> Problemen,
>>>>> Afterall ...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>>>>
>>>> Kinderen spelen niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>>>>
>>>> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel
voor
>>>> Amerika, circa 1900-1950.
>>>>
>>>> America 2000-2050? Something Else.
>>>
>>> Don't tell de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet populair is
> Meer.
>>>
>>> Ichiro en team zijn lokale held voor de staat Washington folk, en
hij
> A
>>> Fietser verdomd goed ook.
>>>
>>> Dashii
>>>
>>>
>
>

Carl Sundquist

>
> Ik denk dat je gelijk hebt wel, ik wordt een native american getrouwd met een Aziatische zou me
racistisch
> Ik ben.
>

Ik ben niet bellen je een racist, maar als een minderheid betekent niet dat men kan niet als een racist. Er zijn
racisten in elke etnische, religieuze en gender-groep.

Rope <-- Huh?

helemaal mee eens - iedereen kan een racistisch of discriminerend is.

Je dacht dat doet denken aan een aantal jaren geleden (zoals 10 of zoiets) op de MTV show in de echte wereld
New York (ik denk dat de eerste of tweede toen het een origineel idee) van de zwarte man Kevin
roepen dit meisje een racist, hij was eigenlijk de ene een racist, maar hij was hoe hij beweert
kon niet worden een racist omdat hij zwart was. Net als uitgesloten dat hem wordt een racist. Volledig
zinloos denkproces.

Hoe dan ook - een fiets racen forum -> Baseball -> racisme dissectie

Rope

Carl Sundquist "<carlsun@cox-internet.com> wrote in message
Nieuws: vejruusv8qktf5@corp.supernews.com ...
>
> "Rope <- Huh?" <cfbill@charterBLAHBLAH.net> wrote in message
>
>> Ik denk dat je gelijk hebt wel, ik wordt een native american getrouwd met een Aziatische zou me
> Racistisch
>> Ik ben.
>
>
> Ik ben niet u belt een racist, maar als een minderheid niet betekent een
niet
> Een racist. Er zijn racisten in elke etnische, religieuze en gender
groep.

Dashi Toshii

Nieuws: c0ce52da0f80bbc2cfc6d5079ea7dd8a@unlimited.ultrafeed.com ...
> Anders dan dom,
>
> Ik hing als een paard, in staat om hoge emmers sprong in een enkele, en sneller dan een versnelling oma
>
> En ik ben geen racist, ik heb niet alle mensen van zo en zo doen dit of dat,
of
> Cijfers zou hij dat cuz hij van zo en zo doen. Ik denk dat je gelijk hebt wel, ik wordt een native
> American getrouwd met een Aziatische zou me
racistisch
> Ik ben.

Ik zie je niet ontkennen dat hij een bastaard though! <g>

Dashii

> Dumbass,
>
> Rope
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
> News: GAbGa.134355 $ DV.144150 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
>> "Rope <- Huh?" <cfbill@charterBLAHBLAH.net> wrote in message
>> News: a8edf62f7bab84e8e2af5d3ff0b00650@unlimited.ultrafeed.com ...
>>> Washington is ook bekend voor zijn super sombere (zoals honkbal) en
> Gezien
>>> De hoogste zelfmoord (zoals ik vraag me af na 9 tergend langzaam innings)
> Maybe
>> If
>>> Ze spelen honkbal en je zou kunnen proberen en klik op de slagman of een crap.
>
>> U bent volkomen de dummy, hè!
>
>> Washington state is gerangschikt als 21e over de "State Suicide
Rankings -2000 ",
>> Alaska is # 1. http://www.spanusa.org/pdf/2000statepg.pdf
>
>>> Zet de kleine Cubaanse of Dominicaanse Republiek vreemdeling terug op vlot (geen
twijfel
> A
>>> Cork vlot zou float)
>
>> Je bent een beetje racistische klootzak, wat doe je, anders dan dom?
>
>
>> Dashii
>
>>> Rope
>>>
>>>
>>> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: IDrEa.1145434 $ F1.137402 @ sccrnsc04 ...
>>>>
>>>> "Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef
> In
>>>>> Bericht news: 2HoEa.1592 $ Jw6.1161214 @ news1.news.adelphia.net ...
>>>>>
>>>>> "Qui si parla Campagnolo" <vecchio51@aol.com> wrote in message
>>>>> News: 20030607094222.03107.00000207 @ mb-m03.aol.com ...
>>>>>> Brian-<<Gewoon een gedachte, maar misschien was hij gevangen voor iets el
se
>> En
>>>>> Zij
>>>>>> Gaf hem deze kans om de andere overtreding te omzeilen.
>>>>>>
>>>>>> Ik denk dat ze gaf hem een paar innings om zich te ontdoen van zijn andere
gekurkt
>>> Vleermuizen,
>>>>> En
>>>>>> Vervolgens een klein stank over de een, 'Honkbal'. Het is
> Kinda
>> In
>>>>> Problemen,
>>>>>> Afterall ...
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> De dalende opkomst. Lege stoelen, zelfs in de gloednieuwe ballparks.
>>>>>
>>>>> Kinderen spelen niet zo veel meer. Ze spelen voetbal.
>>>>>
>>>>> Het is gewoon te traag bewegende een spel voor de moderne wereld. Groot spel
> Voor
>>>>> Amerika, circa 1900-1950.
>>>>>
>>>>> America 2000-2050? Something Else.
>>>>
>>>> Don't tell de Seattle Mariner's fans dat honkbal niet populair is
>> Meer.
>>>>
>>>> Ichiro en team zijn lokale held voor de staat Washington folk, en
> Hij
>> A
>>>> Fietser verdomd goed ook.
>>>>
>>>> Dashii
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET Translator 3.2.2