PDA

Salanson sterft van hartfalen

Bekijk de volledige versie: Salanson sterft van hartfalen

Pagina's: [1] 2

Herb Dershowitz

Frans wielrenner overleed aan hartfalen, dokter zegt

6 juni 2003DRESDEN, Duitsland (Novum / AP) - Een veelbelovende Frans fietser dood aangetroffen in zijn hotelkamer door een
teamgenoot stierf aan hartfalen, artsen vrijdag gezegd. Fabrice Salanson werd dood aangetroffen naast zijn
hotel bed op dinsdag. Hij was de voorbereiding van de Ronde van Duitsland, die begon op dezelfde dag.
Dr. Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de 23-jarige fietser
dood werd waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en de coronaire vaten niet aan de pomp
genoeg bloed.

`` Volgens wat we dus hebben ontdekt ver, de Franse fietsen professionele Fabrice Salanson overleden
een natuurlijke dood,''zei Dressler. Geen drugs of verboden stoffen werden aangetroffen in het lichaam, district
advocaat Juergen Schaer vrijdag gezegd. Salanson, die startte zijn profcarrière in 2000 en werd beschouwd als een van zijn
grootste land fietsen talenten, werd gevonden door kamergenoot Sebastien Chavel.

J999w

Dr. Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de dood van de 23-jarige fietser
> Werd waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en de coronaire vaten niet genoeg pomp
> Bloed.
>

Dat heeft geen zin om me ... hij kan een race fiets op het professioneel niveau, maar zijn hart
heeft niet genoeg reserve om hem in leven te houden tijdens het slapen??

Ik koop het niet.

JW milwaukee

Clovis Lark

J999w <j999w@aol.com> wrote:
>> Dr Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de dood van de 23-jarige fietser
>> Is waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en de coronaire vaten niet genoeg pomp
>> Bloed.
>

> Dat heeft geen zin voor mij ... hij kan een race fiets op het professioneel niveau, maar zijn hart
> Heeft niet genoeg reserve om hem in leven te houden tijdens het slapen??

Hart uitbreiding is meestal een gevolg van pulmonale insufficiëntie. Hij kon op elk moment zijn gestorven. Hij
net gekozen om rustig te gaan in zijn slaap (niet schreeuwen als de passagiers in zijn auto)

> I don't buy it.

dood is gratis, altijd is geweest. Ik hoorde het laatst is direct beschikbaar voor iedereen.

> JW milwaukee

Tom Kunich

"J999w" <j999w@aol.com> schreef in bericht news: 20030606183623.17667.00000081 @ mb-m23.aol.com ...
>> Dr Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut
zei
>> 23-jaar oude renner dood is waarschijnlijk werd veroorzaakt door zijn hart
vergroten en de
>> Coronaire vaten niet genoeg bloed te pompen.
>
>
> Dat heeft geen zin voor mij ... hij kan een race fiets bij het
professioneel
> Niveau, maar zijn hart heeft niet genoeg reserve om hem in leven te houden
terwijl
> Slapen???
>
> I don't buy it.

Je hoeft niet te kopen niets. Er is een kans dat deze man geavanceerde veel te snel. Zijn
spieren en longen sneller gegroeid dan zijn cardio-systeem. Kunnen zijn een genetisch probleem, maar meer
waarschijnlijk alleen maar proberen om te goed te snel.

Ik vraag me af hoe lang hij had racen op PRO-niveau en top amateur.

Robert Chung

"J999w" <j999w@aol.com> schreef in bericht news: 20030606183623.17667.00000081 @ mb-m23.aol.com ...
>> Dr Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de 23-jarige fietser
>> Dood werd waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en
de
>> Coronaire vaten niet genoeg bloed te pompen.
>
>
> Dat heeft geen zin voor mij ... hij kan een race fiets bij het
professioneel
> Niveau, maar zijn hart heeft niet genoeg reserve om hem in leven te houden tijdens het slapen??
>
> I don't buy it.

Plotselinge hartdood bij elite duursporters is eigenlijk een bekend (hoewel gelukkig zeldzaam)
evenement. Doe een Medline search.

Een probleem is dat de elite duursporters hebben zulke grote veranderingen in de cardiale morfologie dat de normale
normen voor screening zieke mensen krijgen verknald. Een ECG patroon dat in jou of mij zou verrekening
knipperende lampjes en alarm wordt vaak (maar helaas, blijkbaar niet altijd) goedaardige in een topsporter.

Mike Murray

"Dr Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de dood van de 23-jarige fietser
werd waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en de coronaire vaten niet genoeg bloed te pompen. "

Klinkt als wat hij beschrijft is hypertrofische cardiomyopathie ook wel idiopathische hypertrofische
subaortic stenose (IHSS). Dit is een aandoening waarbij de hartspier verdikt net onder de
opening van de aortaklep. Deze verdikte gebied versmalt de effectieve oppervlakte van de aortaklep en
veroorzaakt een stenose of vernauwing, in de stroom van bloed. Er is altijd een drukval na een
strictuur in flow. Sinds de opening voor de kransslagaders zijn net voorbij de aortaklep deze
kan verminderen de perfusie druk (het drukverschil over de kransslagaders) en
afname coronaire bloedstroom. Deze voorwaarde kan worden gemaakt slechter met atletische training omdat dat
veroorzaakt meer verdikking van de hartspier muur, maar het is iets dat je bent geboren met niet
iets dat je van opleiding. Patiënten kunnen zijn zonder symptomen, totdat zij een plotselinge hebben
hartdood, vermoedelijk van ventriculaire aritmie. Het enige dat niet past is dat wanneer
mensen met deze aandoening hebben plotselinge hartdood het over het algemeen na een korte episode van
oefenen, niet in hun slaap als Salanson.

--
Mike Murray

Realdean

Ik ook niet kopen, maar zich in de medische sector, en in de veronderstelling geen vals spel of illegaal gebruik van
drugs, hier is mijn mening .............. Dying in je slaap van "warmte falen" in een persoon die niet is
over gewicht, fysiek in vorm en had waarschijnlijk een slapende hartslag van 40bpm of minder is zeldzaam
tenzij een catestrophic gebeurtenis zich voordoet. Dit laat slechts 2 mogelijkheden. Er zou kunnen zijn
een verstoring van de elektrolytenbalans dat een aritmie veroorzaakt of hij had een bloedstolsel die spontaan ontstaan
in een grote kransslagader. De latere kan iedereen overkomen op elk moment en dat is de reden dat een
baby aspirine per dag is dus van cruciaal belang voor alle volwassen te nemen. De eerste is onwaarschijnlijk tenzij zijn dieet en
vochtinname is redically gewijzigde vorm vorige race voorbereiding. Beide scenario zou waarschijnlijk
uitgesloten op autopsie. Soemthing is niet kosjer ............................ decaan

Wij

lijkt te doen met een "katastrofisch" verliezen van de bloeddruk. Onder werklast van de bloeddruk
ok, omdat de hartslag omhoog. een corallary tijdens het slapen de hartslag daalt tot laag als gevolg
BP crash en dood .....

>> Hart uitbreiding is meestal een gevolg van pulmonale insufficiëntie. Hij kon op elk moment zijn gestorven. Hij
>> gewoon gekozen om rustig te gaan in zijn slaap (niet schreeuwen als de passagiers in zijn auto)
>
>
>
> Houd de telefoon.
>
> Pulmonale insufficiëntie? Nogmaals, als je in staat zijn om een fiets pedaal op 50 km / u, hoe denkt u _suddenly_
> Onvoldoende zuurstof te leveren aan de eisen van het hart. Coronaire spasmen, misschien, maar
> Dat is niet wat de 'MD' gemeld.
>
> Ik ben het eens dat zijn hart waarschijnlijk uitgebreid, maar dit op zichzelf niet toe leidt dat het aan mij stoppen.
> Zeker, als hij het hart was dat 'ziek', zou niet de onregelmatige hartslag worden opgespoord in zijn controle
> Ups? (niet Frankrijk hebben de meest strenge medische controles in het beroep?). Als het
> 'Zuiver congestief hartfalen' zoals beweerd ... hij had geen symptomen van kortheid van
> Kortademigheid, pijn op de borst, gezwollen enkels (tekenen van hartfalen)?
>
> Als het mijn familie lid, zou ik kijken voor een second opinion.
>
> FWIW.
>
> JW milwaukee

J. Michael Lepp

Ik ben het eens met de mogelijkheid van IHSS, maar ik denk dat we allemaal terug moeten intensiveren en realiseren we
het lezen van een krant verslag met leken interpretatie. We proberen te lezen in deze. Ik
samengewerkt met de Europese fietsers en had medische gegevens verzonden en alle van de terminologie verschilt
licht van de Amerikaanse versies. De term "hartfalen" betekent verschillende dingen. Meestal is het een
chronische aandoening die veroorzaakt kunnen worden door veel verschillende oorzaken (dwz cardiomyopathie, schade door een
hartaanval, langdurige hypertensie). Personen in hartfalen kunnen gevoelig zijn voor fatale
aritmieën (die het meest waarschijnlijk was dit fietsers oorzaak van overlijden). Het is mogelijk om een mild zijn
cardiomyopathie dat een ernstige arrhthmia oorzaken. Dit kan zowel in aritmie inspanning en
rusten. Het is ook mogelijk om cardiomyopathie hebben en nog steeds sterk presteren. Velen van u kunnen
herinner ex USPS / Lotto-renner Stive Vermaut die met pensioen eerder dit jaar na de diagnose van een
ernstige aritmie (waarschijnlijk uit een milde cardiomyopathie en / of schade aan zijn hart spier van een
vorige ziekte). Hij was zeer goed doet (ik denk top 30 in TDF) en hebben gewerkt
Stive geval hier in th staten, drugs waren geen probleem. Gelukkig, aritmie Stive was
vroegtijdige diagnose en medicatie enz. zal hem in staat om een gezond leven zij het zonder concurrentie
fietsen. By the way, ik ook thimk de opmerking over de Franse atleten niet screening is off-base.
Nico Mattan had een zeer goedaardige aritmie tijdens zijn onderzoek een paar jaar terug en hij was niet
toegestaan om opnieuw te rijden tot (na een bezoek aan de VS voor verder onderzoek) werd bewezen dat dit
afwijking was goedaardig. Als er iets de pre seizoen physicals waren heel streng.

Tot slot, niet Salanson rijden de TDF in de laatste paar jaar? Als ik mij niet vergis, zij
uitvoeren van een hart-echo voor alle starters. Een belangrijke cardiomyopathie zou mogelijk gebleken tot
op deze test als het goed is gebeurd. Echter, de hypertophy in en atletisch hart kan soms
masker cardiomyopathie. "Mike Murray" <mike.murray@obra.org> wrote in message
news:% YfEa.864519 $ OV.812187 @ rwcrnsc54 ...
> "Dr Jan Dressler van de Universiteit van Dresden medisch instituut zei de 23-jarige fietser
> Dood werd waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hart te vergroten en
de
> Coronaire vaten niet genoeg bloed te pompen. "
>
> Klinkt als wat hij beschrijft is ook hypertrofische cardiomyopathie
gebeld
> Idiopathische hypertrofische subaortic stenose (IHSS). Dit is een voorwaarde
waar
> De hartspier verdikt net onder de opening van de aortaklep.
Dit
> Verdikte gebied versmalt de effectieve oppervlakte van de aortaklep en veroorzaakt een stenose of vernauwing,
> In de stroom van bloed. Er is altijd een drukval na een vernauwing in de stroom. Sinds de opening
> Voor de coronaire
slagaders
> Zijn net voorbij de aortaklep dit kan verminderen de perfusie druk
(de
> Drukverschil over de kransslagaders) en daling van coronaire bloedstroom. Dit
> Voorwaarde kan worden gemaakt slechter met atletische training
omdat
> Dat veroorzaakt meer verdikking van de hartspier muur, maar het is iets dat je bent geboren met
> Niet iets dat je van opleiding. Patiënten kunnen zijn zonder symptomen totdat zij een
> Plotselinge hartdood, vermoedelijk van ventriculaire aritmie. Het enige dat niet past is
> Dat wanneer mensen met deze stoornis hebben plotselinge hartdood het over het algemeen na
een
> Korte episode van oefenen, niet in hun slaap als Salanson.
>
> --
> Mike Murray
>

Realdean

Al dat gepraat over IHSS, of en vergroot hart ten opzichte van coronaire circulatie capaciteit is echt
alleen relavent tijdens stress omstandigheden.
(dwz dat is waar de steroïde gevuld voetballer valt dan in het voorjaar de opleiding en
catecholaminen wordt geschopt door de bijnieren trigger coronaire vasoconstrictie,
geleiding abnormallity of in het geval van IHSS spasme van de hartweefsel ).... Dat is geen
vergelijking met een fietser die slapen in een toestand van diepe rust. Nogmaals, ik ben nieuw voor fiets-en
weet niet eens dit Salanson vent, maar het verslag van zijn dood is heel vreemd (nogmaals, in het licht
van het feit dat er geen druggebruik wordt gerapporteerd )............... decaan

David Ryan

Herb Dershowitz schreef:
>
> Frans wielrenner overleed aan hartfalen, dokter zegt

"hartfalen" = "we hebben geen idee"

Iedereen sterft van hartfalen. Het is een symptoom, geen oorzaak. Iets zorgt ervoor dat het hart te mislukken.
Als ze niet kunnen achterhalen wat het is, maar ze zetten "hartfalen" op het certificaat, omdat ze
te zetten iets.

Koergan Gringion

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
> Herb Dershowitz schreef:
>
>> Frans wielrenner overleed aan hartfalen, dokter zegt
>
> "Hartfalen" = "we hebben geen idee"
>
> Iedereen sterft van hartfalen. Het is een symptoom, geen oorzaak. Iets zorgt ervoor dat het hart te mislukken.
> Als ze niet kunnen achterhalen wat het is, maar ze zetten "hartfalen" op het certificaat, omdat
> Zij hebben iets te zetten.

Toen ik in de slaapzalen, een van de dudes zetten veel ex-laks in bier een andere dude's.

Dude # 2 werd erg ziek en moest naar het ziekenhuis. Het ziekenhuis weggepompt zijn maag en zette hem
IV op een overnachting.

Hun verklaring voor zijn ziekte? Stomach Virus.

Vooral omdat ze niet wisten wat het was.

Kyle Legate

J999w wrote:
>
> Ik ben het eens dat zijn hart waarschijnlijk uitgebreid, maar dit op zich geen reden om te stoppen
> Gewonnen. Zeker, als hij het hart was dat 'ziek', zou niet de onregelmatige hartslag worden gedetecteerd
> Zijn check-ups?
>
Dit is wat ik vroeg me af eerder.

Er zijn verschillende soorten van hart uitbreiding. Er is de uitbreiding als gevolg van pulmonale
insufficiëntie (hoogst onwaarschijnlijk in het geval Salanson's) en er is de uitbreiding die gemeenschappelijk is voor
duursporters. Ik weet zeker dat een patholoog kan vertellen het verschil.

Darren S.

"Clovis Lark" <clark@steel.ucs.indiana.edu> wrote in message
news: bbr5ap $ 3 C's $ 7@hood.uits.indiana.edu ...
> J999w <j999w@aol.com> wrote:
<snip>
> Hart uitbreiding is meestal een gevolg van pulmonale insufficiëntie. Hij kon op elk moment zijn gestorven. Hij
> Gewoon gekozen om rustig te gaan in zijn slaap (niet schreeuwen als de passagiers in zijn auto)

Pulmonale onvoldoende een oorzaak van vergrote harten in jonge, geschikt atleten? Waar krijg je dit
vanaf? Bij jonge atleten de dood van "hart faliure" is meestal te wijten aan hypertrofische cardiomyopathie.

D.

>> I don't buy it.
>
> Dood is gratis, altijd is geweest. Ik hoorde het laatst is direct beschikbaar voor iedereen.
>
>> JW Milwaukee

---
Uitgaande e-mail is gecertificeerd Virus Free. Checked by AVG anti-virus systeem (http://www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)).
Version: 6.0.483 / Virus Database: 279 - Release Date: 5.19.2003

Mike Murray

Deze verklaring kon niet meer onjuist als hartfalen verwijst naar een specifieke entiteit, en niet
gewoon de situatie waarin het hart stopt, of mislukt.
--
Mike Murray MD

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
> Herb Dershowitz schreef:
>
>> Frans wielrenner overleed aan hartfalen, dokter zegt
>
> "Hartfalen" = "we hebben geen idee"
>
> Iedereen sterft van hartfalen. Het is een symptoom, geen oorzaak. Iets zorgt ervoor dat het hart te mislukken.
> Als ze niet kunnen achterhalen wat het is, maar ze zetten "hartfalen" op het certificaat, omdat
> Zij hebben iets te zetten.

David Ryan

Mijn moeder was ooit de diagnose "hartfalen." Tegen de tijd dat de dokters bijna doodde haar met een
digitalis overdosering dat haar in het ziekenhuis twee weken, stelde ik dat het zou kunnen worden gerelateerd
een schildklier aandoening zogenaamd genezen met een "atoom cocktail" 40 jaar eerder. Inderdaad is
terug was gekomen en ze had behoefte aan een tweede. Ze teruggevorderd van de digitalis, haar hart terug naar
normaal en ze is nog in leven.

Dus, Doc, vertel mij wat.

Mike Murray schreef:
>
> Deze verklaring kon niet meer onjuist als hartfalen verwijst naar een specifieke entiteit, en niet
> Om alleen de situatie waarin het hart stopt, of mislukt.
> --
> Mike Murray MD
>
> "David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
>> Herb Dershowitz schreef:
>>>
>>> Frans wielrenner stierf aan hartfalen, dokter zegt
>
>> "Hartfalen" = "we hebben geen idee"
>
>> Iedereen sterft van hartfalen. Het is een symptoom, geen oorzaak. Iets zorgt ervoor dat het hart
>> Mislukken. Als ze niet kunnen achterhalen wat het is, maar ze zetten "hartfalen" op het certificaat
>> Omdat ze iets te zetten.

Mike Murray

Thyreotoxicose, de pathologische toestand van hoge niveaus schildklier, is een ongewone oorzaak van hart
mislukking. Meestal hartfalen wordt veroorzaakt door de primaire hartziekten die daling van de pompen
capaciteit van het hart. Minder vaak is hartfalen veroorzaakt door de toegenomen vraag op een hart dat
heeft meer normale pompen functie. Thyreotoxicose is een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn sepsis,
vloeistof overbelasting en een overdosis. Het scheiden van het verschil tussen deze twee dingen kunnen
moeilijk te doen zonder invasieve testen.

Digitalis was in het recente verleden, standaard therapie voor hartfalen. In de meeste gevallen is het nu
Vervangen door betere medicijnen. Een van de redenen waarom de andere drugs zijn beter is omdat digitalis heeft een
zeer nauw therapeutisch venster van de toxische niveau overlappingen in de therapeutische niveau. Digitalis
toxiciteit werd gemeenschappelijk en een groot probleem met het gebruik van het geneesmiddel.

De bottom line is dat het klinkt alsof je moeder eigenlijk had hartfalen die werd veroorzaakt
door thyreotoxicose. Verlaging van de schildklier niveau door de behandeling van haar met radioactief jodium verwijderd van de
oorzaak voor het hartfalen.

--
Mike Murray

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE4E4FF.F779623A @ hotmail.com ...
> Mijn moeder was ooit de diagnose "hartfalen." Tegen de tijd dat de dokters haar met bijna gedood
> Een digitalis overdosering dat haar in het ziekenhuis twee weken, stelde ik dat het zou kunnen
> Verband met een schildklier aandoening zogenaamd genezen met een "atoom cocktail" 40 jaar eerder. Zeker
> Genoeg had terugkomen en ze had behoefte aan een tweede. Ze teruggevorderd van de digitalis, haar hart
> Terug naar normaal en ze is nog in leven.
>
> So, Doc, vertel mij wat.
>
> Mike Murray schreef:
>
>> Deze verklaring kon niet worden meer onjuist hartfalen verwijst naar
een
>> Specifieke entiteit en niet om alleen de situatie waarin het hart stopt, of mislukt.
>> --
>> Mike Murray MD
>
>> "David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
>>> Herb Dershowitz schreef:
>>>>
>>>> Frans wielrenner stierf aan hartfalen, dokter zegt
>>>
>>> "Hartfalen" = "we hebben geen idee"
>>>
>>> Iedereen sterft van hartfalen. Het is een symptoom, geen oorzaak. Iets zorgt ervoor dat het hart
>>> Mislukken. Als ze niet kunnen achterhalen wat het is, maar ze zetten "hartfalen" op het certificaat
>>> Omdat ze iets te zetten.

Rope <-- Huh?

Daar ga je, krijg arts een freakin 'om te zeggen dat we allemaal moeten een aspirientje nemen per dag.

Ik denk dat wanneer ik voel me een beetje misselijk Ik zou een aantal hoest geneesmiddel in te nemen, wanneer ik voel een jeuk, benedryl,
als ik een maagklachten zou ik enige Pepto, als ik voel me verdrietig zou ik een aantal prozak nemen.

Of misschien zal ik mijn lichaam zorg nemen en zelf te behandelen, zodat ik niet afhankelijk te worden van de geneeskunde
voor elk klein ding dat scheelt mij. Ik heb niet genomen een geneesmiddel voor meer dan 8 jaar, en ik voel me
beter dan ooit,

oh well,

Rope

"realdean" <realdean@hotmail.com> wrote in message
news: f29a30e3.0306062328.6323a321 @ posting.google.com ...
> Ik ook niet kopen, maar zich in de medische sector, en in de veronderstelling geen vals spel of illegaal gebruik van
> Drugs, hier is mijn mening .............. Dying in je slaap van "warmte falen" in een persoon die
> Niet over gewicht, fysiek in vorm en had waarschijnlijk een slapende hartslag van 40bpm of minder is
> Zeldzame tenzij een catestrophic gebeurtenis zich voordoet. Dit laat slechts 2 mogelijkheden. Er zou hebben
> Is een verstoring van de elektrolytenbalans dat een aritmie veroorzaakt of hij had een bloedstolsel dat spontaan
> Opgetreden in een grote kransslagader. De latere kan iedereen overkomen op elk moment en dat is het
> Reden dat een baby aspirine per dag zo kritiek is voor alle volwassen te nemen. De eerste is onwaarschijnlijk
> Tenzij zijn voeding en vochtinname redically was gewijzigde vorm vorige race voorbereiding. Een van beide
> Scenario kan waarschijnlijk worden uitgesloten op autopsie. Soemthing is
> Koosjer ............................ decaan

Warren

In artikel <f23e9c900c0119f8a4fd8d783141de74@unlimited.ultrafeed.com>, Rope
<cfbill@charterBLAHBLAH.net> wrote:

> Daar ga je, krijg arts een freakin 'om te zeggen dat we allemaal moeten een aspirientje nemen per dag.
>
> Ik denk dat wanneer ik voel me een beetje misselijk Ik zou een aantal hoest geneesmiddel in te nemen, wanneer ik voel een jeuk,
> Benedryl, als ik een maagklachten ik enige Pepto, als ik voel me verdrietig ik moet
> Sommige prozak.
>
> Of misschien zal ik mijn lichaam verzorgen en behandelen zij zelf zodat ik niet afhankelijk te worden van
> Medicijn voor elk klein ding dat scheelt mij.

Ja, een beetje aspirine om het bloed dun, wat zou kunnen worden over dat goed? Onze voorouders hadden geen behoefte niet
artsen of preventieve geneeskunde en zij leefden aan de rijpe leeftijd van 57 jaar. Sounds good to me.

-WG

Realdean

warren <warren@usvh.com> schreef in bericht news: <100620031526190384% warren@usvh.com> ...
> Ik weet dat ik te reageren op iemand die niets over over
farmacologie, maar voor wat het waard hoor het gaat ........... Aspirine NIET bloedverdunnend! Het WERKT
voorkomen trombocytenaggregatie, dat is een goede zaak vooral als iemand stom genoeg is om
nodeloos nemen epo schoten. Lage dosis aspirine (81mg per dag) therapie interfereert met de organen
cycloxygenase systeem dat veroorzaakt vasoconstrictie en plaatjesaggregatie dat het bewijs
suggereert dat het nemen van hogere doses kunnen in werkelijkheid ontkennen dit voordeel. In ieder geval, statistisch voor
niet-diabetische patiënten de beste 2 dingen die iedereen kan doen om te leven een lang en gezond leven is (1)
neem een baby asdpirin per dag en (2) Houd uw cholesterol zo laag mogelijk. Doen deze 2 Tings
outways de voordelen van het nemen van vitaminen, antioxdants, controle gewicht, de uitoefening, stoping
roken en de lijst gaat maar door.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations delivered by vBET 3.2.2