PDA

Kijken USPRO In Philadelphia

Bekijk de volledige versie: Kijken USPRO In Philadelphia

Tirider

Kan iedereen vertrouwd met Philadelphia raadt aantal goede observatie punten voor de race, andere
dan de M muur? Bedankt!

Koergan Gringion

"TiRider" <TiRider@aol.com> wrote in message
news: W2aEa.34204 $ rO.3157502 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Kan iemand vertrouwd met Philadelphia raadt aantal goede waarneming
punten
> Voor de race, anders dan de M muur?

Ja

John Forrest Om

> Kan iemand bekend met Philadelphia raadt aantal goede
waarnemingspunten
> Voor de race, anders dan de M muur? Bedankt!

Ik ben niet bekend met Philadelphia, maar zag een paar uur van de race in de buurt van de finish een paar
jaar geleden en het was goed.

JT

--
NB: reply-to adres is munged

Bezoek http://www.jt10000.com (http://www.jt10000.com/)

Marc A Millston

Lemon Hill. Hoewel u in het algemeen genoegen moeten nemen met dat vervelende omroeper daar.

marc

TiRider (TiRider@aol.com) wrote:
: Kan iemand vertrouwd met Philadelphia raadt aantal goede observatie punten voor de race, andere
: M dan de muur? Bedankt!

Cat Dailey

Ga naar de Benjamin Franklin Parkway voor de start. U kunt uw fiets er als je
gekozen om te rijden naar de race. Kijk naar de start en de eerste paar ronden korte als veld van de mannen en dan
veld van de vrouw gaan gebrul verleden een paar keer. Dan over het hoofd te Lemon Hill voor een paar rondjes en geniet
de lokale landschap * * in tussen ronden (dit duurt ongeveer 25 minuten voor de renners om hier weer te voorschijn komen).
Neem dan een ritje rond Kelly rijden en check out de race, het team tenten (ze gebruikt om
een beetje swag) en zie de feed-zone in gebruik (ongeveer ronde 6 als ik me goed herinner). Langs het station,
krijg je te zien enkele geweldige super snel plat rijden. Ik wil voorkomen dat de muur helemaal (te veel
dronken, onaangenaam, lage klasse, weet niets over fietsen mafkezen daar) en zij zullen niet toestaan dat u een
fiets op, zelfs als u tijdens het wandelen is. Ga dan terug naar de start / finish gebied (Parkway) om het
korte afwerking ronden en de finish.

HTH, Cat

> Kan iemand vertrouwd met Philadelphia raadt aantal goede waarneming
punten
> Voor de race, anders dan de M muur? Bedankt!

Steve Freides

TiRider wrote:
>
> Kan iemand vertrouwd met Philadelphia raadt aantal goede observatie punten voor de race, andere
> Dan de M muur? Bedankt!

Een mooie plek om te verblijven is het Embassy Suites Hotel op de Benjamin Franklin Parkway. Als u kunt een
kamer met uitzicht in de goede richting kunt u de hele weg zien van de lus Logan Circle tot aan de
Art Museum. We didn't get zo'n kamer afgelopen zomer, maar we hebben daar blijven en stond binnen Logan
Circle en keek de renners gaan door een paar keer. Ik heb jonge kinderen dus dat was alles wat ze goed waren
en wij niet proberen voor Lemon Hill of de afwerking, maar het was nog een goede dag.

Natuurlijk, als je het kunt veroorloven, de Four Seasons is aan de overkant van de straat van het Embassy Suites
- 4 keer zo duur, twee keer zo mooi.

-S -

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vB Enterprise Translator 3.2.2