PDA

I kinda wist dat ik te zwaar ...

Bekijk de volledige versie: I kinda wist dat ik te zwaar ...

Pagina's: [1] 2

Raptor

Ik eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie afwerking
ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
1,3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik werk
uit hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.

Aangezien ik 23-24 mph kan doen solo op een goede dag, ik dacht dat ik misschien oke zijn. Dan, "Oh ja, ik herinner me
dit ... "van 15 jaar geleden, de laatste keer dat ik reed. Al deze snelheid freaks om beurten branden
zichzelf op, wat resulteert in een zeer hete tempo van start tot finish.

Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden, terloops laten het ontwerp trek me langs de
afdalingen en flats, en nogal gemakkelijk sprinten tot de beklimmingen te halen. Er was een tijd waar
de cursus verscherpt en een paar jongens in het midden kreeg squirly, maar geen crashes.

Dan is de omroeper loopt twee prime ronden dicht bij elkaar en plotseling het peloton is 30 meter vooruit en
Ik realiseer me Ik ben klaar. Ik hing nog een ronde voordat ik werd getrokken.

Het lijkt erop dat ik meer snelheid het werk moeten. Ik probeer te beslissen of te doen gestructureerde interval training
op mijn eigen, of deelnemen aan meer wekelijkse training races te krijgen dat hoge tempo herstel capaciteit
gaan. Of moet ik lid van een lokaal team en rijden met 'em?

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
belast met het Windows OS Development, Brian Valentine.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> schreef in bericht news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie afwerking
> Ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
> 1.3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
> Uit te werken hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.

U heeft niet zeggen hoe lang je bent maar als je 6 voet of ouder moet u een ander 15 pond te verliezen
20 pond.

Als er minder dan 6 meter dan moet je verliezen veel meer gewicht.

Dashii (6 '1 "166 pond)

Aeklaw

"Raptor" <me@attbi.com> schreef in bericht news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie afwerking
> Ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
> 1.3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
> Uit te werken hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.
>
> Sinds ik kan doen 23-24 mph solo op een goede dag, ik dacht dat ik misschien oke zijn. Dan, "Oh ja, ik herinner me
> Dit ... "van 15 jaar geleden, de laatste keer dat ik reed. Al deze snelheid freaks om beurten branden
> Zichzelf op, wat resulteert in een zeer hete tempo van start tot finish.
>
> Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden, terloops laten het ontwerp trek me langs de
> Afdalingen en appartementen, en nogal gemakkelijk sprinten tot de beklimmingen te halen. Er was een tijd
> Waarin de cursus verscherpt en een paar jongens in het midden kreeg squirly, maar geen crashes.
>
> Dan is de omroeper loopt twee prime ronden dicht bij elkaar en plotseling het peloton is 30 meter vooruit
> En ik besef ik ben klaar. Ik hing nog een ronde voordat ik werd getrokken.
>
> Het lijkt erop dat ik meer snelheid het werk moeten. Ik probeer te beslissen of te doen gestructureerde interval training
> Op mijn eigen, of deelnemen aan meer wekelijkse training races te krijgen dat hoge tempo herstel capaciteit
> Gaan. Of moet ik lid van een lokaal team en rijden met 'em?
>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
> Kan ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP
> Belast met het Windows OS Ontwikkeling, Brian Valentine.

Carl Sundquist

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message

>> 1.3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
>> Uit te werken hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.
>
> U niet zeggen hoe lang je bent maar als je 6 voet of ouder moet u een ander 15 pond te verliezen
> Tot 20 kilo.
>
> Als er minder dan 6 meter dan moet je verliezen veel meer gewicht.
>

Voor een 50 voet klimmen?

Intervallen zou meer praktisch.

Ken Papai

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie
> Afwerking ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
>> 1.3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
>
> U niet zeggen hoe lang je bent maar als je 6 voet of ouder moet u een ander 15 pond te verliezen
> Tot 20 kilo.
>

Niet echt. 185 pond voor iemand 6 ', in een V-Cat ras is prima. Als Wallace kan doen 23 + mph gem. plat
solo dan is hij meer dan fit genoeg en hopelijk snel genoeg, en race-savvy genoeg om heel goed te doen
en upgraden na 5-10 Cat V begint.

>
> Dashii (6 '1 "166 pond)

(dat verdomd skinny's)

J999w

> Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden,

Er is uw probleem.

Je ziet niet Lance terug er voor lang!

Get moedig en zitten in de verpakking meer. Kijk voor mensen met een slechte vaardigheid en blijven voor hen.

JW milwaukee

Dashi Toshii

Carl Sundquist "<carlsun@cox-internet.com> wrote in message
Nieuws: ve4du88f33mu0d@corp.supernews.com ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
>
>>> 1,3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
>>> Uit te werken hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.
>
>> U niet zeggen hoe lang je bent maar als je 6 voet of over u
aan
>> Verliezen een ander 15 pond tot 20 pond.
>
>> Als er minder dan 6 meter dan moet je verliezen veel meer gewicht.
>
>
> Voor een 50 voet klimmen?
>
> Intervallen meer praktisch zou zijn.

Niet alleen voor een 50 voet klimmen, maar voor de algemene prestaties.

Dashii

Dashi Toshii

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> schreef in bericht news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
> News: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie
>>> Afwerking ronden. De cursus was vers verharde,
over
>>> 1,3 mijl ronden. Het park heeft een vijver in een bekken, zodat elke ronde heeft twee 50-voet beklimmingen. Ik heb
>>> Uit te werken hard en kreeg 5 pond tot en met 185 in de laatste zes maanden.
>
aan
>
>
> Niet echt. 185 pond voor iemand 6 ', in een V-Cat ras is prima. Als Wallace kan doen 23 + mph gem. plat
> Solo dan is hij meer dan fit genoeg en hopelijk snel genoeg, en race-savvy genoeg om zeer doen
> Goed en upgraden na 5-10 Cat V begint.

Tuurlijk, maar om concurrerend te zijn en een mogelijke winnaar zal hij nodig hebben om het gewicht te verliezen.

Ik bedoel niet door een dieet, maar door hard te werken op de fiets en het eten van gezond.

>> Dashii (6 '1 "166 pond)
>
> (Dat verdomd's skinny)

Bedankt, maar ik denk niet dat ik te mager ben ik gebouwd meer als een midden gewicht bokser dan
een fietser.

Dashii

Mike S.

"J999w" <j999w@aol.com> schreef in bericht news: 20030607153900.27469.00000264 @ mb-m01.aol.com ...
>> Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden,
>
> Er is uw probleem.
>
> Zie je niet terug Lance er voor lang!
>
> Get moedig en zitten in de verpakking meer. Kijk voor mensen met een slechte vaardigheid en
blijven
> Voor hen.
>
> JW milwaukee

Nog beter, verblijf in de top 20 of zo de hele race.

1. zijn eenvoudiger: geen sprinten uit de hoeken.
2. je kunt zien wanneer de voorkant van de verpakking versnelt en klaar zijn wanneer de golf komt voor jou.
3. de renners in de voorste zijn meestal beter fiets handlers en dus veiliger
4. heb ik al gezegd dat het gemakkelijker was?
5. zijn makkelijker te zien of iemand dapper genoeg om een Cat 5 race aanval en proberen een pauze. Als je niet
als rijden in het peloton, ga OTF in plaats van OTB! Tenminste OTF heb je een kans om iets te winnen
(zoals de race!)

De truc is om naar het punt waar je kan rijden op de voorkant, maar niet op de voorkant. Laat enkele
andere sucker trekken!

Dan weer, u waarschijnlijk al dit allemaal weten, je gewoon niet doen ...

Mike

Jeff Jones

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...

>
>
> (Dat verdomd's skinny)
>
Ik had een vriend die was 6 '2 "en woog 130 pond (59 kg) toen hij racing (hij was in zijn vroege
20's wel). Hij gebruikte om te gaan OK op heuvels, en hij kon redelijk goed sprint. Hij stopte ongeveer zes
jaar geleden en ik denk dat hij nu rond de 190 pond merk.

Jeff

Tom Kunich

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0 dollar 10.842 dollar $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pond)
>
>> (Dat verdomd skinny's)
>
> Ik had een vriend die was 6 '2 "en woog 130 pond (59 kg) toen hij
racing
> (Hij was in zijn vroege 20's al). Hij gebruikte om te gaan OK op heuvels, en hij
kon
> Sprint redelijk goed. Hij stopte ongeveer zes jaar geleden en ik denk
Hij is nu
> Rond de 190 pond merk.

Dus is dit je "vriend" in de spiegel Jeff?

Dashi Toshii

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0 dollar 10.842 dollar $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pond)
>
>> (Dat verdomd skinny's)
>
> Ik had een vriend die was 6 '2 "en woog 130 pond (59 kg) toen hij
racing
> (Hij was in zijn vroege 20's al). Hij gebruikte om te gaan OK op heuvels, en hij kon redelijk goed sprint.
> Hij stopte ongeveer zes jaar geleden en ik denk dat hij
nu
> Rond de 190 pond merk.
>
> Jeff

Ik denk niet dat er geen pro ruiters meer dan 2,3 pond per inch.

De "Big Mig" Miguel Indurain was ongeveer 2,4 pond per inch.

Dashii

Nick Burns

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message:

<snip>

"Oh ja, herinner ik me dit ..." van 15 jaar geleden, de laatste keer dat ik
> Racete. Al deze snelheid freaks om beurten branden zichzelf op, wat resulteert in een zeer hete tempo van
> Start tot finish.

Dat soort definieert crit racen.

>
> Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden, terloops laten het ontwerp trek me langs de
> Afdalingen en appartementen, en nogal gemakkelijk sprinten tot de beklimmingen te halen. Er was een tijd
> Waarin de cursus verscherpt en een paar jongens in het midden kreeg squirly, maar geen crashes.
>
> Dan is de omroeper loopt twee prime ronden dicht bij elkaar en plotseling het peloton is 30 meter vooruit
>
> Het lijkt erop dat ik meer snelheid het werk moeten. Ik probeer te beslissen of te doen gestructureerde interval training
> Op mijn eigen, of deelnemen aan meer wekelijkse training races te krijgen dat hoge tempo herstel capaciteit
> Gaan. Of moet ik lid van een lokaal team en rijden met 'em?

Groep ritten en een paar races waar je geen doel, maar de verbetering van elk uitje.

>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
> Kan ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP

Nick Burns

Ja, er zijn een paar. Tour winnaars kunnen een ander verhaal.

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: w6wEa.612560 $ Si4.554224 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
>
> "Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
> News: 3ee2515c 0 dollar 10.842 dollar $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>>
>>>> Dashii (6 '1 "166 pond)
>>>
>>> (Dat verdomd skinny's)
>>>
>> Ik had een vriend die was 6 '2 "en woog 130 pond (59 kg) toen hij
> Racing
>> (Hij was in zijn vroege 20's al). Hij gebruikte om te gaan OK op heuvels, en hij
kon
>> Sprint redelijk goed. Hij stopte ongeveer zes jaar geleden en ik denk dat hij
> Nu
>> Rond de 190 pond merk.
>
>> Jeff
>
> Ik denk niet dat er geen pro ruiters meer dan 2,3 pond per inch.
>
> De "Big Mig" Miguel Indurain was ongeveer 2,4 pond per inch.
>
> Dashii

Raptor

Dashi Toshii wrote:
> "Raptor" <me@attbi.com> schreef in bericht news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie afwerking
>> ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
>
>
> Tot 20 kilo.
>
>
> Dashii (6 '1 "166 pond)

Ik ben 5'10 ". Mijn lichaam samenstelling is vrij goed, ik ben gewoon erg vlezige voor een fiets racer, vooral een
proberen te gaan omhoog heuvels. Ik kan gaan omhoog heuvels veel sneller dan ik in het verleden, maar het is echt moeilijk
opknoping met de flyweights.

( "Echte harde" = "onmogelijk" althans op dit punt. Ik ben bereid om te horen of het waar is dat het
vrijwel onmogelijk voor iemand met mijn te bouwen om bij te blijven op de heuvels, maar gewicht te verliezen is niet zo
veel van een prioriteit voor
ik. Mijn bouwen is groot, maar ziet er redelijk goed IMO. Ik heb liever zuigen op de fiets racen, denk ik.)

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in

Raptor

Bedankt iedereen voor het advies. Het is zinvol.

Ik dacht dat ik niet klaar was om vermengen nauw samen met het peloton. I'm glad genoeg op mijn fiets maar ik ben niet
gebruikt kwartalen sluiten. Opknoping de achterkant was evenzeer een dienst aan mijn collega-renners zoals het was voor
mijn gevoel van veiligheid.

Ik denk dat ik de praktijk races doen als mijn belangrijkste opleiding (evenals de gebruikelijke lange solo "genoegen"
ritten). Ik krijg het interval / snelheid werken en beter op het rijden in het peloton te zijner tijd.

Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd over wat er gebeurd is, alleen een beetje bummed. Mijn kracht (kruissnelheid) leidde me
aan te nemen kon ik beter te doen.

--
--

Jeff Jones

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
> Dus is dit je "vriend" in de spiegel Jeff?
>
Nope. Hij was 2 "groter dan mij voor een begin-en 20 pond lichter (op tijd). De situatie is
wat nu omgekeerd!

Jeff

Howard Kveck

In article <3ee2efac 0 dollar 278 dollar $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be>, "Jeff Jones"
<jeff@cyclingnews-punt-com> wrote:

> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Dus is dit je "vriend" in de spiegel Jeff?
>
> Nope. Hij was 2 "groter dan mij voor een begin-en 20 pond lichter (op tijd). De situatie is
> Wat nu omgekeerd!
>
> Jeff
>
>

Ah, dus je hebt vier centimeter gegroeid, Jeff?

--
tanx, Howard

Lezen. Denken. Type. Sturen.

Verwijder uw schoenen om te antwoorden, k?

Voor sommige mensen, kwantiteit is de kwaliteit ...

Kyle Legate

Raptor schreef:
>
> Ik heb fijne bungelend uit de rug voor ongeveer zes ronden, ...
>
snip
>
> Het lijkt erop dat ik meer snelheid moeten werken ....
>
Het lijkt erop dat je nodig hebt om niet bengelen de achterkant van de verpakking. Dat is niet slim racen.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> schreef in bericht news: 3EE2DB1C.6030004 @ attbi.com ...
> Dashi Toshii wrote:
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>>> Ik heb eindelijk mijn weg in een CATV-race, de Sugarhouse Park crit. 45 minuten met drie
>>> Afwerking ronden. De cursus was vers geplaveid, ongeveer
>
>
aan
>
>
>
> Ik ben 5'10 ". Mijn lichaam samenstelling is vrij goed, ik ben gewoon erg vlezige voor een fiets racer, met name
> Een proberen te gaan omhoog heuvels. Ik kan gaan omhoog heuvels veel sneller dan ik in het verleden, maar het is echt
> Hard opknoping met de flyweights.
>
> ( "Real harde" = "onmogelijk" althans op dit punt. Ik ben bereid om te horen of het waar is dat het
> Vrijwel onmogelijk voor iemand met mijn te bouwen om bij te blijven op de heuvels, maar gewicht te verliezen is niet zo
> Echt een prioriteit voor
> Me. Mijn bouwen is groot, maar ziet er redelijk goed IMO. Ik heb liever zuigen op de fiets racen, denk ik.)

Als je niet serieus bent over het winnen van races en genieten van de sport als je dan zijn gewicht verliezen is niet
noodzakelijk.

Dashii
>
> --
> --

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2