PDA

Noisy Giant TCR Composite ... Any Ideas?

Bekijk de volledige versie: Noisy Giant TCR Composite ... Any Ideas?

Frank

Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend geluid tijdens
paardrijden. Ik vraag me af of er iemand ideeën of ervaringen die ze kon delen heeft?

Details: • De motor heeft slechts 500 km op. • Het geluid is nog maar net begonnen te verschijnen tijdens de
laatste paar ritten. • Ruis treedt op wanneer trappen op hoge RPM (100 + ook als deze niet plaatsen van een veel
druk op de pedalen) • Ruis is zeer uitgesproken tijdens het klimmen en sprinten • Geluid klinkt
buigen of buigen buizen uit de belangrijkste driehoek of achter blijft

Ik ben verrast om dit alles vooral lawaai horen van een carbon fiber fiets. Ik heb nog nooit een in handen
en ik ben enigszins teleurgesteld en bezorgd dat er iets mis kan zijn.

Many thanks in advance.

Andrew Martin

"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
Nieuws: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
> Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend lawaai
> Tijdens het rijden. Ik vraag me af of er iemand ideeën of ervaringen die ze kon delen heeft?
>
> Details:? De motor heeft slechts 500 km op. ? Het lawaai is nog maar net begonnen te verschijnen tijdens de
> Laatste paar ritten. ? Ruis ontstaat wanneer trappen op hoge RPM? S (100 + ook als deze niet plaatsen van een veel
> Druk op de pedalen)? Ruis is zeer uitgesproken tijdens het klimmen en sprinten? Geluid klinkt
> Zoals buigen of buigen buizen uit de belangrijkste driehoek of achter blijft
>
> Ik ben verrast om dit alles vooral lawaai horen van een carbon fiber fiets. Ik heb nog nooit een in handen
> En ik ben enigszins teleurgesteld en bezorgd kunnen worden dat er iets mis.
>
> Many thanks in advance.

Yeah - moet je niet hebben gekocht een reus. Een lokaal team wordt gesponsord door hen en weet u altijd
waar zij in de groep vanwege hun squeeking en kraken frames.

-a

Glen

Ik heb een TCR-1 composiet met een soortgelijk geluid dat weg gaat als ik opstaan (uitstappen zitplaats).
Anders is dit een van de minst luidruchtige motoren die ik ooit heb gereden.

"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend lawaai
> Tijdens het rijden. Ik vraag me af of er iemand ideeën of ervaringen die ze kon delen heeft?
>
> Details:? De motor heeft slechts 500 km op. ? Het lawaai is nog maar net begonnen te verschijnen tijdens de
> Laatste paar ritten. ? Ruis ontstaat wanneer trappen op hoge RPM? S (100 + ook als deze niet plaatsen van een veel
> Druk op de pedalen)? Ruis is zeer uitgesproken tijdens het klimmen en sprinten? Geluid klinkt
> Zoals buigen of buigen buizen uit de belangrijkste driehoek of achter blijft
>
> Ik ben verrast om dit alles vooral lawaai horen van een carbon fiber fiets. Ik heb nog nooit een in handen
> En ben enigszins teleurgesteld en bezorgd dat er iets mis kan zijn.
>
> Many thanks in advance.

Fastrack

Op 8 juni 2003 02:55:57 -0700, andrew_f_martin@hotmail.com (Andrew Martin) wrote:

> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
>> Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend lawaai
>> Tijdens het rijden. Ik vraag me af of er iemand ideeën of ervaringen die ze kon delen heeft?
>
>> Details:? De motor heeft slechts 500 km op. ? Het lawaai is nog maar net begonnen te verschijnen tijdens de
>> Laatste paar ritten. ? Ruis ontstaat wanneer trappen op hoge RPM? S (100 + ook als deze niet plaatsen van een veel
>> Druk op de pedalen)? Ruis is zeer uitgesproken tijdens het klimmen en sprinten? Geluid klinkt
>> Zoals buigen of buigen buizen uit de belangrijkste driehoek of achter blijft
>
>> Ik ben verrast om dit alles vooral lawaai horen van een carbon fiber fiets. Ik heb nog nooit een in handen
>> En ben enigszins teleurgesteld en bezorgd dat er iets mis kan zijn.
>
>> Many thanks in advance.
>
> Ja - moet je niet hebben gekocht een Giant. Een lokaal team wordt gesponsord door hen en weet u altijd
> wanneer zij in de groep vanwege hun squeeking en kraken frames.
>
>-a

Ze beter een beter mechaic. Ik verkocht 45 van deze. Geen squeeking en scheuren in Santa
Barbara .....

Dave Lettieri Fastrack Fietsen 118 W. Canon Perdido Santa Barbara, CA 93101 805-884-0210
775-248-7632 Fax 805-680-7094 Cell

www.fastrackbicycles.com

Qui Si Parla Ca

Frank-<<Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend
geluid tijdens het rijden. Ik vraag me af of er iemand ideeën of ervaringen die ze kon delen heeft?

Neem het terug naar waar je hem kocht ...

Peter Chisholm Vecchio's Bicicletteria 1833 Pearl St. Boulder, CO, 80302
(303) 440-3535 http://www.vecchios.com (http://www.vecchios.com/) "Ruote convenzionali costruite eccezionalmente bene"

R Jing

Glen, Geen zorgen, je hebt jezelf een goede fiets. Probeer de controle op deze twee:
1. De vork carbon spacers. Zijn ze zitten goed?
2. Water kooi bouten.
P / S: U kunt lokaliseren van de bron door noice met de fiets stilstaat en de stoel bonzen met
je handpalm.

Succes.

Glen wrote in message <7d7c7451.0306081905.3d7e09df @ posting.google.com> ...
> Ik heb een TCR-1 composiet met een soortgelijk geluid dat weg gaat als ik opstaan (uitstappen zitplaats).
> Anders is dit een van de minst luidruchtige motoren die ik ooit heb gereden.
>
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
>> Ik kocht een Giant TCR Composite onlangs en nu merk ik een nogal luid en storend lawaai
>> Tijdens het rijden. Ik ben benieuwd of er iemand ideeën heeft
of
>> Ervaringen konden delen?
>
>> Details:? De motor heeft slechts 500 km op. ? Het lawaai is nog maar net begonnen te verschijnen tijdens de
>> Laatste paar ritten. ? Ruis ontstaat wanneer trappen op hoge RPM? S (100 + ook als deze niet plaatsen van een
lot
>> Druk op de pedalen)? Ruis is zeer uitgesproken tijdens het klimmen en sprinten? Lawaai
>> Klinkt als buigen of buigen buizen uit de belangrijkste
driehoek
>> Of achter blijft
>
>> Ik ben verrast om dit alles vooral lawaai horen van een carbon fiber
fiets. Ik
>> Nog nooit een in handen en ben enigszins teleurgesteld en bezorgd dat er iets mis kan zijn.
>
>> Many thanks in advance.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 3.2.2