PDA

CSC

Bekijk de volledige versie: CSC

Koergan Gringion

Ik sprak een paar van de binnenlandse jongens die doen al de Wachovia Week.

Ze lijken iets rammelde door CSC. Onlangs heeft de Euro teams zijn komen hier en net
paardrijden - dit jaar CSC lijkt te hebben gebracht hun beste renners en maken een punt om te winnen - Riis
het verzorgen van de sponsors die op de hand van Virginia.

Er is zelfs een gerucht dat ze vliegen in Tyler Hamilton in de laatste minuut. Klinkt vergezocht.

Morgen is een nieuwe dag, maar de consensus lijkt te zijn dat CSC heeft alle paarden.

Ik ben niet candyassing - steken met F. Rodriguez als mijn kiezen.

Stewart Fleming

Koergan Gringioni wrote:

> Morgen is een nieuwe dag, maar de consensus lijkt te zijn dat CSC heeft alle paarden.

Julian Dean (NZl) verdiende een overwinning.

Jeff Jones

"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef in bericht news: iBCEa.1914

> Er is zelfs een gerucht dat ze vliegen in Tyler Hamilton in de laatste minuut. Klinkt vergezocht.
>
Integendeel, zoals hij het racen in de Dauphine vandaag ...

Jeff

Wij

win ...............

Koergan Gringioni wrote:
> Ik sprak een paar van de binnenlandse jongens die doen al de Wachovia Week.
>
>
> Ze lijken iets rammelde door CSC. Onlangs heeft de Euro teams zijn komen hier en
> Gewoon rijden - dit jaar CSC lijkt te hebben gebracht hun beste renners en maken een punt om te winnen
> - Riis op zoek na de sponsors die op de hand van Virginia.
>
>
> Er is zelfs een gerucht dat ze vliegen in Tyler Hamilton in de laatste minuut. Klinkt vergezocht.
>
>
> Morgen is een nieuwe dag, maar de consensus lijkt te zijn dat CSC heeft alle paarden.
>
>
> Ik ben niet candyassing - steken met F. Rodriguez als mijn kiezen.

Koergan Gringion

"ons" <them@thiers.com> schreef in bericht news: bbvn23 $ RE3 $ 1@terabinaries.xmission.com ...

> Win ...............

Tafi is hier al eerder met Mapei. Het was niet hoog op de lijst van de prioriteiten van Mapei's zoals het lijkt
met CSC.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.2.2