PDA

Rossner NIET WIN LIBERTY CLASSIC

Bekijk de volledige versie: Rossner NIET WIN LIBERTY CLASSIC

Steven L. Sheff

Voor het eerst sinds 1997, heeft Petra Rossner niet winnen de Liberty Classic. Van lezen
cyclingnews.com 's dekking, klinkt als een uitstekende race te winnen met een geweldige solo van Lyne Bessette,
breken in de laatste kilometer.

Bruce Johnston

"Steven L. Sheffield" <stevens@veloworks.com> wrote in message
Nieuws: BB08BF34.3C0F4% stevens@veloworks.com ...
>
> Voor het eerst sinds 1997, heeft Petra Rossner niet winnen de Liberty Classic. Van lezen
> Cyclingnews.com 's dekking, klinkt als een
excellent
> Race met een geweldige solo winnen door Lyne Bessette, breken in de laatste kilometer.

Verwachten dat op een aantal van OLN. DeDe Barry, Amber Neben, Mari Holden, Nicole Freedman en Laura
Van Gilder waren op de start lijst, maar heeft niet plaats in de top tien.

B -

Wayne

Ik keek de dekking op de lokale zender. Het was een goede race van vrouwen voor een keer. Bessette aangevallen
op de muur om een goede kloof, maar werd weer ingesteld op de afdaling, en dan T-Mobile ontslagen
rijder na rijder op de weg aanvallende weer wanneer de vorige aanval werd ingesteld
terug. Ze vrijwel maakte de race door het peloton nooit laten krijgen opnieuw geconsolideerde na de
laatste tijd tot de muur. Uiteindelijk 5 meisjes kregen weg met 2 T-mobiles, Bessette, Lynn Gaggiola, en
Arndt. Gaggiola aangevallen en kreeg een goede kloof op een punt en dan leek ze was verloren. Ze had
langzaam, draai je om en kijk voor de jacht, zoals ze had opgegeven, en vervolgens uit te krijgen van het zadel en
reaccelerate en vol te houden met de aanval. Ze deed dit een paar keer voordat ze werd gevangen door de
andere vier. Bessette aangevallen over Lemon Hill en hield de kloof naar de finish. Grote TV-shot
Bessette met de vier chasers net achter en vervolgens het bos sluiting op hen (zeer Parijs-Tours
dergelijke). T-Mobile maakte de race en vervolgens kreeg heel weinig te laten zien. Ik dacht dat ze kreeg de laatste
twee plaatsen in de 4-up sprint voor de tweede, maar zelfs niet Cyclingnews resultaten laten zien dat een van hen
kreeg zelfs pipped op de lijn door Rossner voor de 5e plek als de tros gevangen ze aan de lijn!

Andy Coggan

"Wayne" <wscott@udel.edu> schreef in bericht news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
> Ik zag de dekking op de lokale zender. Het was een goede race van vrouwen voor een keer. Bessette
> Aangevallen op de muur om een goede kloof, maar werd weer ingesteld op de afdaling, en dan
> T-Mobile ontslagen renner na rijder op de weg aanvallende opnieuw en opnieuw wanneer de vorige
> Aanval werd teruggebracht. Ze pretty much maakte de race door te laten nooit het peloton te krijgen
> Re-geconsolideerde na de laatste tijd tot de muur. Uiteindelijk 5 meisjes kregen weg met 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola, en Arndt. Gaggiola aangevallen en kreeg een goede gat op een punt en dan
> Leek ze was verloren. Ze was traag, draai je om en kijk voor de jacht, zoals ze had opgegeven,
> En vervolgens uit te krijgen van het zadel en reaccelerate en vol te houden met de aanval. Ze deed dit meerdere
> Keer voordat ze werd gevangen door de andere vier. Bessette aangevallen over Lemon Hill en hield de kloof
> Naar de finish. Grote TV-shot van Bessette met de vier chasers net achter en vervolgens het bos
> Sluiting op hen (zeer Parijs-Tours dergelijke). T-Mobile maakte de race en vervolgens kreeg zeer weinig te
> Show voor. Ik dacht dat ze kreeg de laatste twee plaatsen in de 4-up sprint voor de tweede, maar niet zelfs
> Cyclingnews resultaten laten zien dat een van hen kreeg zelfs pipped op de lijn door Rossner voor de 5e plek
> Als tros hen gevangen op de lijn!

Van wat ik zag van de race langs de kant van de weg en fragmenten op tv, zag ik dat het was
zoveel Saturnus waardoor de race als iemand anders ... bijvoorbeeld, was niet Jutras door haarzelf voor
een tijdje?

Andy Coggan

Bruce Johnston

"Andy Coggan" <acoggan@earthlink.net> wrote in message
news: j6_Ea.37542 $ rO.3508025 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Wayne" <wscott@udel.edu> schreef in bericht news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
>> Ik zag de dekking op de lokale zender. Het was een goede race van vrouwen voor een keer. Bessette
>> Aangevallen op de muur om een goede kloof, maar werd weer ingesteld op de afdaling, en dan
>> T-Mobile ontslagen renner na rijder op de weg aanvallende opnieuw en opnieuw wanneer de vorige
>> Aanval werd teruggebracht. Ze pretty much maakte de race door te laten nooit het peloton te krijgen
>> Re-geconsolideerde na de laatste tijd tot de muur. Uiteindelijk 5 meisjes kregen weg met 2 T-mobiles,
>> Bessette, Lynn Gaggiola, en Arndt. Gaggiola aangevallen en kreeg een goede gat op een punt en dan
>> Leek ze was verloren. Ze was traag, draai je om en kijk voor de jacht, zoals ze had opgegeven,
>> En vervolgens uit te krijgen van het zadel en reaccelerate en vol te houden met de aanval. Zij deed dit
>> Meerdere malen voordat ze werd gevangen door de andere vier. Bessette aangevallen over Lemon Hill en
>> Hield de kloof naar de finish. Grote TV-shot van Bessette met de vier chasers net achter en
>> Het bos sluiting op hen (zeer Parijs-Tours dergelijke). T-Mobile maakte de race en vervolgens werd erg
>> Weinig te laten zien. Ik dacht dat ze kreeg de laatste twee plaatsen in de 4-up sprint voor de tweede, maar
>> Zelfs niet Cyclingnews resultaten laten zien dat een van hen kreeg zelfs pipped op de lijn door Rossner voor
>> De 5e plek als de tros gevangen ze aan de lijn!
>
> Van wat ik zag van de race langs de kant van de weg en fragmenten op tv, leek het me dat het
> Is zoveel Saturnus waardoor de race als iemand anders ... bijvoorbeeld, was niet Jutras door haarzelf voor
> Een tijdje?
>
> Andy Coggan

Ik heb een foto van de voorkant af Jutras die duurde ongeveer 18 mijl ik geloof.

B -

Sabine

wscott@udel.edu (Wayne) schreef in bericht news: <de90a9b6.0306081320.510295cb@posting.google.com> ...
> Ik zag de dekking op de lokale zender. Het was een goede race van vrouwen voor een keer. Bessette
> Aangevallen op de muur om een goede kloof, maar werd weer ingesteld op de afdaling, en dan
> T-Mobile ontslagen renner na rijder op de weg aanvallende opnieuw en opnieuw wanneer de vorige
> Aanval werd teruggebracht. Ze pretty much maakte de race door te laten nooit het peloton te krijgen
> Re-geconsolideerde na de laatste tijd tot de muur. Uiteindelijk 5 meisjes kregen weg met 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola, en Arndt. Gaggiola aangevallen en kreeg een goede gat op een punt en dan
> Leek ze was verloren. Ze was traag, draai je om en kijk voor de jacht, zoals ze had opgegeven,
> En vervolgens uit te krijgen van het zadel en reaccelerate en vol te houden met de aanval. Ze deed dit meerdere
> Keer voordat ze werd gevangen door de andere vier. Bessette aangevallen over Lemon Hill en hield de kloof
> Naar de finish. Grote TV-shot van Bessette met de vier chasers net achter en vervolgens het bos
> Sluiting op hen (zeer Parijs-Tours dergelijke). T-Mobile maakte de race en vervolgens kreeg zeer weinig te
> Show voor. Ik dacht dat ze kreeg de laatste twee plaatsen in de 4-up sprint voor de tweede, maar niet zelfs
> Cyclingnews resultaten laten zien dat een van hen kreeg zelfs pipped op de lijn door Rossner voor de 5e plek
> Als tros hen gevangen op de lijn!

Lynn Gaggioli was op zoek naar een aantal renners aan de groep met haar zonder de verpakking vangen. Ze wist
ze alleen gepakt en ze wist dat ze had geen kans in een massasprint. Ze had in wezen geen
teamgenoten, dus ze moest een aantal van de grote teams in haar groep op de verpakking te houden van het vangen. Weg naar
werk van de teams als je een solo-rijder.

Sabine www.velobella.org

Wayne

> Van wat ik zag van de race langs de kant van de weg en fragmenten op tv, leek het me dat het
> Is zoveel Saturnus waardoor de race als iemand anders ... bijvoorbeeld, was niet Jutras door haarzelf voor
> Een tijdje?

Ik was vooral verwijst naar de finale, maar ja Jutras was uit alleen voor een tijdje en toen was gevangen
de basis van de muur de laatste keer. Het peloton ging op de muur bij elkaar voor een tijdje, dan Jutras verteld
Bessette tot (aanval volgens haar post-race interview). Ze versplinterde het veld, maar het was
zeker T-mobile dat gehouden Rossner van winnen. Hun onophoudelijke aanvallen totdat de 5 ruiter
winnende zet opgericht gehouden uit dat zij een stelletje afwerking. Eigenlijk Bessette bleken nog steeds
defensief te rijden in de mijl tot aan de vaststelling van de definitieve breuk. Ze zou
Afsluiting een aanval (meestal geïnitieerd door een T-mobile renner) en niet pull-through, maar voor een keer de
vrouwen bleef aanvallen en dat kwam niet terug bij elkaar.

Wayne

> Lynn Gaggioli was op zoek naar een aantal renners aan de groep met haar zonder de verpakking vangen. Ze wist
> Zij alleen had gepakt en ze wist dat ze had geen kans in een massasprint. Ze had in wezen geen
> Teamgenoten, dus ze moest een aantal van de grote teams in haar groep op de verpakking te houden van het vangen. Weg naar
> Het werk van de teams als je een solo-rijder.
>
> Sabine www.velobella.org

Ja, maar tenzij ik krijg dingen door elkaar, ik ben vrij zeker dat dit was na de 5 meisjes waren al
uit de voorkant. Waarom vallen ze in de eerste plaats, als je hun hulp willen? Ach, misschien ben ik
verwarrend, en het was haar aanval die het aanbreken van de 5 met de andere 4 overbruggen up begonnen. Ik schijn
te onthouden Phil en Eustice proberen uit te vinden wie ze was, dus misschien was het haar aanval die
gevestigd de winnende te verplaatsen en te wachten op de chasers zin gemaakt.

Koergan Gringion

"Wayne" <wscott@udel.edu> schreef in bericht news: de90a9b6.0306091424.9a1890d @ posting.google.com ...
>> Lynn Gaggioli was op zoek naar een aantal renners aan de groep met haar zonder de verpakking vangen. Zij
>> Wist dat ze alleen komt te zitten en ze wist dat ze had geen kans in een massasprint. Ze had
>> Wezen geen teamgenoten, dus ze moest een aantal van de grote teams in haar groep op de verpakking te houden van
>> Vangen. Weg naar het werk van de teams als je een solo-rijder.
>
>> Sabine www.velobella.org
>
>
> Ja, maar tenzij ik krijg dingen door elkaar, ik ben vrij zeker dat dit was na de 5 meisjes
> Al uit de voorkant. Waarom vallen ze in de eerste plaats, als je hun hulp willen?

<snip>

In dit specifieke ras, Arndt is er om te helpen Rossner (6? Tijd titelverdediger in deze race). Zo
wanneer de onderbreking van 4 gaat, is Arndt gaan om op te zitten en wachten tot Rossner in te halen.

Als Arndt zit op, dan doen Bessette en Anderson.

Gaggioli aanvallen. Arndt kan niet meer zitten, heeft ze samen te werken, kan niet laten winnen ga de
weg. Bessette tellers wanneer Gaggioli is gevangen. Arndt blijft werken. Smart racing door Gaggioli --
met meer geluk misschien Bessette mogelijk niet hebben kunnen maken stok.

Dit is allemaal puur giswerk van mijn kant, gebaseerd op wat ik lees.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.2.2 supports automatic translations