PDA

Hoe heeft Armstrong niet in Dauphine? (spoiler)

Bekijk de volledige versie: Hoe heeft Armstrong niet in Dauphine? (spoiler)

Pagina's: [1] 2

Malte Lewan Nee

Hij is geslagen! Je kon het live volgen (geen foto's) op
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est Battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
termine en 3e positie! "Tyler Hamilton werd slechts 36e. Iban Mayo won, gewonnen van David Millar.

Dus, was Armstrong proberen? Je zou denken dat hij, gezien hoe goed hij deed, na alles. Maar hij is
verwacht te winnen van de ITTs in TDF zoals gewoonlijk (indien niet Botero interfers, net als vorig jaar).

Resultaten en analyse
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/ proloog

--
«Wann i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii».

Wij

10 seconden wow nu is dat een enorme defecit te overwinnen .... en het is gewoon de proloog mijn
vriend ............. oh .... een korte maar uitdagende parcours van slechts 5.1 km yeah Ik durf te wedden dat
pijn .........

Malte Lewan Neelsen wrote:

> Hij is geslagen! Je kon het live volgen (geen foto's) op
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est Battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e positie! "Tyler Hamilton werd slechts 36e. Iban Mayo won, gewonnen van David Millar.
>
> So, werd Armstrong proberen? Je zou denken dat hij, gezien hoe goed hij deed, na alles. Maar hij is
> Verwacht te winnen van de ITTs in TDF zoals gewoonlijk (indien niet Botero interfers, net als vorig jaar).
>
> Resultaten en analyses op http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Proloog

Nick Burns

Alsof.

Who cares of hij krijgt het zelfs terug?

"ons" <them@thiers.com> schreef in bericht news: bc0cp2 $ 6VA $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> 10 seconden wow nu is dat een enorme defecit te overwinnen .... en het is gewoon de proloog mijn
> Vriend ............. oh .... een korte maar uitdagende parcours van slechts 5.1 km yeah Ik durf te wedden dat
> Pijn .........
>
> Malte Lewan Neelsen wrote:
>
>> Hij is geslagen! Je kon het live volgen (geen foto's) op
>> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est Battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
>> Termine en 3e positie! "Tyler Hamilton werd slechts 36e. Iban Mayo won, gewonnen van David Millar.
>
>> Dus, werd Armstrong proberen? Je zou denken dat hij, gezien hoe goed hij deed, na alles. Maar
>> Hij verwacht te winnen van de ITTs in TDF zoals gewoonlijk (indien niet Botero interfers, net als vorig jaar).
>
>> Resultaten en analyses op http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
>> Proloog

Dashi Toshii

"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message
news: 9QQEa.9372 $ xf5.5964 @ news.randori.com ...
> Alsof.
>
> Who cares of hij krijgt het zelfs terug?

Ik! I care.

Dashii

Steve McGinty

On Mon, 09 Jun 2003 00:49:10 GMT, "Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote:

> Alsof.
>
> Who cares of hij krijgt het zelfs terug?
>
Mayo en Millar?

Groeten! Stephen

David Ryan

Malte Lewan Neelsen wrote:
>
> Hij is geslagen! Je kon het live volgen (geen foto's) op
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est Battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e positie! "Tyler Hamilton werd slechts 36e. Iban Mayo won, gewonnen van David Millar.
>
> So, werd Armstrong proberen? Je zou denken dat hij, gezien hoe goed hij deed, na alles. Maar hij is
> Verwacht te winnen van de ITTs in TDF zoals gewoonlijk (indien niet Botero interfers, net als vorig jaar).
>
> Resultaten en analyses op http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Proloog

Hij begon laatste en ik denk dat hij kon tempo aan wat hij wilde afmaken. Tyler Hamilton is de
volgende ex-teamgenoot te imploderen. (Alleen lijkt de geschiedenis van de ex-teamgenoten.)

Tritonrider

> From: David Ryan bikerpackman@hotmail.com

> Hij begon te duren en ik denk dat hij kon tempo aan wat hij wilde afmaken. Tyler Hamilton is de
> Volgende ex-teamgenoot te imploderen. (Alleen lijkt de geschiedenis van de ex-teamgenoten.)
>

WOW! Tyler verloor 43 seconden is hij de geschiedenis, de carrière is voorbij. Hoe weet je figuur? Als ik was Tyler ik
concentreren op mijn klimmen. Dat is waar hij gaat tijd om op het podium, niet in de maak
de TT. Hij is net vast te houden en niet te veel verliezen in de TTS. Ik denk dat hij beter klimmen
dan ooit en houdt zijn eigen in de TTS. Bill C

Warren

In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:

> Hij begon te duren en ik denk dat hij kon tempo aan wat hij wilde afmaken. Tyler Hamilton is de
> Volgende ex-teamgenoot te imploderen. (Alleen lijkt de geschiedenis van de ex-teamgenoten.)

Ja, implodeerde hij gelijk in een klassieker winnen op LBL, dat is iets wat we nog niet gezien van de jongens
nog steeds op USPS.

Lees zijn dagboek op VeloNews.com als je zorg aan jezelf te verlichten.

-WG

B. Lafferty

"Warren" <warren@usvh.com> schreef in bericht news: 090620032020389093% warren@usvh.com ...
> In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
>
>> Hij begon te duren en ik denk dat hij kon tempo aan wat hij wilde afmaken
aan.
>> Tyler Hamilton is de volgende ex-teamgenoot te imploderen. (Alleen lijkt de geschiedenis van de ex-teamgenoten.)
>
> Ja, implodeerde hij gelijk in een klassieker winnen op LBL, dat is iets wat we nog niet gezien van de
> Jongens nog op USPS.
>
> Lees zijn dagboek op VeloNews.com als je zorg aan jezelf te verlichten.

En won de T de Romandië.

Wat mij interesseert is de manier waarop Armstrong bovenlichaam op zoek is. Het zou goed zijn een combinatie van
camerahoek / objectief lengte, maar het lijkt net als zijn bovenlichaam is ingedikt een beetje, net als Lemonds
heeft tegen het einde van zijn carrière.

Ik denk dat dit zou kunnen Armstrong's meest moeilijke reis worden sinds zijn comeback. Ik zeg dat omdat de
hierboven, en de indruk (subjectieve ja) dat ik had toen hij werd betrapt op LBL dat hij niet
fysiek waar hij dacht dat hij zou moeten zijn. Niet dat hij ooit zou toegeven dat, indien het het geval is.

En een grote dank aan God en Haar infinate Wijsheid voor het geven van ons OLN. Juli zal zo veel
leuk zelfs als de Classics regel.

Timbenz

"B. Lafferty" <AceptNoSubstitutes@hotmail.com> schreef in
news: c3kFa.38872 $ rO.3668309 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net:

> Wat mij interesseert is de manier waarop Armstrong bovenlichaam op zoek is. Het zou goed zijn een combinatie van
> Camerahoek / objectief lengte, maar het lijkt net als zijn bovenlichaam is ingedikt een beetje, net als Lemonds
> Heeft tegen het einde van zijn carrière.

[Deletia]

Spreken van hetzelfde, ik merkte in camerahoeken hoe onder druk Armstrong ziet er deze dagen.
Hij ziet er mager, met de soorten van holtes op zijn wangen en onder zijn ogen die je gebruikt om te zien op
hem alleen tijdens de bergetappes laat in de TDF. Ik denk dat zijn gebrek aan conditie bij races waar hij
contentended in voorgaande jaren, zoals Amstel waar hij niet kon dumpen de kopgroep over de definitieve
klimmen, is ook een indicator.

P.

Dan

TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
Nieuws: <Xns93964698C1EF8timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...

> Spreken van hetzelfde, ben ik merkte in camerahoeken hoe onder druk Armstrong ziet deze
> Dagen. Hij ziet er mager, met de soorten van holtes in zijn wangen en onder zijn ogen dat u gebruikt om
> Zie hem alleen tijdens de bergetappes laat in de TDF. Ik denk dat zijn gebrek aan conditie bij races
> Waar hij contentended in voorgaande jaren, zoals Amstel waar hij niet kon dumpen de kopgroep op
> De laatste klim, is ook een indicator.
>
> P.

Yup. Ter plaatse Graham Watson, in de foto's van Luik:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg

Ik wed dat hij zag verdubbelen in dat beeld. Hij was duidelijk waardoor het zijn allen, opnieuw en opnieuw, en
kon nooit weg.

Dashi Toshii

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
>
>> Spreken van hetzelfde, ben ik merkte in camerahoeken hoe onder druk Armstrong ziet deze
>> Dagen. Hij ziet er mager, met de soorten van holtes op zijn wangen en onder zijn ogen die je gebruikt
>> Om te zien op hem alleen tijdens de bergetappes laat in de TDF. Ik denk dat zijn gebrek aan conditie op
>> Wedstrijden waar hij contentended in voorgaande jaren, zoals Amstel waar hij niet kon dumpen de leidende
>> Groep op de laatste klim, is ook een indicator.
>
>> P.
>
>
> Yup. Ter plaatse Graham Watson, in de foto's van Luik:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
> Ik wed dat hij zag verdubbelen in dat beeld. Hij was duidelijk waardoor het zijn allen, opnieuw en opnieuw,
> En nooit weg kon krijgen.

Misschien was hij gewoon te spelen buidelrat weer. ;-)

Ik hoop dat Lance en Ullrich zien in een hoofd om duel weer hoofd.

Dashii

Tom Kunich

Echt goed om je nog te zien rondom Dave. Gewoon naar de Tour te zien komt.

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EE54374.B443C78D @ hotmail.com ...
> Malte Lewan Neelsen wrote:
>
>> Hij is geslagen! Je kon het live volgen (geen foto's) op
>
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18 _E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est Battu! Il ne
peut
>> Faire mieux que 8'55 "et termine en 3e positie!" Tyler Hamilton
was
>> Alleen 36e. Iban Mayo won, gewonnen van David Millar.
>
>> Dus, werd Armstrong proberen? Je zou denken dat hij, gezien hoe
goed
>> Hij dat deed, na alles. Maar hij is naar verwachting de ITTs in TDF winnen als
gebruikelijke (indien
>> Niet Botero interfers, net als vorig jaar).
>
>> Resultaten en analyse op
>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresult
s /
>> Proloog
>
> Hij begon te duren en ik denk dat hij kon tempo om wat hij afwerking
wilde.
> Tyler Hamilton is de volgende ex-teamgenoot te imploderen. (Alleen lijkt de geschiedenis van de ex-teamgenoten.)

Timbenz

dtamasauskas@hotmail.com (Dan) wrote in news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:

>
>
> Ik wed dat hij zag verdubbelen in dat beeld. Hij was duidelijk waardoor het zijn allen, opnieuw en opnieuw,

Dat is precies wat ik bedoel. Hij zag eruit als dat in LBL dit jaar, en het was een soortgelijke
"look" in Amstel toen hij verpest race Boogerd door niet de voorwaarde Boogerd dacht hij
deed. Vergelijk hoe veel comfortabeler en minder verspilde hij keek vorig jaar tijdens een en dezelfde dag
races, of overwegen hoe hij zoekt nu in de Daupine.

Bijvoorbeeld, kijk naar deze foto van de huidige race:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000

Armstrong ziet er niet alleen slecht op dit relatief eenvoudig vroeg stadium van een langere fase ras,
maar hij ziet er _much_ erger dan de renners om hem heen. Mensen gaan om te beginnen merken, als ze
nog niet heeft gedaan. Ik heb dit vele malen kijken tijdens het racen: Armstrong rijdt in de buurt van het front
over lef en lijden, niet beter conditie.

P.

Tom Kunich

En inderdaad er is dat grote bovenlichaam dat Jan graag te zien. Ik ben het eens met Bill dat dit
gaan worden zijn moeilijkste Tour tot nu toe.

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
>
>> Spreken van hetzelfde, ben ik merkte in camerahoeken hoe onder
druk
>> Armstrong ziet er deze dagen. Hij ziet er mager, met de soorten van
holten
>> Zijn wangen en onder zijn ogen die je gebruikt om te zien op hem alleen
tijdens
>> Bergetappes laat in de TDF. Ik denk dat zijn gebrek aan conditie op
Wedstrijden
>> Waar hij contentended in voorgaande jaren, zoals Amstel waar hij
kon niet
>> De kopgroep dumpen op de laatste klim, is ook een indicator.
>
>> P.
>
>
>
>

David Ryan

Tom Kunich wrote:
>
> Echt goed om je nog te zien rondom Dave. Gewoon naar de Tour te zien komt.

Bedankt. Controle om te zien wat mensen denken. Misschien zal ik rond een beetje meer - als Armstrong ooit
heeft de Giro of verblijven rond voor de Vuelta opnieuw ;-)

Heinz Getzler

TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
Nieuws: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Dtamasauskas@hotmail.com (Dan) wrote in news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>> Yup. Ter plaatse Graham Watson, in de foto's van Luik:
>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
>> Ik wed dat hij zag verdubbelen in dat beeld. Hij was duidelijk waardoor het zijn allen, opnieuw en opnieuw,
>> En nooit weg kon krijgen.
>
> Dat is precies wat ik bedoel. Hij zag eruit als dat in LBL dit jaar, en het was een soortgelijke
> "Look" in de Amstel toen hij verpest race Boogerd door niet de voorwaarde Boogerd dacht hij
> Deed. Vergelijk hoe veel comfortabeler en minder verspilde hij keek vorig jaar tijdens dezelfde een -
> Eendagswedstrijden, of overwegen hoe hij zoekt nu in de Daupine.
>
> For example, kijk naar deze foto van de huidige race:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
>
> Armstrong ziet er niet alleen slecht op dit relatief eenvoudig vroeg stadium van een langere fase
> Race, maar hij ziet er _much_ erger dan de renners om hem heen. Mensen gaan om te beginnen merken, indien
> Zij nog niet heeft gedaan. Ik heb dit vele malen kijken tijdens het racen: Armstrong rijdt in de buurt van de
> Front op lef en lijden, niet beter conditie.

Het is moeilijk om een waar gebeurd verhaal van die foto te krijgen. De resultaten zijn een veel betere indicator.
Lance is slechts 11 seconden achter. Op otherhand het niet onwaarschijnlijk is dat Lance misschien niet
worden tot vorm.
>
> P.

Wade Summers

"Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
Nieuws: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>
>> Armstrong ziet er niet alleen slecht op dit relatief eenvoudig vroeg stadium van een langere fase
>> Race, maar hij ziet er _much_ erger dan de renners om hem heen. Mensen gaan om te beginnen merken,
>> Als ze nog niet heeft gedaan. Ik heb dit vele malen kijken tijdens het racen: Armstrong rijdt in de buurt
>> De voorkant op lef en lijden, niet beter conditie.
>
> Het is moeilijk om een waar gebeurd verhaal van die foto te krijgen. De resultaten zijn een veel betere indicator.
> Lance is slechts 11 seconden achter. Op otherhand het niet onwaarschijnlijk is dat Lance misschien niet
> Worden tot vorm.
>
>> P.

Ik zou eens. Het kan moeilijk te zeggen van een momentopname. Ik heb gezien dat blik op het gezicht van Lance's in tientallen
foto's van races won hij ...

Wade

Timbenz

getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) wrote in news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com:

> Het is moeilijk om een waar gebeurd verhaal van die foto te krijgen. De resultaten zijn een veel betere indicator.
> Lance is slechts 11 seconden achter. Op otherhand het niet onwaarschijnlijk is dat Lance misschien niet
> Worden tot vorm.

Geen enkel argument van mij. Maar morgen zal een echte test - laten we dus hoe Lance ziet in een langer TT
met een klim. En de dooddoener zal in fasen 4 en 6. Het kan een echt interessant TDF
dit jaar.

Dan

"Wade Summers" <wadesummers@cox.net> schreef in bericht news: <pJwFa.319$PY2.12@lakeread05> ...
> "Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
> News: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
>> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
> News: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>>
>>> Armstrong ziet er niet alleen slecht op dit relatief eenvoudig vroeg stadium van een langere fase
>>> Race, maar hij ziet er _much_ erger dan de renners om hem heen. Mensen gaan om te beginnen
>>> Merken, indien zij nog niet heeft gedaan. Ik heb dit vele malen kijken tijdens het racen: Armstrong is
>>> Rijden in de buurt van het front op lef en lijden, niet beter conditie.
>
>> Het is moeilijk om een waar gebeurd verhaal van die foto te krijgen. De resultaten zijn een veel betere indicator.
>> Lance is slechts 11 seconden achter. Op otherhand het niet onwaarschijnlijk is dat Lance misschien niet
>> Worden tot vorm.
>>>
>>> P.
>
> Ik zou eens. Het kan moeilijk te zeggen van een momentopname. Ik heb gezien dat blik op het gezicht van Lance's in tientallen
> Foto's van races won hij ...
>
> Wade

Misschien zijn hoofd voelt als een braadpan? Boogerd zegt:

"Onder deze extreme hitte in de Dauphine, er is veel meer lijden op de beklimmingen met een helm
op het hoofd. Op de Col de Premol, voelde het alsof ik iets koken had op mijn hoofd, alsof ik had een
braadpan op. Op de flats, ik reed altijd met een helm toch, maar op de beklimmingen ik vind het een
nadeel. "

"Het is nog te komen, maar als we snel moeten rijden voor ongeveer 30 kilometer van de Col de Galibier
in de hitte, dan is het echt een verschrikking. En laten we aannemen dat een keer de Mont Ventoux is onderdeel van de
parcours, maar de finish is aan de onderkant. Dan ben je ook verplicht om te rijden op die col met een
helm. Dat is moordend is ... Misschien is de UCI heeft de regels voor dergelijke beklimmingen aan te passen. "

Maar nogmaals, heeft LANCE kijken veel slechter dan de concurrentie.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish