PDA

Tour de France (Grenoble in juli)

Bekijk de volledige versie: Tour de France (Grenoble in juli)

Telford

Hallo,

Als iemand zijn naar Grenoble rondom de Tour de tijd,

kunt u mij vertellen hoe druk u verwacht Grenoble te zijn, in termen van het vinden van goedkope hotels, op
op korte termijn bericht. Ik zal in Frankrijk voor 10 dagen of zo voordat ik daarheen, maar niet zeker exacte
datum. Het zal rond juli 7e of 8e, niet later dan 10e.

(Ik weet met de Tour de France aankomst in het nabijgelegen Bourg d'Oisan op 13 en het zal dan worden verpakt
maar zou het ook van invloed hotelboekingen 5-6 dagen voor de Tour aankomst?)

Hartelijk dank.

Chiefhiawatha

In artikel <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
(Telford) schreef:

> Hello,
>
> Als iemand zijn naar Grenoble rondom de Tour de tijd,
>
> Kunt u mij vertellen hoe druk u verwacht Grenoble te zijn, in termen van het vinden van goedkope hotels, op
> Korte termijn bericht. Ik zal in Frankrijk voor 10 dagen of zo voordat ik daarheen, maar niet zeker
> Exacte datum. Het zal rond juli 7e of 8e, niet later dan 10e.
>
> (Ik weet met de Tour de France aankomst in het nabijgelegen Bourg d'Oisan op 13 en het zal worden verpakt
> Dan maar zou het ook hotelboekingen invloed 5-6 dagen voor de Tour aankomst?)
>
> Thank you very much.

Als een regel.

die de Tour stopt.

Get ongeveer 1 uur buiten het bereik, en je zult goed.

We hadden een keer naar het kamp binnenkant van een christelijke revival camping. We stapten uit van Dodge vóór zonsopgang.

Telford

Ik begrijp dat het een gekkenhuis een dag of twee voor de Tour arriveert in de stad, maar ik was gewoon
proberen uit te vinden hoe het zou zijn 5-6 dagen eerder. Ik zal er niet op het moment van aankomst op Tour
13e maar op 8 en 9. Ik wist niet zeker hoe de vroege start van de Tour menigte oprichting in bepaalde
stad. Bedankt.

chiefhiawatha@yahoo.com (chiefhiawatha) wrote in message
Nieuws: <chiefhiawatha-0806032157410001@10.0.1.3> ...
> In article <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
> (Telford) wrote:
>
>> Hello,
>
>> Als iemand zijn naar Grenoble rondom de Tour de tijd,
>
>> Kunt u mij vertellen hoe druk u verwacht Grenoble te zijn, in termen van het vinden van goedkope hotels, op
>> Korte termijn bericht. Ik zal in Frankrijk voor 10 dagen of zo voordat ik daarheen, maar niet zeker
>> Exacte datum. Het zal rond juli 7e of 8e, niet later dan 10e.
>
>> (Ik weet met de Tour de France aankomst in het nabijgelegen Bourg d'Oisan op 13 en het zal worden verpakt
>> Dan maar zou het ook van invloed hotelboekingen 5-6 dagen voor de Tour aankomst?)
>
>> Thank you very much.
>
> Als een regel.
>

> Die de Tour stopt.
>
> Get ongeveer 1 uur buiten het bereik, en je zult goed.
>
> We hadden een keer naar het kamp binnenkant van een christelijke revival camping. We stapten uit van Dodge vóór zonsopgang.

Gm

Je moet geen enkel probleem zijn 5 of 6 dagen voor het evenement. We waren in Grenoble in 2001, toen de
tijdrit begonnen in de stad en we waren in staat om een hotel op de dag van de race te vinden. Grenoble was een zeer
pleasnat verrassing, veel mooier dan ik had verwacht en zijn een vrij grote stad met veel hotels om
absorberen de tour contingent. De kleinere steden op de Tour route zijn een ander verhaal en zijn
meestal maanden van tevoren gereserveerd. We kampeerden op de top van de Alp d 'Huez in 2001 en had a blast
opknoping met Full Tilt feesten Nederlandse en Belgische fans. Er is meestal niet meer dan een dag
vooraf ingesteld. De Tour is een logistieke wonder. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe groot de productie te zien
is en hoe snel ze afbreken en opzetten.

telfordutd@hotmail.com (Telford) wrote in message
Nieuws: <f36ee3e6.0306090418.47a15b04@posting.google.com> ...
> Ik begrijp dat het een gekkenhuis een dag of twee voor de Tour arriveert in de stad, maar ik was gewoon
> Proberen uit te vinden hoe het zou zijn 5-6 dagen eerder. Ik zal er niet op het moment van aankomst Tour
> Op 13 maar op 8 en 9. Ik wist niet zeker hoe de vroege start van de Tour menigte oprichting in bepaalde
> Stad. Bedankt.
>

Sessamoid

telfordutd@hotmail.com (Telford) wrote in news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:

> Hello,
>
> Als iemand zijn naar Grenoble rondom de Tour de tijd,
>
> Kunt u mij vertellen hoe druk u verwacht Grenoble te zijn, in termen van het vinden van goedkope hotels, op
> Korte termijn bericht. Ik zal in Frankrijk voor 10 dagen of zo voordat ik daarheen, maar niet zeker
> Exacte datum. Het zal rond juli 7e of 8e, niet later dan 10e.

Het is al een tijdje, dus dingen zijn veranderd, maar ik denk niet dat je een moeilijke tijd hebben vinden
ruimte 5-6 dagen vooruit in Grenoble. Het is niet een kleine stad, net als veel van de Tour stopt. Ik was in
Grenoble voor de Tour '92, en ik bleef in de plaatselijke jeugdherberg voor de nacht.

Just A Fietser

"sessamoid" <notreal@notmail.com> wrote in message
Nieuws: Xns939ABB622695Amoviefanhotmailsuxco@65.32.1.6 ...
> Telfordutd@hotmail.com (Telford) wrote in news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
>
>> Hello,
>
>> Als iemand zijn naar Grenoble rondom de Tour de tijd,
>
>> Kunt u mij vertellen hoe druk u verwacht Grenoble te zijn, in termen van het vinden van goedkope hotels, op
>> Korte termijn bericht. Ik zal in Frankrijk voor 10 dagen of zo voordat ik daarheen, maar niet zeker
>> Exacte datum. Het zal rond juli 7e of 8e, niet later dan 10e.
>
>
> Het is al een tijdje, dus dingen zijn veranderd, maar ik denk niet dat je een moeilijke tijd hebben vinden
> Space 5-6 dagen vooruit in Grenoble. Het is niet een kleine stad, net als veel van de Tour stopt. Ik was in
> Grenoble voor de Tour '92, en ik bleef in de plaatselijke jeugdherberg voor de nacht.

Ik ging twee jaar geleden .......... geen probleem ..... volop in Grenoble voor toeristische .....

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish